neděle 31. března 2013

Negative na prknech 2 41/42

O jeden vleklý boj později
 
"Můj bože, ta medúzka je tak rozkošná!" rozplýval se Jonne.
"Co ti na ní přijde rozkošnýho?" odsekl mu Nakki, zatímco všude kolem sebe prskal vodu a písek.
"Hej!" křikl Jay, na jehož nohu se snesla sprška Nakkiho slin smísených s oběma výše uvedenými typickými plážovými látkami. "Tys mě nahodil pískem!"
"Jayi, právě jsi přestál boj s krvelačnou medúzou!" zaječel na něj Larry. "Mohla tě zabít! Je teď opravdu vhodnej okamžik na to, aby ses zaobíral troškou písku na nohách?!"
"Moje medúzka nebyla krvelačná!" protestoval Jonne.
"Byla krásná!" přisadil si Christus. "A jak smutně se koukala, když jí Jonne říkal, že bude muset odejít! To bylo tak dojemný..."
"Ona měla oči?" pozvedl Antti obočí. Christus se na něj vražedně zadíval a velmi bolestivě ho dloubl do žeber. Antti hlasitě vyjekl.
"Copak v sobě nemáš ani MALIČKO smyslu pro romantiku?!" zasyčel na svého miláčka Chris. "Řekl jsem, že to bylo dojemný. To znamená, že to bylo dojemný, jasno?!"
"No, já tam tu dojemnost taky nějak neviděl," poznamenal Jay. Vzápětí o kousek ustoupil, to když po něm Christus vrhl další ze svých nebezpečných pohledů.
"Ale hlavní je, že je ta mrcha pryč," změnil Nakki téma hovoru.
"Nebyla to mrcha!" vřískl Jonne. "Byla krásná! Chtěl bych ji ukázat Villemu..."
"A do prdele!" vydechl Larry. Jonneho obličej se začal kroutit do podivné masky zoufalství.
"Na tohle neměl myslet!" zaskučel Antti.
"Ne, to teda neměl," uznal Christus.
"V-V-V-V-V-" začal Jonne koktat.
"Jonníku," oslovil ho opatrně Christus. "Klid. Nemysli na něj..."
"V-V-V-V-V-" pokračoval Jonne.
"Jonne, já vím, že je to těžký," snažil se Larry. "Ale věř mi, nakonec na něj dokážeš zapomenou. Potrvá to dlouho, bude tě to moc bolet, ale zapomeneš..."
"Hodláš mu udělat lobotomii?" ušklíbl se Nakki, zatímco Jonne nepřestával opakovat své 'V-V-V-V-V-'.
"Možná by mu stačilo vymazat paměť," nadhodil Jay. Jonne stále monotónně omílal své 'V-V-V-V-V-'.
"Nebo bysme ho prostě mohli jen dostatečně vožrat," napadlo Christuse.
"Jo, jasně. A tenhle oceán přestane bejt slanej," zamítl Antti.
"Vždyť slzy jsou taky slaný," poznamenal Larry. "Já to musím vědět. Sám jsem jich kvůli Helince vyplakal celý litry."
"V-V-V-V-V-" konstatoval Jonne.
"Ještě chvíli a ať si mě nepřeje!" zavrčel Nakki.
"Jestli nepřestane říkat V, tak mu tu lobotomii vážně udělám!" zařval Jay.
"V-V-V-V-V-" odvětil Jonne.
"Musíme nějak zařídit, aby přestal myslet na toho idiota Villeho," povzdychl si Antti.
"V-V-V-V-Villísku!" zaskučel náhle Jonne.
"Ty vole, pokrok," zatleskal uznale Nakki.
"Villínku!" zavzlykl Jonne a elegantně dosedl na zem. Tam zůstal, paže opřené o kolena, hlavu skloněnou, oči zíraly do písku. "Villínku... Moje malá, sladká Viivi! Moje sexy učitelko snowboardingu! Viivinka, která mi ukázala, že jsem gay! Ville, můj Ville! Já na něj byl ošklivej, když jsem zjistil, že Viivi je on, zuřil jsem! A on mi odpustil všechny ty nadávky a miloval se se mnou! Proč nikdo nedokáže pochopit, jak je to s chlapem fantastický?!"
"To by mě taky zajímalo," zamumlal Christus.
"Hlavní je, že to víme my, broučku," odpověděl mu Antti.
"Villísku, proč jsem tě musel tak brzo ztratit?" pokračoval ve svém bědování Jonne. Hlavou dramaticky trhl nahoru a oči upřel na moře. "Už nikdy neucítím vůni tvých vlasů! Už nikdy ti nebudu ležet v náručí! Už nikdy tě neucítím v sobě..."
"Já mu ty jeho romány už vážně seberu!" dupl vztekle Nakki.
"A proč mi tě osud vyrval z náručí?" ječel Jonne. "Tím důvod byla ONA! Jonna Trapná Ofinka Nygren! Co má ona a já ne?! Vždyť já i prsa mám větší než ona! Dobře, chybí mi pár ženskejch záležitostí, ale nemám kozy velikosti mínus jedna! Tak proč jsi mi to udělal?! Je to proto, že nemám tu zkurvenou ofinku?!"
"Myslím, že důvod bude spíš to, že ona je žena," informoval ho Jay.
"Kdežto já jako baba jen vypadám!" vzlykl Jonne. "To byl důvod, proč se mnou Villísek začal chodit! Vypadám jako baba a on mě jako babu bral! Celou tu dobu mě považoval za ženskou! On vůbec není gay, je to normální heterosexuál, kterej si mě spletl se ženskou! Je jako všichni ostatní! Tohle já už přece moc dobře znám..."
"Já taky, Jonnísku," pokýval soustrastně Christus. "To víš, když máš dlouhý vlasy a ještě takový sexy tělíčko, jaký mám já..."
"Kristiane!" okřikl ho Antti. "Já opravdu nepotřebuju vědět, jak po tobě koukají ostatní chlapi! Nepotřebuju a nepotřebuju! A především pak NECHCI!"
"Já vím, Anttínku. Moc se omlouvám," objal ho Christus.
"Hej, řeší se tady můj nebo váš milostnej život?!" ohradil se Jonne.
"Tvůj, pochopitelně," zaculil se falešně Larry.
"No proto," odfrkl Jonne. "Už jsem myslel, že tu nikoho nezajímá můj rozchod s Vi- … Vi- … V-V-V-V-V-"
"Zdá se, že se naší malá blondýnce zasekla deska," konstatoval Jay.
"Už ZASE?!" zhrozil se Nakki.
"Jonníku, pojď," chytil Chris V-V-V-V-V-ujícího Jonneho kolem ramen. "Ville tě už nebude považovat za ženskou. Nikdo nebude."
"Co chceš dělat?" zašeptal zděšeně Antti.
"Uvidíš, lásko," slíbil Chris, oči upřené na Anttiho, především pak na jeho vlasy. "Uvidíš..."

Žádné komentáře:

Okomentovat