neděle 31. března 2013

Negative na prknech 2 37/42

Devatenáct nula nula - večírek v plném proudu

"Lásko, ty pro mě dneska nebudeš tančit?" šťouchl Ville do Jonneho, který tentokrát seděl vedle něj, ačkoliv tanečnice se už dávno připravovaly na vystoupení.
"Chtěl bych vidět, jak ty krasavice vypadají, když se kroutěj," zazubil se Jonne.
"Já snad začnu žárlit!" ohradil se Ville.
"Začni a já přestanu předstírat, že jsem včera neviděl, jak po nich pošilháváš," varoval ho Jonne.
"T-tys to viděl?" vyjekl Ville. "Myslel jsem, že sis nevšimnul!"
"Nejsem slepej, darling," pošeptal mu Jonne. "Jen nám nechci zkazit dovolenou, chápeš? Teď mi řekni, dal by sis něco hezky tvrdýho?"
"Kokos? Ne, díky, ještě mi neslehnul ten náš velkej oběd," zachechtal se Ville.
"No, já tak docela nemyslel na kokos..." zamrkal svůdně Jonne.
"Ano banán si nedám, honey," zavrtěl Ville hlavou.
"Banán jsem taky nemyslel, drahoušku," usmál se ďábelsky Jonne.
"Tak co jsi- Liimatainene!" zavrčel Ville, když mu došlo, že tvrdým předmětem Jonne tentokrát skutečně neoznačil ovoce.
"Nedal by sis mě?" navrhl Jonne. Ani se při tom nezačervenal. "Věř mi, že jsem taky tvrdej..."
"Jonne, víš, jakej je trest za použití toho slova!" ozvalo se náhle za nimi.
"Ne, to nevím, Larry," otočil se Jonne, na tváři svůj nejsladší úsměv. "Vadí ti slovo tvrdej? Tvrdej, tvrdej, tvrdej!"
"Já tě přetrhnu!" zabručel Larry. "Jdu to k baru zapít! Na tohle chci zapomenout!"
"Lauríku!" zavolal za ním Jonne. "Až mě přetrhneš, můžeš zařídit, abych zůstal tvrdej?!"
"Ehm, Jonne?" odkašlal si nervózně Ville.
"Viděl jsi ho? Viděl jsi, jak málem zakopnul, když jsem za ním křiknul? Málem hodil hubu!" křičel Jonne. Vzápětí se ďábelsky rozesmál.
"Jonníku, kolik jsi už vypil těch růžovejch koktejlů, co ti tak chutnaj a maj v sobě každej dvě deci vodky?" dotázal se starostlivě Ville.
"Hm, já nevím..." zamumlal Jonne. "Takovejch... hodně?"
"Jonne, kolik je hodně?" zatřásl s ním Ville.
"Dva... čtyři..." zamával Jonne rukama, jako by se pokoušel zahnat neviditelnou mouchu.
"On toho moc nevydrží," poznamenal Nakki, který se za ně připlížil, aniž by si toho některý z našich hrdinů všiml. Jonneho nepozornost byla ovšem snadno odpustitelná a Ville tu svou zaplatil velkým leknutím a koktejlem vylitým v klíně.
"Vždycky pije nejmíň a vožralej je nejvíc," doplnil Jay, který Nakkimu pro tento večer dělal věrnou společnost, ochotnou se s kamarádem na povel zpít do němoty. A hned pak zneužít Natti a Patti, neboť dívky je samozřejmě ani nyní nenechávaly o samotě.
"Já vážně nevím, kolik jsem vypil!" škytl jim do řeči Jonne. "Posledních pár koktejlů mi barman dával rovnou po dvou skleničkách..."
"Ještě před deseti minutama vypadal úplně střízlivej!" zazoufal si Ville.
"Jo, to je další jeho pitomá vlastnost," pokýval chápavě Jay.
"Vždycky je opilej, ale není to na něm znát. Chová se, jako by měl jen tak skleničku vína. A pak se to na něm projeví během takovejch pěti minut..." vykládal Nakki.
"Jo, to by odpovídalo," povzdychl si Ville a zoufale se zadíval na svého miláčka, který se svíjel ve svém lehátku a připitoměle se hihňal. "Do tohohle stavu se opravdu dostal během pěti minut."
"Nepobavilo ho něco?" zajímalo Nakkiho. "Tohle se stává, když ho někdo hodně pobaví."
"Byl to Larry," poukázal Jay. "Co si spolu říkali?"
"No, Jonne zase spustil o tvrdejch věcech," zamyslel se Ville. "A Larryho to docela rozhodilo, takže se Jonne samozřejmě rozesmál..."
"A skončilo to takhle," dokončil za něj Nakki. "No, přirozeně. Tak se připrav, broučku. TOHLE může trvat celý hodiny. Zatím si užij představení tanečnic."
