pátek 29. března 2013

30: Proč mi tohle děláš?

...
 
 
Jonne už potisící prohledával svou tašku. Nemohl najít tričko, které si dnes chtěl vzít na pódium.
"Kurva!" zaklel. "Neviděl někdo moje bílý tričko s králíčkem?"
"Naposledy včera, když jsi říkal, že to si nevezmeš. A pak jsi ho hodil na zem," zavzpomínal Christus. Mezitím se marně pokoušel natužit své vlasy Larryho tužidlem. "Kurva, Markkulo!" vykřikl, když účes i nadále podléhal gravitaci. "Co je tohle za šmejd?!"
"Hele, na mě nekřič," zachechtal se Larry. "Máš si včas koupit novej vosk!"
"A kdy asi? Volno je až zítra. Sakra, proč já včera nešetřil?!" zaskučel Kristian.
"Tak si vezmi můj vosk," nabídl Jonne. "A můj lak. Když ho na ty vlasy nastříkáš dost, ani je nenapadne nestát!"
"Proboha, neukazuj to mý ženský!" zděsil se Nakki.
"Proč ne?" otočil se na něj překvapeně Jay.
"Už mám pomalu věk na problémy s erekcí!" zasmál se Nakki. "A co kdyby to na mě chtěla použít?"
"Blbče!" vyprskl Jonne. "Ale kde mám to tričko, do hajzlu? Já chci svý tričko!"
Od dveří se ozvalo odkašlání. Jonne se otočil. Tommi se usmíval a v ruce svíral Jonneho bílé tričko.
"Bráško! Kde jsi ho sebral?!" vytřeštil Jonne oči.
"Včera jsem ho našel povalovat ve vaší šatně. Kdybych to po vás nekontroloval, tak jsi tam tenhle exkluzivní kousek zapomněl, Jonnísku," mrkl Tommi.
"Ježiš, tak to abych ti byl ZATRACENĚ vděčnej!"
"Ano, drahoušku. A víš, jak se mi odvděčíš?"
"J-jak?" zaváhal Jonne.
"Půjdeš teď se mnou a promluvíme si," oznámil Tommi.
"Promlouvání..." vzdychl Larry. "No jo, kluci. Tak, jdeme."
"Ne, to je dobrý," zarazil vstávající členy své skupiny Jonne. "Pohlídejte mi tričko, ať se zas nerozhodne někam zmizet."
"Vezmi si bundu," požádal svého bratra Tommi. "Pokud chceme trochu klidu, musíme ven."
Jonne kývl a oblékl si svůj kabát. Poté následoval Tommiho k zadnímu východu koncertní haly.
Studený vzduch je udeřil do tváře. Jonne se mírně otřásl. Strčil ruce do kapes a pohlédl na svého bratra.
"Moc dobře vím, o čem chceš mluvit," začal.
"Chci jen vědět, jak jsi na to přišel."
"Měl jsem v děcáku jednoho kamaráda. Takovej neoblíbenej kluk," ušklíbl se Jonne. "A ten vždycky, když se stresoval, přestal jíst. Vlastně to bylo vždycky, když mu tam někdo... ubližoval. Kurva! Takže za tohle stejně můžu já!"
"Ano, Jonne. A Jann mi to potvrdil. Přestal jíst ten den, kdy jsi na něj ječel v tom tourbuse," odpověděl klidně Tommi.
"Bože, já vůl, vůl, vůl!" zakňučel Jonne.
"Ale zároveň jsi přišel na to, co mu je. A to, že jsi to byl právě ty, ho nějak... povzbudilo," rozhodil Tommi bezradně rukama. "Nechápu to. Nechápu, proč visí na tom, co si myslíš. Ale nějak ho uklidnilo, že jsi o něj měl starost."
"Ale já ho pořád nesnáším! A nadále ho hodlám ignorovat!" ujistil Tommiho Jonne.
"To bude asi malinko problémek..."
"Tommi?!"
"Musel jsem učinit nové opatření. Myslím, že vím, jak tě donutit se s Jannem spřátelit. Sám jsi mi to vlastně řekl, aniž bys to věděl."
"Tommi!"
"Ode dneška spíte v jednom pokoji. Kam s Tenderem a Anttim, to nech na mě. Nějak to s nima dohodnu. Ale Jonne Aaron a Jann Wilde budou sdílet postel."
"Ne! Tommi! Proč mi tohle děláš? Vždyť já na to přišel!"
"Ano. Ale kdybys mu takhle neublížil, těžko by k tomu vůbec došlo. A já nemůžu dopustit, aby se to stalo znovu. Omlouvám se, bráško."
Jonne si prsty prohrábl vlasy. V duchu napočítal do deseti.
"Tak fajn," řekl nakonec. "Dobře. Chápu to. Zasloužím si to. Pokud myslíš, že je to řešení, podřídím se. Pokud by to vyloženě neklapalo..."
"Pokud bych viděl, že to nejde, slibuju, že budete moct od sebe. Ale dovol mi říct, že bych od tebe nečekal tak dospělý přístup."
"Dovol mi říct, že já od sebe taky ne."

Následuje: Převléknu se v koupelně

Žádné komentáře:

Okomentovat