čtvrtek 28. března 2013

Maškarní

Autor: Madonna's Son
Žánr: Komedie
Přístupnost: Všem
Postavy: Jann, já
Shrnutí: Jann Wilde jde na maškarní, ale není jediný Jann Wilde v sále...

Poznámka: Neznám Janna tak, abych tvrdil, že chování je jeho, příběh se neodehrál a NIKDY NEODEHRAJE!!! :D
Poznámka II.: Je to krátké, trochu bláznivé a HODNĚ trapné...

Postával jsem v rohu místnosti, v ruce sklenku a pozoroval jsem dění. Občas jsem si odfoukl vlasy z obličeje nebo povytáhl růžové kalhoty.
"Sakra, proč mě napadlo jít na maškarní zrovna za Janna Wilda?!" zaklel jsem a zářivě se usmál na procházejícího zajíčka, samozřejmě masku, jak jinak.
Právě mě zaujal nějaký policista, když jsem v davu zahlédl cosi vysokého, růžového…
"No kurva, to je…"
Ano, byl to Jann Wilde, oblečený do růžových šatů, piškotů a s blonďatou parukou? Proboha, tak to je vážně dokonalá maska, když vás někdo nemá poznat. Došel až ke mně.
"Ahoj. Já jsem baletka."
Pokýval jsem hlavou.
"Ahoj. Já Jann Wilde." pronesl jsem trochu povýšeně a prohlížel si ho od hlavy k patě.
"Zatancoval by si Jann Wilde s baletkou?"
Zarazil jsem se, naklonil jsem hlavu a zeptal se jeho.
"Tancoval by Jann Wilde s baletkou?"
"Jo." odpověděl.
"Tak jo." zněla i má odpověď.
Vstoupili jsme na parket, ale něco mi nesedělo.
"Hm! Proč je baletka vyšší než já?" postěžoval jsem si.
"Nevím, to je tvůj problém."
"Ale takhle baletce koukám přímo na… Na nic." zarazil jsem se. "Hele nechybí ti tady něco?" ukázal jsem prstem na jeho hruď.
"To už by bylo i na mě moc." zasmál se.
"Nekecej!"
"No dobře no… Mi ta podprsenka s vycpávkama doma nešla zapnout."
Vybuchl jsem v hlasitý smích. Najednou se na mě rozsvítil reflektor, ztichl jsem.
"Pardon." omluvil jsem se za svůj výlev.
"A tady máme krále plesu." ozval se muž z podia.
"Já?" zíral jsem na něj nevěřícně a pak s Jannem pomalu došel až tam.
"Pojďte nahoru. Nyní vám vybereme královnu."
"Moje baletka vám není dost dobrá?"
Otočil jsem hlavu doleva a znovu shlédl Jannovu plochou hruď.
"Ne, není. Už to chápu. Vyberte nějakou ženskou."
Vystoupal jsem na podium a brzy ke mně přistoupila štíhlá černovláska převlečená za Sněhurku. Oba jsme dostali korunku a párty pokračovala. Slezl jsem dolů za svou baletkou a předal mu korunku.
"Co děláš?"
"Hele vyhrál ji Jann Wilde a to já nejsem. A navíc… Baletka s korunkou je boží!"

Žádné komentáře:

Okomentovat