neděle 24. března 2013

Negative na vojně 17/45

Jaké následky má pobyt v ledové vodě? Ne, ty nemyslím!
 
 
"Řekněte mi, kluci… mám na nohách všechny prsty?" zeptal se Christus poté, co se rozvalil na Anttiho postel. Byl převlečený do normálních šatů a až na vlasy zcela suchý. Ostatní na tom byli stejně.
"Proč se ptáš?" zajímal se Antti. Zároveň padl na svoji peřinu a zabalil se do ní. Tedy až poté, co ji násilím vytáhl zpod Christuse.
"Hej! Mně je taky zima!" zaprotestoval okradený a pokusil se aspoň kousek přikrývky ukořistit pro sebe.
"No a co? Máš svoji postel!" upozornil ho Antti.
"Ale tam teď nevylezu! Antti, co ti to udělá, když mě tady necháš a půjčíš mi kousíček deky?"
"A jak bys to asi tak chtěl udělat, co?"
"Prostě si tady lehneš vedle mě a oba se přikryjeme jednou dekou, blbečku."
"Ale to se na mě budeš mačkat!"
"Budem od sebe nejdál, jak to jen půjde," slíbil Christus.
"Fajn," kývl Antti. Otočil se tváří k Chrisovi a přehodil přes něj deku.
"Musíš jít blíž," pousmál se Chris. "Takhle nám zbytečně bude zima oběma…"
"Takhle?" Antti se posunul tak, že prostor mezi oběma muži se zúžil na pouhých dvacet centimetrů.
"Takhle," odpověděl Christus a namáčkl se až na Anttiho.
"Ne, takhle ne!" vyštěkl Antti a vyskočil z postele.
"Ale no tak!" okřikl ho Chris.
"Hele, já klidně vylezu na tvoji postel. Nebo ty si můžeš jít lehnout k Jonnemu! Stejně se k sobě na koncertech pořád tak tulíte, takže mu to určitě vadit nebude, že ne, Jonne?" otočil se Antti k palandě.
Odpovědí na jeho otázku bylo jen tichoučké oddychování.
"Jonne?" zopakoval nejistě Antti.
"On usnul?" pousmál se Christus.
"No…" podrbal se Antti na hlavě.
"Usnul!" vybuchl Christus v hurónský smích. "Usnul!"
"No a co?" ohradil se Antti. "Tak jdu na tvoji postel."
"Nejdeš," informoval ho Christus. Zároveň natáhl ruku a v příštím okamžiku už basák opět ležel vedle něj.
"Proboha, proč se na mě pořád chceš mačkat?" vrčel Antti, zatímco byl přikrýván peřinou.
"Nebudu se mačkat, stačí? Chci si jen povídat…" zašeptal Christus.
"A to jako o čem?"
"Jak to děláš, že pořád vyhráváš všechny závody?"
"To nic není. Jen fyzička," ušklíbl se Antti.
"A kde tu fyzičku bereš? To jsem nikdy nepochopil."
"Chodím do posilovny, Chrisi. Je to jen dřina."
"A myslíš, že tě za to tvůj dědeček někdy začne uznávat?"
"A nemůžu se zase chvilku ptát já?" přerušil Antti sérii otázek.
"Prosím," pobídl ho Christus.
"Co mě to tlačí do stehna, Kristiane?" vypálil Antti.
"Já nevím," zamumlal Chris. Pomalinku se začal naklánět k Anttimu. Stále se mu díval do očí, a Antti mu pohled oplácel. Stačilo jen pár vteřin a jejich rty se něžně setkaly…
"Dost!" vydechl Antti, když se zhruba po minutě odtrhl. "Christusi, okamžitě vypadni z mojí postele!"
Mezitím o pár metrů vedle
V chatce číslo jedna nejmenovaná osoba právě začínala plánovat svou další noční výpravu. Oblečená v teplém svetru, ponožkách, a s šátkem na krku si cosi čmárala do bloku.
"Takže, až všichni usnou…" mumlal si Larry. "…tak slezu z postele, oblíknu se, ale nic zvlášť těžkýho, a zase poplavu na ostrůvek… Kurva, mně se klepe ruka!" zařval, když nakreslil čáru o několik milimetrů dál, než měla podle původního plánu být.
"Tady má někdo absťák…" konstatoval suše Nakki.
"Asi jako ty, když si tejden neza… když jseš tejden bez přítelkyně," opravil se Larry poté, co na svých hodinkách zjistil, že ještě nebylo po dvaadvacáté hodině.
"No jo, ale já si tady přítelkyni klidně najdu. Nebo jsou i jiný prostředky… Ale TY svý cíga nenajdeš ani nenahradíš," informoval ho Nakki.
"Proč bych jako nenašel? Já přece vim, kde jsou," ohradil se Larry.
"Dobře, vyjádřím se líp. Ty VÍŠ, kde jsou, ale nemůžeš je pořád mít u sebe. A brát si z nich kolik chceš," usmál se Nakki zářivě.
"Hele, nechcete se vy dva přestat hádat?" vložil se do toho Jay, který si momentálně snažil číst časopis. Nebo spíš soustředit se na obrázky. Velmi sprosté obrázky.
"NE!" odpálkovali ho oba aktéři debaty.
"Hele, Larry, takovej tip - proč si nenajdeš nějakej vodotěsnej sáček a nevodneseš si v něm pár cigár sem na břeh?" navrhl Jay.
"C-cože?!" zakoktal překvapeně Larry.
"No, proč si prostě nenajdeš nějakej vodotěsnej-" začal bubeník trpělivě opakovat svůj nápad.
"Jayi, to je vono!" luskl Larry prsty. Vzápětí vyskočil, políbil Jaye na obě tváře a spěšně vyběhl z chatky. "Kdyby mě někdo hledal, řekněte mu, že jsem musel do skladiště! Jayíku, já tě asi miluju!" volal, když mizel v dálce.
"No, to mu zas někdo něco poradil," zavrtěl Nakki zoufale hlavou.

Žádné komentáře:

Okomentovat