neděle 31. března 2013

Negative na prknech 2 5/42

Po mnoha nekonečných hodinách
 
Když se naši drazí chlapci konečně vypotáceli z letadla, všude byla tma. Skupina se poklidně odebrala do haly, kde se úspěšně dostala přes celní kontrolu.
"Kolik je?" zaúpěl Antti, když zůstali stát v rozlehlé budově. "Chtěli jsme si seřídit ty hodinky..."
"Ráno," odbyl ho Nakki.
"Copak nikdo neposlouchal, když říkali, kolik je?" přinutil se Jonne odlepit od sebe oční víčka a rozhlédnout se po klucích.
"Ne!" odpověděl mu rázně Jay.
"A co teď budeme dělat?" odvážil se zeptat Christus.
"No, asi si půjdeme pro kufry, ne?" ušklíbl se Larry.
"To je fakt!" ožil Jonne. "Moje taštičky nesměj zůstat samotný!"
"No jo!" vydechl Christus. Vzápětí už s Jonnem oba tryskem mizeli na druhém konci letištní haly. Když se za nimi ostatní doplazili, oba už kolem sebe měli úctyhodnou hromadu růžových tašek.
"Zajímalo by mě, kdo vám s tím bude pomáhat, hoši," poznamenal Nakki, zatímco na pohyblivém pásu vyhlížel aspoň jedno ze svých dvou zavazadel.
"No..." usmál se Jonne na Villeho, jehož dvě tašky předtím ochotně ulovil.
"Dvě! Víc ti nevezmu!" bránil se Ville.
"Ale to budu muset sám táhnout ještě celý tři!" fňukl Jonne.
"Nemáš toho tahat tolik," zavrčel Ville.
"Ty mě nemáš rád!" vzlykl zoufale Jonne.
"Fajn, vezmu ti tři. Dvě už sám uneseš, viď?" zadíval se na něj Ville se značnou nadějí v očích.
"Jo," kývl šťastně Jonne.
"Anttínku..." zamrkal Chris na svého miláčka. Tedy na prázdné místo, kde jeho miláček ještě před chvílí stál. "Anttínku?" kuňkl Chris zmateně.
"Tady jsem!" houkl Antti. Právě elegantně přijížděl na kovovém vozíku, který měl sloužit k odvezení zavazadel do autobusu.
"Kde jsi to sebral?!" vytřeštil na něj Ville oči.
"Tamhle," mávl Antti rukou ke vchodu do místnosti. Mezitím nakládal Chrisovy věci na vozík.
"Tak co tady ještě děláš, Ville?" opřel se Jonne o hromadu svých tašek. "Já chci VOZÍČEK!"
"Už běžím," povzdychl si Ville a vydal se pro Jonneho novou vytouženou hračku. Když se vrátil a naložil Jonneho i své tašky, kluci popadli svá zavazadla a vyrazili k východu.
"Asi bysme teď měli najít autobus do hotelu, co?" navrhl Jay.
"My nemáme hotel, blbče!" vrazil mu Nakki pohlavek.
"Jakto?" nedošlo Larrymu.
"Bydlíme v bungalovech, blbče! V MEJCH bungalovech!" Jonne pyšně vypjal svůj vychrtlý hrudníček.
"Jé, no jo," zašklebil se Christus.
"A jak se tam hodláme dostat?" položil Antti velice podstatnou otázku.
"Někde tady by měl čekat tetiččin právník," odpověděl Jonne a začal se rozhlížet kolem sebe.
"Aha, a teď mi vysvětli - jak ho poznáme?" objal ho Larry kolem ramen.
"Hele, nebude to tamhleten chlápek?" ukázal Christus směrem k jednomu muži, před kterým stála cedule s nenápadným nápisem NEGATIVE.
"Myslíš toho v těch vzorovanejch kraťasech, košili a saku?" pozvedl Nakki obočí.
"Jo," kývl Christus.
"Kristianku, ty jsi chytroučkej," pohladil ho Antti po vlasech.
"Já vím," zavrněl Christus.
"Jen jedna technická. Myslíte, že ten týpek umí finsky?" podrbal se Jay na hlavě.
"A kurva..." poznamenal Jonne. "Myslíte, že umí aspoň anglicky?"
"To zjistíme hned!" mrkl Ville rozpřáhl ruce a vyrazil k muži. "Hi, darling!" zařval ještě cestou.
"Proč mám pocit, že tohle nebyl úplně nejlepší postup?" Jonne si rukama zakryl tvář.
"Aloha, sweetie!" zaječel ten muž a pevně Villeho objal.
"Co je, co se to děje?" zeptal se Jonne.
"Nech ty oči zavřený, Jonnísku," doporučil mu Jay a skočil před něj, aby mu tak zakryl výhled na scénu, která se nedaleko odehrávala.
"Co se tam - VILLE VALO!" zavrčel Jonne, když se mu podařilo Jaye o kousíček odstrčit jen proto, aby nakonec spatřil svého milence v náručí jiného muže.
"Jonníku! Jonne, tomu nebudeš věřit!" Ville pustil právníka a rozběhl se ke svému drahouškovi.
"Čemu?" zeptal se blonďák chladně.
"Víš ty vůbec, kdo je ten právník? To je Billy! Prováděl mě, když jsem tady loni byl s Jonnou!" poskakoval Ville
"Billy? To mi nezní právě havajsky," poznamenal kousavě Antti.
"Já neznám jeho pravý jméno," vysvětlil Ville.
"Byl jsi tady s Jonnou?" vzlykl Jonne.
"Broučku, ale no tak..." vzal ho Ville láskyplně kolem ramen. "Pojď, já vás představím."
"Sweetie, koho to vedeš?" vyptával se okamžitě muž (mluvil anglicky, pochopitelně).
"To je Jonne. Ten dědic po Pele. Vážně jsem netušil, že jeho tetička je právě ona. Je mi to moc líto," sklonil Ville hlavu. "Jo, a tohle jsou Christus s Anttim, Larry, Nakki a Jay," ukázal na ostatní kluky.
"Hele, ten Antti s Christusem, nejsou..." zazubil se Billy.
"Jsou," kývl Ville a okázale si přivinul Jonneho o něco blíž k sobě.
"A ty jsi taky vyměnil pěknou holku za chlapa, co?" zamrkal mužík.
"Jo, to jo," políbil Ville Jonneho do vlasů.
"No, o tomhle si můžeme popovídat zítra nad koktejlem. Teď pojďte, pánové," pokynul Billy k malému autobusu. "Pojedeme."

Žádné komentáře:

Okomentovat