úterý 26. března 2013

8: Vážně si to myslíš?

...

Negative se definitivně odšourali z pódia. Zanechali za sebou stovky hystericky ječících fanynek, z nichž některé, jak jistá část skupiny doufala, ještě později potkají v baru. Jistá část skupiny se jmenovala Jonne Liimatainen. Nejspíš proto před chvílí veřejně vyhlásil, kde budou Negative v dohledné době k nalezení. Plánoval velice zajímavý večer ve společnosti několika nejspíše blonďatých a značně vyvinutých dam. Groupies, tak jim někdo říkal. Jonne tenhle název nepovažoval za právě ideální. Bylo to jaksi urážlivé. On sám je nazýval... svými miláčky.
Odhrnul si zpocené vlasy z čela a hlasitě zařval.
"Ty vole, co blázníš?!" nadskočil Christus.
"Jsem NADRŽENEJ!" oznámil hlasitě Jonne.
"Jako obvykle," plácl ho Larry přes rameno.
"Zkus se zeptat Janna. Třeba ti dá," zaculil se Antti.
"I kdyby mi z nedostatku sexu mělo přeskočit, Wilda se v životě nedotknu, to PŘÍSAHÁM!" pozvedl Jonne pravou ruku.
"V pořádku. Já tebe taky ne," ozvalo se zpoza zákrutu chodby. Vzápětí se vynořil usměvavý muž.
"Ahoj, Janne," zahalasil Jay.
"Tak je to správně! Hezky se tu bavte..." začal se Nakki nenápadně sunout k šatně.
"Co? Kam jdeš ty?" zbystřil Christus.
"Do sprchy!" zasmál se Nakki a vyrazil dveře. Ty další, dveře maličké koupelny, se zabouchly o vteřinu později.
"Bastard," zavrčel Larry. "Jako první chodím do sprchy já!"
"Ne, to já," opravil ho Christus.
"Přísahal bych, že já!" zamrkal Antti.
"Já jen vím, že já chodím poslední," konstatoval Jay.
"Ale kluci..." řekl vyčítavě Jonne. "Vy se tu bavíte mezi sebou a naprosto ignorujete našeho hosta!" Vrhl zkoumavý pohled na Janna. "Kolikátej chodíš do sprchy ty, Wilde?"
"J-já?" vydechl zmateně Jann.
"Ne, tvůj mikrofon," protočil Jonne panenky.
"M-můj..." polkl Jann.
"Klid," položil mu Antti ruku na rameno. "Na tenhle jeho humor si zvykneš."
"Nemyslím ten mikrák, co si běžně strkám do kalhot, Janne," usmál se sladce Jonne.
"Za pár let," dokončil Antti.
"Jsi debil," zasyčel Jonne.
"Co radši změnit téma?" řekl až nepřirozeně hlasitě Christus.
"Na co?" pozvedl Jonne obočí.
"Koncert! Koncert!" nadhodil pohotově Larry.
"Jo, koncert," chytil se Jay. "Mám pár věcí k Tenderovi. Je dobrej. Teda... ujde. Mohl by být dobrej. Ale nejspíš by potřeboval pár lekcí."
"A ty bys mu je snad dával? Co když jsou všichni stejný? Co když by tě vojel na bicích?" zachechtal se Jonne.
"Toho se nemusíš bát," ujistil bubeníka Jann. "Tendy je děvkař. Je schopnej mít každou noc jinou. Nabalí si v baru holku a já to pak musím poslouchat..."
"Někoho mi to připomíná," zadíval se Antti úkosem na Jonneho.
"Ty se radši ne-"
"Koncert!" přerušil Jonneho Christus. "Osobně si myslím, že Ardé by potřeboval změnu image!"
"Hlavně změnu váhy," dodal kysele Jonne.
"Simtě, spousta muzikantů dokáže naprosto v pohodě žít s nadváhou," hájil člena své kapely Jann.
"Hlavní je technika hraní," poukazoval Larry. "A tu má Ardé poměrně slušnou."
"A co náš buzerantík?" zaculil se Jonne.
"Jann hraje... Zvláštně," mrkl Christus.
"Díky. To já vím," zasmál se Jann.
"Popravdě myslím, že jsi dost dobrej," nadhodil Jonne. "Hraješ dobře, zpíváš perfektně... To vaše krátký vystoupení bylo prostě dokonalý! Myslel jsem, že se v zákulisí rozteču..."
"To... Vážně si to myslíš?" zalapal po dechu Jann.
Christus si dlaní zakryl oči. Teď to zase...
"Ano, Janne, myslím," rozzářil se Jonne. "A krom toho jsem byl v minulým životě Kleopatrou a momentálně ve svém volném čase vynalézám lék na AIDS, aby vás buzíků tolik neumíralo."
"Aha. Jasně," pochopil Jann. "Vtip,co?"
"Jo," pokýval Antti. "Zapomněl jsem dodat, že je taky možný, že si na jeho smysl pro humor nezvykneš nikdy."

Následuje: Skoro bych zapomněl

Žádné komentáře:

Okomentovat