pátek 29. března 2013

Negative na prknech 9/36

Jak Ville Valo ke štěstí přišel...
 
 
Hellsinki, o dva dny dříve
"Villísku!" rozlehlo se zkušebnou skupiny HIM. To právě Migé, basák, hledal svého drahého frontmana kapely.
"Kolikrát jsem ti říkal, ať mi neříkáš Villísku?!" ozval se rozezlený hlas z jednoho z křesel.
"Tak promiň, Villísku," omlouval se Migé.
"Migé, ty demente!" zaječel Ville a vyskočil z křesla takovou rychlostí, až mu z jednoho oka spadlo kolečko salátové okurky. "Neříkej mi-"
"Ty vole, ty si děláš pleťovou masku?" pozvedl Migé udiveně obočí. Teda hned poté, co okurku zvedl ze země, lehce oprášil od hlíny a popela z cigaret a s gurmánským výrazem ve tváři si ji strčil do úst, čímž Villeho žaludku přivodil menší nutkání navrátit svůj obsah do jeho přirozeného prostředí.
"A co je na tom?" opáčil nakonec Ville. Tvářil se (nebo se o to aspoň snažil), že ten Migého výstup naprosto přehlédl.
"Nezdá se ti to zženštilý?" vyrobil Migé na své tváři ten nejinteligentnější výraz, jakého byl schopen. Řeknu to takhle - představte si tu nejdementněji vypadající opici, jakou jste v životě viděli. Máte? Tak to je přesně ono. Pak opice - é, pardon, Migé - přenesla svou pozornost na Villeho tvář. "Vole, budeš ještě tu okurku?"
"Klidně si ji sežer," sundal si Ville zelené kolečko i z druhého oka a hodil ho po Migém. Kolečko, ne oko, samozřejmě.
"Dík, vole," usmál se šťastně Migé a narval si okurku do pusy. "Hele, vole, ty žlutý kousky v tý masce, to je banán?"
"Ani na to nemysli, Migé!" zařval Ville. "To je MOJE pleťová maska, NENÍ zženštilá a mám ji proto, abych se líbil holkám!"
"Myslíš, že se jim budeš líbit s kouskama banánů na xichtě?" podivil se Migé.
"Až si ji sundám, ty pako!" zaúpěl Ville, vyčerpaný úrovní baskytaristovy blbosti.
"Aha! Už to chápu!" plácl se Migé do čela.
"Bože, děkuju!"
"Hele, vole, a ty tvrdíš, že díky těm okurkám a banánům-"
"A jogurtu," dodal Ville hrdě.
"No jasně, jogurtu taky, vole. Ale ty tvrdíš, že díky tomu se budeš líbit babám?"
"Třeba i chlapům! Ale nedělej si moc nadějí, tobě by tohle už nepomohlo…"
"Chlapům, jo? Tak schválně! Vsadíme se!"
"O co?"
"Jestli do tejdne sbalíš chlapa, kterýho ti určim, ták…"
"Tak budeš celej měsíc chodit na všechny dostupný kosmetický procedury, včetně trhání obočí!"
"Dobře, no. Ale pokud vyhraju já, tak TY budeš muset při koncertě HIM odzpívat celou jednu písničku úplně nahej! A s rukama za zády!"
"Ses posral, ne?!" vyjekl Ville. "Ale dobře, přijímám. Ten pohled na totálně depilovanýho Migého mi za to malinký riziko určitě stojí!"
"Aby ses pak nedivil," usmál se Migé sadisticky.
"Tak koho mi vybereš za objekt mého loveckého umění?"
"Jonneho Aarona!"
"Cože?! Ty vole, u tý slečinky si ani neškrtnu!" bránil se Ville. *Ach, Jonne, lásko, proč mi ten idiot musel vybrat právě tebe? Ale aspoň tě nebudu muset podvádět… Ačkoliv ty si mě koneckonců stejně nevšímáš…*
"Vole, přišla ti SMSka!" vyrušil Migé Villeho z jeho toužebného rozjímání.
"To je od Jonneho!" zajásal Ville při pohledu na displej. "Píše, že zdědil chatu v horách a že tam na pár týdnů jede s klukama na snowboardy."
"A kde je ta chata?"
"V Český republice. Kurva, to se kvůli pojebaný sázce musim táhnout až někam do jihovýchodní Asie?!"
"Už to tak vypadá. A já pojedu s tebou!"
"Bože, za co mě trestáš?!" zaúpěl Ville, padl na kolena a vztáhl ruce k nebi.

Žádné komentáře:

Okomentovat