sobota 30. března 2013

Kytary

Počet slov: 264


Cvak.
Místnost zalilo teplé světlo.
"Juhano Jakonene!"
"Tady není žádnej Juhana Jakonen. To jsem jen my, kytary. Ehm... Brnk, brnk?"
"O co se tu snažíš?"
"Brnk brnk, my jen hrajeme Metallicu, brnk..."
"Juho, neprovokuj."
"Brnk brnk, my nic neděláme, jenom hrajeme..."
"Budeš bez sexu!"
"Brnk?!"
"Ještě jednou brnkni a..."
"Uííík, ík ík ík..."
"Ještě jednou vydej libovolnej kytarovej zvuk..."
Jack se nenápadně zadíval do stropu a začal si pohvizdovat.
"A teď budeš mlčet úplně?"
Jack kývl.
"Takže ty mě budeš ignorovat?"
Znovu kývl.
"Ale abys věděl, já vím, co tu děláš!"
Jack vytřeštil oči.
"Ano, vím! Ty se mi snažíš ukrást moji kytaru!"
"To vůbec není pravda!"
"Ne? Tak proč ji držíš v ruce?"
"Nedržím!"
"Ale držíš!"
"Ne, tohle není tvoje kytara!"
"To je její zcela identický dvojče, co?"
"Ehm... Jo."
"Kde je tím pádem MOJE nová černá kytara?"
"Ér... Jukkí, já nevím, jak ti to říct."
"Povídej."
"Tvoje kytara měla..."
"Ano?"
"Měla... Měla smrtelnou nehodu! Je mi to líto, lásko!"
"Smrtelnou nehodu? Srazilo ji snad auto?"
"Éééh... ano?"
"A aby mi to nebylo líto, koupil sis ÚPLNĚ STEJNOU."
"Lásko, jak bych ti to..."
"A co víc... Ona má na hmatníku taky napsáno SIR CHRISTUS."
"J-Jukkínku."
"Polož tu kytaru, Juho."
"Ale když..."
"Polož ji!"
"A když ne?"
"Tak ji nepoložíš. Ale já myslel, že bychom zítra šli a pořídili ti stejnou..."
"Jukkí, vážně?"
"Ano. Jen na hmatníku by měla napsáno JACK LEOPARD."
"Ach, lásko, ty jsi úžasnej!"
"Já vím."
"Já tě mocinky moc-"
"Já vím. Jen polož tu kytaru... A já tě naučím, že krást se nemá!"
"J-jak?"
"Pojď do ložnice, Juho..."

Žádné komentáře:

Okomentovat