neděle 31. března 2013

Negative na prknech 2 12/42

Negative ve městě...

"Tak, mí sweeties, kam byste rádi zašli? Na striptýz? Do baru? Na diskotéku?" vyptával se Billy, když se v centru města vyhrnuli z mnibusu.
"Darling, ty se nezměníš," poplácal ho Ville po zádech, čímž si od Jonneho vysloužil prudké poplácání po tváři. Pro nechápavé - facku.
"Valo, tohle jsme si ujasnili včera v noci! Žádné koukání po cizích chlapech!" zavrčel blonďáček a zároveň si třel dlaň, která ho po úderu protivně pálila.
"Ale Billy je jen kamarád," fňukl Ville. "Přece bych tě nepodvedl, broučku! To si o mně nesmíš myslet, něco tak ošklivýho bych ti neudělal!"
"Jonne, když budeš Villeho takhle zastrašovat, bude se trápit. A to přeci nechceš, nebo snad jo?" zeptal se Antti. "Podívej se na mě a Kristianka! Nebráním mu v tom, aby se koukal na jiný chlapy, já se občas taky rád podívám... Jen když s nima můj Sir Christus nebude spát!"
"Máme ve vztahu jasno," usmál se Christus.
"Jo, to určitě - MIKKONENE!" zařval Antti a zaryl nehty do Christusova pravého boku, za který ho až dosud láskyplně držel.
"Jau!" vyjekl Christus a spěšně od svého miláčka odskočil. "Proč jsi tohle udělal?! Mně to bolelo!"
"Taky tě to mělo bolet," zamumlal naštvaně Antti. "Viděl jsem, jak na toho chlapa zíráš! A on na tebe MRKNUL, Kristiane! A ty ses usmál a sklopil oči! Kurva, nech toho! Přestaň se tak stydlivě culit! Ne, psí oči taky ne! KRISTIANE!"
"Problém, Anttínku?" zamrkal svůdně Christus.
"Jo, ty seš můj problém! Můj milovanej problém, kurva," přivinul si ho k sobě Antti.
"Já NEJSEM KURVA!" zaječel Christus.
"Pořád hodláš opakovat tuhle větu mýho dědečka? Neumíš si vymyslet něco vlastního?!" obořil se na něj Antti.
"Vždycky se ti přeci líbilo, když jsem se choval trošku jako generál! Pamatuješ, když jsme se vrátili z toho zkurvenýho výcviku a já už měl vyléčenej svůj otřes mozku..." pošeptal mu Chris do ucha. Antti se nápadně začervenal.
"Sweetie, o čem se to ti dva baví?" dotázal se Billy Villeho, neboť z finsky vedeného rozhovoru našeho černo-růžového párečku nepochytil ani slovo.
"Běžná milenecká debata," usmál se Ville.
"Taková, jako jsi měl se svojí přítelkyní?" šťouchl do něj Billy.
"Přítelkyní?" zamrkal Ville.
"S tamtou blondýnkou přece," ukázal Billy na Jonneho. "Je moc pěkná, to se jí musí nechat. Ale bez urážky, od takový křehký bytosti bych čekal jemnější hlas..."
"No, víš, jak bych ti to řekl..." podrbal se Ville nervózně na čele.
"Jasně, já vím, ona za to nemůže. To jsou ty geny," pokýval Billy soustrastně hlavou. "Geny určitě taky můžou za to, že nemá žádný... víš... vnady."
"Jo, jasně, můžou za to geny," přisvědčil spěšně Ville.
"Ale stejně je zvláštní, že ty si vždycky vybíráš holky, co na hrudníku nemají zhola nic," ušklíbl se Billy.
"Víš, darling, ono je to tak trošku jinak..." ošil se Ville.
"Jak?" dotázal se Billy.
"Víš, ta blondýnka..." začal opatrně Ville.
"Ta blondýnka není žádná blondýnka!" skočil mu Jonne do řeči.
"Ne?" prohlédl si ho Billy. "No, děvče, ale nevypadáš právě odbarveně. Jsi si jistá, že nejsi blondýnka od přírody?"
"Já MÁM přirozeně blonďatý vlasy," zasyčel Jonne. "Mejch vlásků se nikdy nemusel dotknout odbarvovač!"
"Tak proč mi potom tvrdíš, holčičko-"
"Já NEJSEM holčička! Nejsem ani žena, proboha! Jsem Jonne Liimatainen, včera večer jsi mě viděl, ty pako! Nabídnul jsi mi tykání! Čekal bych, že si budeš pamatovat, že jsem MUŽ!" zařval Jonne.
"Zkus si něco pamatovat, když jsi včera vedl skupinu turistů do místní tradiční palírny alkoholu!" bránil se Billy.
"Ale darling, vždyť Jonne skoro nevypadá jako holka. No, po pár dnech by ti určitě docvaklo, že holka to není..."
"Tak to ti moc děkuju za podporu, 'broučku'," odfrkl Jonne.
"Sweetheart, netrucuj," objal ho Ville. "Koneckonců, já jsem mnohem lepší baba než ty. Jen tak někdo mě neodhalí..."
"Já vím. To už jsem poznal, Viivinko," políbil ho Jonne.
"Sweetie, ty jsi GAY?!" vyhrkl Billy.
"Vadí ti to moc?" přimhouřil Jonne oči. "A mimochodem, tohle jsi taky zjistil už včera..."
"Kurva, tohle mě už nebaví," poznamenal anglicky Larry. "Nemůžeme konečně jít koupit ty prkna?"
"Vy chcete prkna?" rozzářil se Billy. "No to jste mi měli říct hned! Kousek odtud je takovej půvabnej krámeček, tam mají jen to nejlepší! Pojďte za mnou!"
"Počkat, počkat!" zarazil je Nakki.
"Co je? Děje se něco?!" zajímal se Jonne.
"No, pokud jste si neráčili všimnout, Christus s Anttim se někam vypařili. A tvářili se docela roztouženě," pronesl znechuceně Jay.
"To dělá to podnebí," usmál se Jonne a pohladil Villeho po zádech. "Taky bych teď měl pořád chuť... Ville, posloucháš mě vůbec? Kam to zíráš?!"
"Ta... tam..." ukázal před sebe Ville. Jonne se tím směrem podíval. Davem se k nim nesla krásná brunetka.

Žádné komentáře:

Okomentovat