čtvrtek 28. března 2013

Angels Won't Lie 7/21

Někdo by rád pokračování?

Cítil něčí ruku kolem svého pasu. Přál si být člověkem. Protože to by teď mohl zhluboka dýchat a měl by aspoň malinkou šanci uklidnit se. Ale Jonne se třásl. Až teď zjistil, že andělé se můžou třást.
"Hlavně klid," uslyšel ve svém uchu. "Nemůžeš bejt horší než já."
"Já jsem hrozně nervózní, Kristianku," zamumlal Jonne.
"Nebuď," mrkl Jack. "Představím tě jako svýho kámoše. Juha se na tebe hezky usměje, podá ti ruku, pak zjistí, že jsme s Kristianem zmizeli, a vy dva si začnete povídat."
"Ale o čem si budeme povídat?" vytřeštil Jonne oči. "Proč tam se mnou nebudete?!"
"Nejspíš proto, že já budu na pódiu," objasnil Japa. "A Kristianek se na mě bude dívat!"
"Krom toho tě Juha nezná," doplnil Kristian. "Takže by se bavil s náma dvěma, ne s tebou. Teda, leda by se do tebe zamiloval na první pohled. Což se ovšem může taky stát."
"Myslíš?" rozzářil se Jonne.
"No samozřejmě!" zasmál se Jack a jediným pohybem ruky objednal další tři koktejly. "Víš, když jsem poprvý viděl Kristiana... sice jsem byl k smrti vyděšenej, ale jinak to bylo prostě WOW! Nádhernej blonďáček, sexy tělo, dokonalá tvář, krásnej úsměv... Ano, zamiloval jsem se do něj na první pohled. Stačila jen vteřina a já věděl, že s tímhle klukem chci být do konce života!"
"A já chtěl bejt s tebou," políbil Kristian hřbet jeho ruky. "Miluju tě."
"Jste rozkošný, víte o tom?" zaculil se Jonne. Na stole před ním mezitím přistála sklenice s pitím.
"Víme," kývl Kristian. "Ale možná by to chtělo vyřešit ještě něco..."
"Co?" zamračil se Japa.
"Juha se tě určitě zeptá, kde pracuješ," otočil se Kristian na Jonneho. "Máš něco vymyšlenýho?"
"Ehm, já... zpívám?"
"Zeptá se na kapelu," zamítl Japa. "Chce to něco obyčejnějšího."
"Dělám v kavárně?" navrhl Jonne.
"Zeptá se kde," ušklíbl se Kristian.
"Jsi šlapka!" uslyšel nad sebou Jonne.
"Vtipný," zavrčel.
"Co?!" vytřeštil Jack oči.
"Jani navrhl prostituci," zasmál se Kristian.
"Aha," komentoval Japa. "Fajn. Tak že mu do toho nechci kecat, ale to taky není nejlepší nápad..."
"Asi se urazím!"
"Prej se urazí," tlumočil Jonne.
"Posluž si, zlatíčko," mávl Japa rukou. "Nebo radši vymysli, kde by Jonne mohl pracovat!"
"Proč jsme vlastně zamítli zpívání?" dosedl Jani na místo vedle Jonneho.
"Protože by se zeptal v jaký skupině," odpověděl mu tiše Jonne.
"No a?" pokrčil Jani rameny. "Copak nemůžeš bejt zpěvák, kterej momentálně nemá skupinu?!"
"No, já..." zadíval se Jonne bezradně na Kristiana.
"Koneckonců, proč ne," zamyslel se Kristian. "Šlo by to. Nebude mu to ani připadat nepravděpodobný. Vlastně je to hodně dobrej nápad. A přitom na první pohled bys řekl, že ten kluk je úplně pitomej!"
"Nepodceňujte mě, vážení!" vznesl se Jani zpět do vzduchu. "Jednou se vám třeba ještě budu hodit!"
"Tak FAJN," založil si Japa ruce na prsou. "Už mě pomalu přestává bavit to, jak se vy dva bavíte s někým, koho já nevidím! Tak co jste vymysleli?"
"Potom, lásko," otočil Kristian hlavu k pódiu. "Už to začíná. Hele, Japo... Ten Juha je snad ještě víc sexy, než když jsem ho viděl naposled!"

Žádné komentáře:

Okomentovat