"Jo, to asi bude nejlepší..." vzdychl Ville. Ještě se po očku podíval na Jonneho, jehož hihňání stále sílilo, ale potom se už otočil k pódiu. Bubny zavířily a představení začalo.
"Páni, jsou nádherný," vydechl Jonne, když šest tanečnic vtančilo na jeviště. Stejně jako včera se zdálo, že ve svém středu nechávají místo pro sedmou.
"Ty už jsi střízlivej?" zamrkal zmateně Ville.
"Jo, to je další věc. Dokáže se vzpamatovat až neuvěřitelně rychle," pošeptal mu Nakki. "Během pár minut po tom svým záchvatu už zase vypadá, jako by byl úplně normální. A neměl v sobě ani jedinou skleničku."
"Je to skoro děsivý," doplnil ho Jay. Pro objasnění situace - on i Nakki (Natti a Patti už pro přehlednost nebudou zmiňovány) se posadili přímo na písek, hned vedle Villeho a Jonneho lehátek, neboť odtamtud měli nejlepší možný výhled pod sukně tanečnic.
"Taky by se mi hodilo mít takový vlastnosti," zaculil se Nakki.
"Ale je tu jeden problém," dodal váhavě Jay.
"Jakej?!" vyjekl Ville. V hloubi duše tušil, že na povrch teď vypluje nějaké strašné Jonneho tajemství.
"Když je opilej, všechny jeho emoce se umocňujou. Nejen radost," oznámil Jay.
"Co to znamená?" špitl Ville. Jen aby Jonne nic neslyšel! Ovšem toto riziko bylo téměř nulové, neboť Jonne upřeně zíral na dívky, které se smyslně kroutily v rytmu bubnů. Tanec ovšem ještě nezačal naplno. To, co se na pódiu odehrávalo, by se dalo nazvat jistou předehrou.
"Nerozbreč ho," zamumlal Nakki. "Pokud se tady nechceš utopit v slzách, musíš dohlídnout na to, aby se v průběhu večera nerozplakal."
"Taky by nebylo vhodný, abys ho naštval," doplnil Jay.
"Hodně špatný pro tebe bude, když se vzruší," ušklíbl se Nakki. "Už jsem viděl pár naprosto zničenejch holek, který se po ránu plížily z jeho hotelovýho pokoje..."
"Neměl bych mu v tom případě zakrejt oči?" kousl se Ville nervózně do spodního rtu, načež vrhl několik zděšených pohledů směrem k pódiu.
"Vždyť je to gay, ne? Tohle ho nevzruší," mávl Jay rukou.
"Ty vole, já jsem taky gay a vzrušuje mě to! Kurevsky moc mě to vzrušuje!" zavrčel Ville.
"No, v tom případě máš ovšem velkej problém," zazubil se Nakki.
"Ehm... Jonníku, broučku..." otočil se Ville k Jonnemu.
"Neruš mě!" odsekl Jonne. "Nevidíš, že se koukám?!"
"Hlavně nerozčilovat," připomněl Villemu Nakki. "Mohlo by tě to bolet víc než kdyby se vzrušil."
"Ovšem v těch samejch partiích," doplnil ho Jay.
"No do prdele..." zaklel Ville.
"Ano, myslím, že přesně tam by ti-" začal Nakki.
"Tak ty už taky máš blbý narážky?!" odsekl Ville.
"Sweetheart, ty si mě vůbec nevšímáš!" zabručel Jonne. "To se mi nelíbí..."
"Už si tě všímám honey!" vyjekl Ville a urychleně se k Jonnemu přitulil. "Moc si tě všímám, opravdu moc si tě všímám, nikdy bych si nevšímal nikoho jinýho..."
"Ville, ta tvoje ruka tam..." zavrněl Jonne. "To se mi moc líbí..."
Ville sebou zděšeně trhl a spěšně odsunul svou ruku z Jonneho podbřišku.
"Mazlíku, proč jsi tohle udělal?" ohradil se Jonne.
"A teď se rozčílí," hádal Jay.
"Tobě snad vadí, když máš svou ruku na mým těle?" prskal Jonne. "Přijde ti to nechutný, co?"
"Ale ne, broučku!" bránil se Ville. "Je mi to moc příjemný, mít svý ruce na tvým těle! Jsi tak heboučkej a měkoučkej..."
"Měkoučkej?" vyjekl Jonne. "Tím chceš říct, že jsem tlustej?!"
"Ne, sweetheart!" bránil se Ville. "Nejsi tlustej, jsi nádherně hubenej a-"
"Hubenej? Tím myslíš VYCHRTLEJ?!" zařval Jonne.
"Ne, já... já... já..." blekotal Ville.
"Tak řekni něco jinýho než 'JÁ'!" přikázal mu Jonne.
"Teď se rozčílí," usmál se Nakki.
"Ne, rozčílí se teď," vydechl Jay, oči třeštil na pódium, kam právě ladně vcházela ona poslední tanečnice...

Žádné komentáře:

Okomentovat