úterý 26. března 2013

10: ZABIJU!

...
 
 
Tommi Liimatainen se sesul do židle v hotelové restauraci.
"Pánové... Jestlipak víte, co za tohle udělám svýmu milýmu bratříčkovi?" zamumlal rozespale.
"Co mu TY uděláš za to, že tu holku nahlas šukal do čtyř do rána? Co mu mám udělat já?! Musel jsem spát u Jaye a Nakkiho! A Nakki CHRÁPE!" stěžoval si Antti.
"Nechrápu!" popřel Nakki.
"Chrápeš!" vyvedl ho z omylu Jay. "Ale já si už tak nějak zvyknul..."
"A já skončil s hlavou pod Larryho i svým polštářem!" postěžoval si Christus.
"A kde byl Larry?" zívl Tender, který, stejně jako zbytek Rose Avenue, seděl u jednoho stolu s Negative.
"Pod svým a Christusovým polštářem," poznamenal Larry. "Jen tak se dal ten kravál aspoň trošku odizolovat..."
"Jo, Jannie... Kdes vůbec byl ty?" mrkl Tender po svém zpěvákovi. "Zahlídl jsem tě až ráno vycházet z koupelny."
"Koupelna byla dál od Jonneho pokoje než postel. Spal jsem ve vaně," oznámil Jann.
"Kurva, že já taky neměl tak skvělej nápad," postěžoval si Tommi. "I když u mě by to nejspíš bylo jedno, koupelnu jsem měl stejně naproti Jonneho pokoji jako ložnici... Možná bych byl ve vaně ještě blíž tomu kraválu..."
"Což nás přívádí k původní otázce, Tommi," usrkl Ardé ze své kávy. "Co tomu broučkovi uděláš za to, jak úžasnou noc nám všem připravil?"
"Velmi pomalu a bolestivě ho umučím," zasupěl Tommi. "Ale k čertu. Co se s ním budu párat. Prostě ho velmi rychle zabiju. ZABIJU!"
"Klid, Tommi," usmál se Jann. "Nestojí ti za to."
"Že nestojí?!" vytřeštil Tommi oči. "Nevyspal jsem se kvůli němu!"
"Já snad ano?" pozvedl obočí René.
"Nikdo se nevyspal," upřesnil Tender.
"A páníček Jonne ještě chrupká," opřel si Ardé čelo o stůl.
"Vole, tohle vyjadřování se čeká ode mě," podotkl Jann. "Bože..."
"Říká se božíčku," opravil ho příslušně homosexuálním hláskem Christus.
"Božíčku..." zopakoval poslušně Jann. "Ah, božíčku, nevěřínkali byste, jak mě po tý nocičce ve vaničce bolínká hlavička..."
"Nemáš si ho celou noc honit mezi bublinkama," ozvalo se poblíž.
"Jonne..." identifikoval Jann hlas. "Říkal jsem si, že jsem dlouho neslyšel tvoje cynický poznámky..."
"No nepovídej..." napodobil Jonne Jannův předchozí přihřátý projev. "Podívejme, my ale máme úžasnou náladičku po noci ve vaničce mezi bublinkama... A copak to, papinkáme ke snídaničce vtipňoučkou kašičku?"
"To je toast s marmeládou, drahý Jonne," poukázal Jann. "Chápal bych, kdyby sis s vtipnou kaší spletl například kaši ovesnou či jinou, ale toast nemá, bohužel pro tebe, ani kašovitou strukturu a tudíž-"
"Dobře ti radím, Wilde, zavři tlamu!" přerušil ho rázně Jonne. "Aby ten toast kašovitou strukturu nezískal!"
"Jonne!" okřikl ho Larry.
"Jasně, zase já!" odsekl Jonne.
"Tys byl ten, co si začal," odvážil se říci Nakki.
"Tobě bych taky-"
"Jonne Aarone Liimatainene, promluvíme si v autobuse," pronesl pevně Tommi. "Teď se, PROSÍM, pokus nasnídat bez toho, aby ses musel předvádět. Pokud to nedokážeš, bude nejlepší, když si na pokoji vezmeš věci a do autobusu se odebereš IHNED. A než se na to zeptáš, ne, místo tebe NEMŮŽE odejít Jann. Doufám, že si rozumíme."
"Samozřejmě," kývl Jonne. Nato sebral poslední Jannův toast s marmeládou, otočil se na patě a vznešeným krokem se vzdálil. "Uvidíme se v tourbusu, kluci!" zavolal ještě přes rameno.
"Jo," vzdychl Christus. "To by s tebou zas mohla bejt trochu řeč..."


Následuje: Náhlá změna?

Žádné komentáře:

Okomentovat