čtvrtek 28. března 2013

21: Jak taky jinak?

Ano, zase pár kapitol Story...
 
 
Larry a Christus se opírali o zeď poblíž vchodu do zákulisních prostor koncertní haly. Každý měl v ruce cigaretu a spokojeně dýmal.
Už tu byli déle než půl hodiny. Všechny nástroje byly uvnitř a dva kytaristé si dávali své první cigárko od vystoupení z tourbusu. Každou chvíli očekávali příchod i ostatních členů Negative. Ta hromada šílených kuřáků to nemohla dlouho vydržet. Během cesty si nikdo nezapálil. Takže u každého jednoho z nich se musí co nevidět dostavit...
"Já mám absťák!" ozvalo se od dveří.
"Sexuální nebo jen po cigaretách?" zaculil se Christus.
"Kdyby to byl sexuální, dokážeš mě ho snad zbavit?" pozvedl Antti obočí.
"To by Jonne asi řádil," zachechtal se Larry.
"By se to nemusel dozvědět, že?" zamrkal spiklenecky Nakki.
"Jonne má na homosexuální praktiky čich!" konstatoval Christus.
"No, tak tolik bych ho zase nepřeceňoval," oponoval mu Larry.
"Hele, ty drž zobák, ovečko, a radši nám pomoz ukojit naši touhu po cigaretách!" okřikl ho Jay.
"Ovečky nemají zobák," upozornil ho Larry. "A mně moje super vanilkový cigarety bohužel před chvílí došly. Další mám uvnitř v batohu..."
"Ale on MÁ vanilkový cígo!" ukázal Nakki na Christuse.
Christus zalovil v kapse, odkud vytáhl jednu malou krabičku s devíti cigaretami.
"Ale nekoupil jsem je," pronesl důležitě.
"Larry ti je DAL?!" vytřeštil Antti oči. "Co jsi pro to musel udělat?!"
"Uspokojit jeho sexuální absťák," zamumlal Christus.
"Zavři hubu, ty blbe!" šťouchl do něj loktem Larry. "Kecá, kluci, jasno? Můj sexuální absťák uspokojoval maximálně tím, že zmizel z pokoje, když jsem tam měl babu!"
"Já vám to přeložím," nabídl se Kristian. "Nerušil jsem ho v koupelně, když masturboval..."
"Ty," zasupěl Larry. "Ticho a poděl se s nima o cigarety! Hlavně teda to ticho! Ještě CEKNI a už nikdy ode mě neuvidíš ani jedinou krabičku!"
"V tom případě budu čirou náhodou muset do koupelny vždycky ZROVNA v tý chvíli, kdy si budeš vybíjet své sexuální napětí!"
"Hele, ty jeden přehnaně velkej, růžovej..."
"Dost, chlapci!" přerušil je Antti. "Kristiane, ty se poděl, nebo ti začnu řikat Jukko!"
"Proč hned přikračovat k násilí, že?" pokrčil rameny Christus. Natáhl ruku s krabičkou, z níž se vzápětí každý ze tří toužících šťastně obsloužil.
O minutu později se o stěnu opíralo pět lidí. Stáli vedle sebe a pokuřovali.
"Víte pánové, že vypadáte jako slepice na hřadu?" usmál se Tommi, který se vyšel nadýchat čerstvého vzduchu.
"Vem cigaretu a místo," vyzval ho Kristian.
O dalších několik vteřin později se o zeď opíralo lidí šest.
"Tak, co myslíte?" přerušil ticho Nakki. "Kdy dorazí náš zpěvák?"
"Doufám, že brzo," odvětil Tommi.
"Chcete se o to vsadit? Přijímám tipy na přesný počet minut od tohoto okamžiku!" rozhlásil Antti.
"Fajn. Říkám jedna. Tamhle totiž jedou," konstatoval Jay.
Když se zbývajících pět párů očí upřelo na silnici, skutečně spatřilo rozklepaný autobusek bílé barvy.
"Třeba se jim to rozsype ještě před vjezdem na parkoviště," vyjádřil naději Larry.
"Mám novou sázku!" vykřikl po okamžiku zamyšlení Antti.
"Jo, já taky," pokýval Kristian. "Jde jen o to, jestli sázet na toho, co přežil, nebo na toho, kterýho ten přeživší zabil..."
"Kristiane, nebuď morbidní," napomenul ho Tommi. "Budeme sázet na toho, co přežil, samozřejmě."
"Hele, oni zastavujou..." všiml si Jay. "Hned u vjezdu!"
"Tak to by mě zajímalo, co se děje!" vyfoukl Tommi dým.
"Já ti to povím. Jonne vyskakuje, bere si tašku a poroučí se," vyprskl Larry.
"Tak tohle mu na zítřek zatrhnu!" rozhodl Tommi.
"Ale nikdy bych do něj neřekl, že dokáže uhánět tak rychle. Natožpak s tou taškou!" zapískal obdivně Nakki.
Jonne mezitím dorazil k vchodu. Sáhl po klice a střelil vražedným pohledem po celé šestici.
"Jak bylo, Jonne?" zeptal se drze Christus.
"Skvěle," procedil Jonne mezi zuby. "Jak taky jinak? To zatracený sedadlo vibrovalo jak nějaký zatracený vibrační cokoliv, ale nastavený na maximum! Krom toho jsem musel poslouchat obscénní kecy Rose Avenue a ještě obscénnější kecy jejich frontmana! A René řekl, že mám pěknej zadek! Takže ano, bylo to opravdu ÚŽASNÝ, STAČÍ?!"
Nasupeně vešel do budovy.
"Ano," pípl Christus. "Naprosto."
Antti se málem zadusil smíchem.

Následuje: Tvá omluva se přijímá

Žádné komentáře:

Okomentovat