neděle 24. března 2013

Negative na vojně 12/45

Ví Erika? Neví Erika?
 
 
"Eriko!" zavolal Antti, když vrazil do skladiště.
"Tady!" ozvalo se zpoza černé zástěny, visící ve dveřním rámu - a tudíž oddělující výdejovou místnost od skutečného skladiště. "Co potřebuješ?"
"Pomoc," odhrnul Antti závěs, aby se skoro srazil z právě vycházející Erikou.
"Proč?" prohlédla si ho zkoumavě. "Stalo se ti snad něco?"
"Mně ne, ale…" zaváhal Antti.
"Co?" ignorovala Erika příchod a následné hlučné vydýchávání Christuse a Jonneho, jen si stále pohledem měřila svého bratrance.
"Pamatuješ se na Larryho?" zeptal se opatrně Antti.
"Toho kudrnatýho," upřesnil sípavě Jonne.
"Nechte mě hádat," přerušila je Erika. "Dědeček mu zabavil cíga."
"Jak to víš?" vyjekl Christus.
"Dalo se to čekat," pokrčila rameny. "Provokoval."
"Takže když jsi věděla tohle, tak určitě taky víš, co po tobě chceme," nadhodil Antti.
"Chcete ze mě vytáhnout, kde děda schovává zabavený věci," usmála se.
"Chytrá holka," pokýval Jonne uznale hlavou.
"Na vojandu," dodal Chris.
"Jestli máš nějakej problém, můžeme si o něm soukromě popovídat tady vedle," zatahala ho Erika za pásek u kalhot.
"Ne, žádnej problém nemá," odstrčil Antti rázně její ruku.
"Ale no tak, je to snad tvůj amant?" pohladila Erika Christuse po tváři.
"Ne!" odpověděli spěšně oba podezřelí.
"Tak vidíš," mrkla.
"Vážně musíš vyjíždět po každym, na koho tady narazíš? Vem si tohohle a Kristianka nech na pokoji! Vždyť on je ještě úplně nevinnej!" přitáhl si Antti Chrise blíž k sobě a podstrčil Erice Jonneho.
"Nevinnej? Já?" vytřeštil Christus oči.
"Promiň, ale taktiky těhle holek asi neznáš," šeptl mu Antti.
"Jak ty to můžeš vědět?" zase se na něj obořil Chris.
"Hele, chtěl jsem tě ochránit," vysvětloval Antti.
"Aha, ochránit. Takže poskytnou ochranu. Fajn, můžeš mi půjčit kondom," odsekl Christus.
"Klucí!" zaječel právě v tu chvíli Jonne, který byl násilím odtahován za černou zástěnu. "Nechci rušit váš příjemný rozhovor, ale-"
"No tak, buď tiše, chlapečku," umlčela ho Erika. "Já ti přece neublížím."
"POMÓC!" vykřikl zoufale Jonne, zatímco mizel ve druhé místnosti.
"Jdu pro něj," prohlásil odhodlaně Christus.
"Ne!" zařval opět Jonne. "Já-já-já už jsem si to rozmyslel! Nezachraňujte mě, proboha, jen mě nezachraňujte!"
"Smůla, Jonne," vrazil Antti do zadní místnosti, vytáhl Jonneho ven a natáhl mu tílko, které mu Erika už aktivně sundala.
"Hele, mohli bysme to přece brát jako… poplatek za tu informaci o cigaretách," navrhl Christus.
"Jo, to mohli!" přitakával zuřivě Jonne.
"Ne, nemohli!" odbyl je oba Antti.
"Proč ne?" zaúpěl Jonne. "Antti, já ji chci!"
"Tak pojď, ne?" vyšla Erika zase do hlavní místnosti. Několik vrchních knoflíčků košile měla provokativně nezapnutých.
"Ne!" rozkázal Antti. Pro zdůraznění svých slov chytil Jonneho a Chrise za opasky. Popravdě to momentálně byla jediná možnost, jak jim zabránit, aby se rozběhli za Erikou.
"Proč ne?" posmutněla dívka.
"Musíme Larrymu říct, kde najde ty svý miláčky," řekl Antti smířlivě. "A pak chce Chris hrát karty, že jo, Kristianku?"
"Jo, to je pravda," vzpomněl si Christus na své pexeso s koťátky.
"Jonneho ti ale pošlu," pokud bys měla zájem," zakřenil se Antti.
"Fajn, to beru," kývla Erika.
"A mě se někdo zeptal?" ozval se Jonne. "Už mlčím," pípl, když se na něj upřely tři páry zuřivých očí.
"Tak kde jsou Larryho cíga?" vypálil Antti svou otázku v naději, že momentálně Jonneho odpovědí spokojená Erika snáze odpoví.
"Na ostrůvku uprostřed jezera generál dneska postaví stan. Tam bude skladovat všechny zabavený věci. Kdo tam na konci výcviku doplave, může si ty svoje vzít zpátky," instruovala je Erika.
"A není ten ostrov daleko?" podrbal se Chris na hlavě.
"Právě, že je," kývla Erika.
"Tak v tom případě chudák Larry," sklonil Jonne truchlivě hlavu.
"Toho od jeho cigaret nic neodloučí," ušklíbl se Christus. "Doplave si pro ně."
"Jo, to asi jo," uznal Antti. "Tak pa, Eri! A děkuju! Jonneho ti pošlu hned zejtra, jak jsme dohodnutý!" mávl na svou sestřenku a vytáhl oba své růžové společníky ven.

Žádné komentáře:

Okomentovat