pondělí 25. března 2013

Králíček

Autor: Madonna's Son
Žánr: Komedie
Přístupnost: Všem
Postavy: Matthau / Larry
Shrnutí:
Matti nechce Larryho pustit do ložnice, proč?
Poznámka: Neznám nikoho z uvedených tak, abych tvrdil, že chování je jeho, příběh se (doufám) neodehrál xD

Domovními dveřmi vešla líbající se dvojice. Ani nerozsvěceli.
"Kudy do ložnice, zlato?" zeptal se jeden z nich.
"Zůstaneme tady, Lau." oznámil nervózně.
"Fakt?" rozhlédl se Larry po pokoji.
Bylo zde jen trochu světla z ulice.
"Jo. Tady na gauči."
Vzal ho za ruku a táhl k pohovce, aby ho co nejdřív posadil.
"Ale Matti, já bych radši…"
Matthau ve tmě tiše zavrčel.
"Lauri, zůstaneme tady." řekl ještě jednou odhodlaněji.
"No… Dobře… Ale… Proč?" nechápal Larry.
Matthau se zamyslel.
"Mám tam nepořádek."
"To nevadí." zaškemral.
Na Mattim bylo vidět zoufalství.
"Dobře. Já tam půjdu SÁM uklidit a ty tu zatím počkáš."
"Jasně." pokýval a vytáhl si cigaretu.
"Zůstaneš tady."
"Jo."
"Ani se nehneš!"
"Jasně! Proboha to tam někoho máš nebo co?" otočil oči v sloup.
"Ne, ne, nemám, jen prostě… Musím uklidit."
Matthau odběhl a vrátil se asi po necelých deseti minutách.
"Můžem, lásko." zavrněl.
Pokoj vážně vypadal uklizený, Larry položil Mattiho na postel. Mazlili se a…
"Co to je?" nahmátl Larry něco chlupatého pod polštářem.
"Co?"
Larry vytáhl malého plyšového králíčka.
"Sakra." zaklel Matthau tiše.
"Tohle!" strčil mu králíčka před obličej.
"No… To… To je králíček."
"Víš, miláčku, to jsem taky poznal, že to není kravička. Ale co dělá PLYŠOVEJ králík u tebe v posteli?"
Mattiho zalil pot.
"No… Já…"
"Neříkej mi, že spíš s plyšákem." zasmál se Larry.
"Ale Lau, co ti na tom může vadit?"
Obrátil oči v sloup.
"Nic, radši nic."
Ještě jednou se uchichtl a pak hodil králíčka kamsi za sebe. Ten narazil na dveře skříňky, které se otevřely a s rachotem se z ní něco vysypalo. Larry nadskočil a otočil se. Matthau zasténal.
"Cože?!" zíral Larry nechápavě na dalších nejméně dvacet plyšových zvířátek.
Matthau polkl.
"To jsem asi neuklidil moc dobře." pokusil se o nevinný úsměv.
"Matti!! Proboha, u tvýho bratra bych to pochopil, ale TY?!"

Žádné komentáře:

Okomentovat