sobota 30. března 2013

Kalorie

Počet slov: 280

"Jukkínečku?"
Ticho.
"Jukkínečku, přinesl jsem ti jahůdky..."
"Jdi pryč!"
"Jukkí..."
"Nelhes... shem... ÁCH!"
"Jukkínku, co se tam děje?"
"Nic! Jen... umírám..."
"Jukkínku?"
"Neovažuj... sh... ÉÉÉ!"
Jack rozrazil dveře.
"Jukko!"
"Řekl jsem..."
"Koukej slízt z toho rotopedu!"
"Ani omylem... HUBNU!"
"Jak dlouho už na tom sedíš?"
"Teprve... dvě hodinky."
"A celou tu dobu jedeš?"
"Jo! Musím hubnout..."
"Kde máš tričko, Jukkí?"
"Někde... tam... Bylo vedro..."
"A... Jukkí?"
"No?!"
"Kde jsou naše miminka?"
"V ložnici... Na posteli..."
"Uklidil jsi naše kytárky jen proto, aby sis sem natahal krámy na cvičení?!"
"Jo!"
"Ale tohle byl pokoj miminek!"
"Teď je to moje tělocvična!"
"Ale miminka budou nešťastný!"
Temné bručení rotopedu ustalo.
"Juhano Jakonene! Nechtěl bys VYPADNOUT?!"
"Měl bych?"
"Ano! A já jedu dál!"
Deset vteřin ticha.
"Ehm... A to už je ono?"
"Já už nemůžu, Japí..."
"To máš blbý."
"Pomoz mi slízt..."
"Ach jo... Tak pojď, ty můj blbečku. Jdeme do kuchyně a nakrmíme tě, ano?"
"V ledničce nic není..."
"Ani sýr?"
"Moc kalorií."
"Jogurt?"
"Moc kalorií."
"Byl odtučněnej!"
"MOC KALORIÍ!"
"Fajn. Mám jinej nápad."
"Ne, nezavírej to okno!"
"Jasně, utíkají jím kalorie..."
"Fakt?!"
"Ne! Takže, Jukkí, teď tě naložíme do vany..."
"Voda má moc kalorií!"
"Naložíme tě DO VANY a já ti půjdu do toho čínskýho bistra na rohu koupit pořádnej oběd!"
"Ale..."
"PŘÁNÍ?!"
Rozkošné zamrkání.
"Japí, budeš mě mít rád i tlustýho?"
"Nejsi tlustej. Jsi můj krásnej, štíhlej a neuvěřitelně sexy kytarista!"
"Dobře. Tak mi kup dvě... Ne, TŘI ty menu, co si obvykle dávám, ano? A hranolky navíc! A taky mi sežeň OBROVSKOU čokoládu, protože já mám STRAŠNEJ hlad!"
"V-vana..."
"Neboj, já to zvládnu sám. Padej! Jo, a moc tě miluju, Japí!"
"To víš, že ti skočím pro pivo, Jukkí..."

Žádné komentáře:

Okomentovat