neděle 31. března 2013

Negative na prknech 2 19/42

A zase připlouvají mráčky...

"Už jsou tam docela dlouho, ne?" zívl znuděně Larry.
"Hodinu a půl. Nechápu, jak tohle můžou vydržet," protáhl se na svém lehátku Jonne. Ano, lehátka byla další věc, kterou Negative objevili na pláži.
"Chtěli jsme surfovat," posteskl si Nakki.
"Vidíš ty vůbec ty vlny?" nadzvedl Jay své sluneční brýle, aby mohl na klávesáka upřít udivený pohled.
"A co je s nima?" pokrčil Nakki rameny.
"Jsou moc vysoký na to, abyste se na nich právě vy učili," ušklíbl se Ville.
"Broučku, ty se přece budeš učit taky!" upozornil ho Jonne.
"Kdopak ti řekl tohle?" poslal mu Ville vzdušný polibek. "Sweetheart, já už se na prkně učil loni s Jonnou. A než se zeptáš - nechci tím říct, že Jonna je plochá jako prkno! Osobně se nemůžu dočkat toho, jak se pobavím, až budeš v tom svým růžově prošívaným neoprénku padat do vody..."
"Padat?" zamrkal překvapeně Jonne. "My budeme PADAT?!"
"Čekáš snad, že se na tom naučíš bez padání?" pozvedl Ville obočí.
"Nikdo nám neřekl, že budeme PADAT!" ozval se Larry.
"Vždyť si namočíme plavky!" přidal se Nakki.
"A co moje dredy?! Ještě týden z nich budu ždímat vodu!" zaskučel Jay.
"Už ses koupal a tvejm dredíkům to nijak neuškodilo," informoval ho Ville.
"Neuškodilo? Copak nevidíš, jak jsou teď tvrdý a nepoddajný?!" zvedl Jay jeden ze svých zcela ztuhlých dredů, načež ho nechal zase dopadnout k hlavě.
"Tvrdý a nepoddajný?" zamrkal se zájmem Jonne. "Něco hezky tvrdýho by se mi teď docela zamlouvalo..."
"Jonne!" vykřikl zhrozeně Ville.
"Vzít si do pusinky pěkně tvrdej..." zasnil se Jonne.
"JONNE!" zopakoval Ville, tentokrát o poznání hlasitěji.
"... kousek kokosu," dokončil Jonne. "A příště bys snad mohl bejt tak laskavej, lásko, a nechat mě doříct větu, než se začneš pohoršovat."
"Promiň, Jonníku, ale ty většinou, když mluvíš o něčem tvrdým, máš na mysli... víš co. Aspoň poslední dva dny to tak je," začervenal se Ville.
"No, když už jsi to nakousnul..." zaculil se Jonne. "Takovej pěkně tvrdej-"
"Liimatainene," varoval ho Jay.
"Máš snad něco proti tvrdým-" začal Jonne svou obhajobu, ale byl krutě přerušen.
"LIIMATAINENE!" zaječel Nakki.
"Ale já vážně nevidím nic špatnýho na pěkným, tvrdým-"
Ani tentokrát Jonnemu nebylo umožněno dokončit větu.
"Aatamilo!" ozvalo se z Anttiho a Christusova bungalovu. Vzápětí ven vyběhl Christus, kolem pasu měl jen lehký ručník.
"Kristiane, co je to s tebou?!" vyřítil se za ním druhý dočasný majitel obydlí. Oblečen byl naprosto stejně jako Christus.
"Se mnou?! Snad co je s tebou!" zaječel Christus. "Copak nedokážeš vydržet blbý dvě hodiny vzhůru a použitelnej?!"
"Vždyť jsem vzhůru!" oponoval mu statečně Antti. "Ten tvůj kousanec mě totiž dokonale probudil! Bolelo to, víš?!"
"Možná tě to probudilo, ale neprobudilo tu tvoji část, která mě nejvíc zajímá!" dupl Christus vztekle nohou, až se mu chodidlo zabořilo hluboko do písku.
"Zajímá tě na mně jediná část těla?!" štěkl Antti. "Já bych řekl, že to jsou dvě! Můj zadek a můj tvrdej-"
"A DOST!" zařval Larry. "Ještě někdo tady použije slovo TVRDEJ a já odlítám zpátky do tý zkurvený Afriky!"
"Evropy," opravil ho automaticky Nakki.
"To je jedno! Už žádný kecy o tvrdejch věcech, jinak odlítám - a je mi úplně jedno kam!" vyhrožoval Larry.
"Letím taky!" přihlásili se současně Nakki i Jay.
"Držte huby!" přerušil je rázně Jonne. "Chrisi, Antti, co se vlastně stalo?"
"Co se stalo?!" zeptal se nechápavě Christus.
"Ano, co se stalo," přikývl trpělivě Jonne.
"Ty se mě ptáš, co se stalo?" zamrkal zmateně Christus.
"Ano, a ty mi to určitě rád povíš," zavrčel Jonne.
"Ne, řeknu ti to já!" vložil se do jejich velmi nápaditého rozhovoru Antti.
"Proč právě ty, pane neschopnej?!" odsekl mu Christus.
"Protože právě já! A pokud se nepletu, jsou i jiný aktivity než takový, jaký jsi po mně teď chtěl! Jsou aktivity, který nevyžadujou, abych byl-"
Antti zachytil Larryho výhrůžný pohled a raději urychleně zmlkl.
"Pochopil jsem správně, že Antti... mužně zklamal?" dotázal se Ville.
"Ano, pochopil!" zavrčel Christus a velmi opovržlivě se na Anttiho zadíval. "Zklamal - v jeho věku! Vždyť je mladší než já a já ještě nikdy nezklamal!"
"Nebude to tím, Kristiane, že já po tobě ještě nikdy nevyžadoval dvě hodiny sexu?! Dvě hodiny!" chytil se Antti zoufale za hlavu. "To se přece nedá vydržet!"
"Dřív ti to nijak nevadilo," odsekl Christus.
"No, ale když je to takhle každej den, tak..."
Tentokrát Antti zachytil Christusův výhrůžný pohled a - ano, správně. Raději urychleně zmlkl.
"Sbal si svoje věci a vypadni z mýho bungalovu!" rozkázal Christus.
"Dobře, bejvalej miláčku! Sbohem! A neptej se mě, kam půjdu! Řeknu ti jen, že TADY už nebudu! A beru si svoje prkno!" oznámil Antti a vběhl do bungalovu.
"A-Anttínku..." vzlykl Christus a bezmocně se posadil do písku. Po chvíli začal nešťastně vyhrabávat svou uvězněnou nohu.
"Jen tak mimochodem..." ozval se opatrně Jonne. "Já předtím mluvil o banánech."

Žádné komentáře:

Okomentovat