neděle 24. března 2013

Domáce zvieratká

Toto je darček pre našu drahú Arvari k narodeninám :D Všetko najlepšie!!!
Autor: Sleazy
Žáner: pokus o niečo vtipné
Prístupnosť: asi 12+ alebo nejako tak
Postavy: Kris, Jann a jeho štyria malí kamaráti :D
Zhrnutie: Kris má problém. Teda 4 problémy.
Poznámka: bez betareadu

"Wilde! Ty pošahaný maniak! Koľkokrát som ťa PROSIL, nech tie zablšené potvory nenechávaš len tak pobehovať po byte?"
Z izby vybehla tenká postavička oblečená v červenom, držiaca v ruke niečo, čo v minulosti mohlo byť extravagantným kúskom zo šatníka Sira Christusa.
"Prečo?" tmavovlasý mladík ležiaci na pohovke zdvihol hlavu. Na pleci mu sedelo niečo pískajúce a ďalšie dva podobné tvory sa bláznili na jeho bruchu. Zo štvrtého exempláru bolo vidieť len chvost trčiaci spod pohovky.
"Tie upišťané beštie mi systematicky likvidujú veci! Pozri sa, čo mu urobili s ÚPLNE NOVÝM tričkom! A to ani nespomínam svoj pás na Lady! Vyzerá ako...ako.."
"Ako keby ho rozhrýzli potkany?" spýtal sa nevinne Jann.
"ÁNO!"
"A čo je na tom zlé?"
"Čo? Len si predstav, že počas nejakého koncertu sa mi ten pás v zápale hry roztrhne, Lady mi spadne, pri mojom šťastí určite medzi zúrivé fanynky, tie ju rozlámu, hrôza čo i len pomyslieť, a budú ju po kúskoch predávať na e-bayi ako suveníry...A nehovoriac o tom, ako ohyzdne to vyzerá!"
"Trochu sa preceňuješ. Ten tvoj vŕzgajúci krám by nekúpil nikto. Ani keby si sa na každý kúsok osobne podpísal..." pokojne poznamenal Jann. "A náhodou to vyzerá štýlovo. Si jediný gitarista s ostrapkaným pásom..." dodal, aby Christusov mozog odviedol od predošlej myšlienky, kým ju analyzuje a stihne sa uraziť.
"Naozaj? Ale to je..." Christus sa zasekol s otvorenými ústami, listujúc vo svojej slovnej zásobe.
"Super?"
"Presne! Ako to robíš, že vždy vieš na čo myslím??"
"Vieš, že ani neviem? Ono to ide nejako prirodzene..." zaškeril sa Jann.
"Ja sa len bojím, že tie tvoje zvery sa raz dostanú k Lady, a namiesto pása začnú obhrýzať JU! Vieš, ako by to moju milovanú bolelo?"
"Pre pár škrabancov sa ešte svet nezrúti..." Jann prevrátil oči.
"Pár škrabancov??? Očividne nevieš, akú skazu sú tie zvery schopné napáchať"
"Mysli pozitívne, Kris. Páčil by som sa ti, aj keby som mal na tele pár jaziev?"
"No..áno?" neisto odpovedal gitarista.
"Tak potom prečo by sa ti Lady s niekoľkými malými škrabancami nemala páčiť?"
"JA NEVIEM! Bože, Wilde, prečo ma musíš na všetko nachytávať??"
"Len tak.. " Jann sa zmyselne usmial. "Kris, zlatíčko?"
"Áno?"
"Nechceš radšej osobne skontrolovať, či na mne nie sú nejaké škrabance? Poprípade ich vyrobiť?"
Christusovi sa zaiskrilo v očiach. "Samozrejme...Ale najprv zo seba zlož tých netvorov, dobre?"
"V poriadku," usmial sa Jann, pozbieral zo seba pištiace potkany a v náručí ich preniesol ku klietke. Tam každému vtisol bozk na ňufáčik a vložil ich dnu.
"FUJ WILDE!!!!" ozvalo sa spoza jeho chrbta.
"Čo sa deje?"
"Ty sa s tými hnusákmi ešte aj bozkávaš? Preboha! A to si chcel potom bozkávať aj mňa? Tak aby si vedel, ani sa ťa nedotknem, kým sa nevydezinfikuješ a na sex dnes môžeš zabudnúť! A čo sa týkam mňa, netráp sa - pomôžem si aj sám." Kris vypochodoval z izby, zamieril do spálne a zabuchol za sebou dvere.
Ohromený Jann zavrel dvierka na klietke a dopadol na kreslo. Na moment sa zamyslel a potom sa zoširoka usmial. Pohodlne sa oprel a čakal na zdesený výkrik, ktorý mu potvrdí, že sa jeho malé zvieratká dostali aj do Christusovej "tajnej" zásuvky s vibrátormi...

Žádné komentáře:

Okomentovat