neděle 31. března 2013

Negative na prknech 2 22/42

Po hodině a jednom tragickém zjištění 
"Taky jsi mu to nemohl říct o něco mírnějc?" zasyčel Nakki na Jonneho.
"Mně taky nikdo jemně nesdělil, že jsem přišel o Nokču!" zaječel hystericky Jonne.
"Jak to vůbec můžeš srovnávat?!" zakňučel Larry. "Proč sis to číslo na Helinku uložil jen do mobilu, kurva?! Proč sis ho nenapsal do nějakýho notýsku?!"
"Protože jsem nečekal, že se budu koupat s Nokčou v kapse!" vzlykl Jonne. "Copak nechápeš? Ona je mrtvá! Budu si muset koupit novou!"
"A kvůli komu je asi mrtvá?" zavrčel Larry.
"Kvůli tý vlně?" pokrčil Jonne rameny.
"A kvůli komu jsme byli v cestě tý vlny?" napovídal mu Larry. "Kvůli komu jsme ztratili číslo na Helenku a kvůli komu Nokča umřela? A kvůli komu se mý Vicky vykoupaly, takže teď chutnaj slaně?!"
"Myslíš... kdo se šel topit a my pro něj museli běžet?" došlo Jonnemu.
"Přesně tak," kývl Larry. On i Jonne otočili hlavy a upřeně se zadívali na Christuse.
"Hele, kluci..." zazubil se Christus (ano, za tu hodinu se už uklidnil) a začal nenápadně ustupovat směrem dozadu.
"Zabil jsi Nokču!" zařval Jonne.
"Připravil jsi mě o poslední šanci zkontaktovat Helenu!" zakvičel Larry.
"Zabil jsi Nokču!" zopakoval Jonne.
"Rozmáčel jsi mi Vicky!" vzlykl Larry.
"A co je nejhorší - ZABIL JSI NOKČU!" zaječel Jonne.
"Opakuješ se, broučku," upozornil ho Ville.
"On mi zabil Nokču," špitl Jonne a zhroutil se na nejbližší lehátko. K jeho smůle už na něm ležel Jay - takže Jonne vzápětí skončil na zemi, kam ho srazil z tvrdého spánku vyrušený bubeník.
"Jonníku, no tak," přisedl si k němu Ville.
"Moje Nokča... Jak bez ní budu žít?!" plakal Jonne.
"Nějak to určitě zvládneš," utěšoval ho Ville. "Jestli chceš, řeknu Billymu, aby tě vzal do nějakýho obchodu s telefonama a koupíš si novou Nokču..."
"A co když ji pak budu chtít reklamovat?" popotáhl Jonne.
"No, tak si holt musíš Nokču koupit až v Tampere," ušklíbl se Jay.
"Ne, to ne! Ville! Villísku, lásko, mohl by mě Billy vzít do obchůdku už dneska?! Stejně už nebudeme surfovat, tak by nevadilo, že bych byl pryč! Lásko, prosím, řekni ano! PROSÍM!" škemral Jonne.
"To víš, že tě Billy vezmě do obchůdku už dneska," pohladil ho Ville po vlasech. "A já pojedu s váma, broučku. Můžu?"
"No jistě!" usmál se Jonne. Ačkoliv - usmál se není právě nejvhodnější termín. Jonne se ve skutečnosti rozzářil jako sluníčko. "Pomůžeš mi vybrat novou Nokču, že jo?"
"Samozřejmě, miláčku," přivinul si ho k sobě Ville.
"Aspoň někdo je šťastnej," zavrčel Larry. "Ale já kvůli nim budu bez Helenky!"
"Já zase jsem bez Anttíska," poznamenal Christis. "A já byl s Anttískem mnohem dýl než ty s tou svojí Helenkou!"
"Jenže moje Helenka je aspoň ženská!" vychloubal se Larry.
"Jsou věci, který jsou s chlapama MNOHEM lepší, víš?" oponoval mu Christus. "Obzvlášť ty záležitosti, o kterejch jsi mi zakázal mluvit. Víš, ty s tím tvrdým-"
"Mikkonene!" zaječel Nakki.
"Kristiane!" zafuněl Jay.
"Jukko!" dokončil Larry.
"Kdo je Jukka?" zvedl Ville zmateně hlavu.
"Kristian je Jukka," informoval ho Jonne.
"Ty jsi Jukka?" vytřeštil Ville na Christuse oči.
"Já jsem Jukka?!" zamrkal překvapeně Christus. "No jo... já jsem Jukka!"
"Skvělej postřeh," zasmál se Nakki.
"Dlouho mi nikdo neřekl Jukko..." zasnil se Christus. "Naposledy kdysi mý Anttítko.. mý... mý... Anttítko..."
"No skvělý," sevřel si Nakki dlaněmi hlavu. Christus se totiž právě usedavě rozplakal, přičemž nepřestával opakovat slovo 'Anttítko'.
"Jdu si pro ucpávky do uší," oznámil Jay a nenápadně se vypařil.
"A já zavolám Billymu, aby pro nás přijel, lásko," mrkl Ville na Jonneho.
"Možná by Kristianek mohl jet s náma, co říkáš?" navrhl Jonne. "Chtěl bys, Chrisi?"
"Nakupovat?" zbystřil Christus. "No jistě!"
"Fajn," kývl Ville. "Budeme nakupovat..."
"Hele, lidi!" ozval se Larry. "Když už tam budete, kupte si nějaký místní cíga, jo?"
"Ty si věříš, co?" uchechtl se Jonne.
"Přece mě máte rádi," zaculil se Larry.
"Netvrdím opak," mrkl Jonne. "Ale já tím myslel, že si věříš, když myslíš, že je Ville všechny nezlikviduje už cestou z nákupů..."

Žádné komentáře:

Okomentovat