neděle 31. března 2013

Negative na prknech 2 8/42

Vzhůru do vody!

Na skupinu, která zhruba za deset minut začala pozvolna postupovat k moři, byl skutečně zajímavý pohled. Úplně vlevo (z pohledu kluků) kráčel Antti. Na sobě měl černé plavky s nohavičkami, na nejmenované zadní části těla obrázek dvou vzájemně se na sebe dívajících lebek. Vedle byl Christus, jehož 'nejlepšího přítele' zakrývala pouze titěrná tanga - na jejich zcela nepatrném zadním lemu se skvěl výmluvný nápis FUCK ME. Jediný, kdo se odvážil pohybovat v Christusově blízkosti (kromě Anttiho, samozřejmě) byl Jonne. Ten si zakoupil světle růžové plavečky stejného střihu jako ty Anttiho. Na jejich přední straně byl černý playboyovský zajíček. Ville na svém oděvu propagoval vlastní skupinu - na černém podkladu obyčejných pánských plavek zářil bílý heartagram. Larrymu se nějakým zázrakem podařilo sehnat černé bermudy s obrázky cigaret. Jay a Nakki vsadili na přizpůsobení se místním zvykům - na sobě měli až po kolena dlouhé, volné bermudy s typickým havajským vzorem.
"Sluší ti to, broučku," pošeptal Antti do Christusova ucha.
"Jsou menší než v tom obchodě," ošil se Christus.
"Ale nejsou," pohladil ho Antti po holé kůži zadečku.
"Jsou. Kluci po mně divně koukaj," zamumlal Chris nešťastně. "A přestaň mě osahávat!"
"To po mně nemůžeš chtít," zadíval se na něj chtivě Antti, zatímco si hrál s tenkou nitkou, jež se provokativně zařezávala mezi Christusovy půlky.
"Mně je to nepříjemný, Antti!" pokusil se Christus o poslední chabý protest.
"To mi nenakecáš, Kristianku," usmál se Antti a láskyplně pohladil černá písmenka na horním okraji plavek.
"Hele, vy dva," okřikl je Larry. "Kroťte se. S jestli si to náhodou chcete rozdat, váš bungalov je tamhle!"
"Nechceme si to rozdat!" odstrčil Christus Anttiho ruku.
"No, já bych možná i chtěl," zamrkal Antti svůdně.
"Poslužte si, já s tím problém nemám," vybídl je Jonne.
"Ale my jo!" ozvalo se sborově z úst všech momentálně nezadaných kluků.
"Jsou tak povrchní," zavrtěl Ville hlavou.
"Co máte proti gayům?" rozhodl se Christus bránit svou orientaci.
"Proti gayům nic! Ale nemíním se dívat, jak si to tady rozdáváte!" odsekl Nakki.
"Copak jsme si to už začali rozdávat?" pozvedl Antti obočí.
"Chystáte se na to!" obvinil je Jay.
"Ale vůbec ne," zaculil se Antti. "Chceme si teď jen dát pusinku na usmířenou."
"Fajn, tak já se radši otočím," pronesl znechuceně Nakki.
"Myslím, že udělám to samý," přidal se Jay.
"Zvláštní," zamyslel se Ville. "Když se Viivi líbala s Jonne, tak vám to nevadilo."
"To přece bylo něco jinýho!" obhajoval se Larry.
"V čem to bylo jiný?" hádal se Antti.
"Šlo o to, jestli tu sázku vyhraje Ville nebo Migé!" luskl Nakki prsty. "Bylo to jako napínavej film v kině! Jenže když se tady budete olizovat vy dva, tak o nic nejde!"
"Jde přece o naši lásku," usmál se Christus na Anttiho.
"To je vážně důležitá věc," zavrčel Jay.
"Já to věděl!" vzlykl Christus a zabořil svou tvář do Anttiho ramene. "Věděl jsem, že nás nikdy nepřijmou. Pořád si z nás budou dělat legraci..."
"Proboha, už zase," zvedl Antti oči v sloup.
"Anttínku..." plakal Christus.
"Taky mi ho musíte vždycky rozbrečet," vyčítal Antti klukům. "No tak, Kristianku..." tišil svého milovaného. "Podívej. Už dobrejch pět minut stojíme po kotníky v moři..."

Žádné komentáře:

Okomentovat