neděle 24. března 2013

Negative na vojně 21/45

Ovšem výlet se nepatrně... jaksi... ZVRHNUL.
 
 
"Vojíni!" zakřičela Erika. Seděla na kole, jednou nohou se opírala o zem, a před ní, ve velmi podobných pozicích, stáli členové Negative, Ville, Natti a Patti.
"Ale no tak, Eri," ohradil se ležérně Jonne. "Formality stranou. Generál tady přece není..."
"Ty vole, co všechno tady má za knížky?!" pošeptal Christus Anttimu. "To je za posledních pár dní už nejmíň druhý složitější slovo!"
"Hraje si na chytrýho," odvětil Antti. Vzápětí se dojíce začala velmi protivně hihňat.
"Tak hele pánové... a dámy," napomenula je Erika. "Pojedeme podle map, co jste dostali. Rozdělte se do dvojic-"
"Jsem s tebou!" přihlásili se okamžitě Nakki s Jonnem. Antti a Kristian na sebe nenápadně mrkli.
"Do dvojic podle rychlosti!" dokončila Erika. "Což znamená - já a Antti, Christus s Jonnem, Jay s Villem, Nakki s Larrym a Natti s Patti!"
"Proč já s Kristianem?" zaprotestoval Jonne.
"Protože při běhu jste odpadli ve stejnou chvíli," vysvětlila Erika. "Tudíž i na kolech vydržíte zhruba stejně."
"A proč já jedu s Villem?" pokoušel se Jay o vzpouru.
"Protože ho potřebuju dostat od holek. Aspoň na jeden den," sdělovala trpělivě Erika.
"A proč já jedu s tim vožralou?" zeptal se Larry.
"A já s tim Černobylem po výbuchu?" přidal se Nakki.
"Protože oba máte stejně MIZERNOU kondici!" zaječela zoufale dívka. "A vojáci se nesmí hádat! Plní rozkazy! A já vám rozkazuju-"
"Nešlo by to udělat tak, aby Negative jeli sami? Ty bys mohla jet s Villem a jeho zlatíčkama..." navrhl Christus.
"Ty v tý hlavě asi vážně něco máš," pokýval Jay hlavou.
"Padejte," zamumlala zničeně Erika. "Na mapě máte vyznačenej cíl. Dostaňte se tam ještě před polednem, pokud možno..."
"Děkujem!" zajásal Jonne, dal Erice rychlý polibek a poodjel s kolem k silnici.
"Jo, vážně! Děkujeme moc!" zazubil se Larry a následoval Jonneho. Za ním vyrazil celý zbytek skupiny.
"Slibuju, že se neztratíme!" křikl ještě přes rameno Antti. "Povedu je! Mapy sice nejsou právě můj nejsilnější obor, ale trefím!"
"No to doufám," zavrčela Erika. "Protože jestli ne... Ville přestaň oblejzat Natti!" okřikla mladičkého blonďáčka, který u skladiště zbyl (a právě se snažil znásilnit jednu ze svých přítelkyň).
"To není Natti! Já jsem Natti!" opravila Eriku druhá dívka. "Mám o odstín tmavší vlasy než Patti!"
"Pardon," omluvila se Erika. "V tom případě KOUKEJ NECHAT PATTI, VILLE!"
"Ale tohle už je Natti," zašklebil se Ville.
"Tohle bude dlouhej výlet," povzdychla si Erika. "Ville, přestaneš?! Vyrážíme!"
"Za chvíli..." zaprosil Ville.
"IHNED!" zařvala Erika, až všichni tři nadskočili.
"Ano, pane!" zasalutoval Ville a znovu naskočil na kolo, ze kterého předtím slezl, aby měl lepší přístup k Natti a Patti.
"Vojáci! Jedeme! Zavelela Erika. Skupinka se dala do pohybu a už po pěti minutách dohnala své soupeře. Celí Negative, jenž se ještě před chvílí zaobírali luštěním mapy, se za nimi překvapeně otočili.
"Kluci, já vám něco zapomněla říct!" zavolala Erika. "Tohle je závod! A kdo prohraje, zejtra vaří oběd! A pak myje nádobí!"
"Cože?!" zařval Antti. "Tak to teda ne!"
"A co chceš dělat s tímhle?" zeptal se zoufale Christus a opět zaměřil pohled na vzhůru nohama obrácenou mapu.
"Dej to sem," přikázal Antti. Vyrval Christusovi mapu z rukou a chvilku ji zkoumal. "Fajn. Pojedete za mnou. Ty Villeho dvě nevydržej tempo, který Erika nasadila. Budou si muset odpočinout, což pro nás znamená..." Významně se odmlčel.
"Co to znamená?" nechápal Nakki.
"I když pojedeme rychle, nemůžem je dohnat!" zoufal si Larry.
"Můžem!" zaprotestoval Antti.
"Tak nám už řekni jak, kurva!" zatřásl s ním Jay.
"Máš plán, Antti? Ty máš plán! Řekni mi, že máš nějakej plán! Prosím! Já nechci škrábat brambory! Zničím si nehty a moje manikúra je pryč!" ječel Jonne.
"Šlápněte do pedálů!" zavelel Antti. "Když pojedem volnějším tempem, nebudem muset tak často odpočívat. A vyhrajeme!"
"To přece nejde," zavrtěl Chris hlavou. "Už je nedoženem."
"Přestaňte se vykecávat," navrhl Antti.
"My se snad vykecáváme? Tys nám nechtěl říct ten plán!" bránil se Nakki.
"A dost! JEDEME!" Antti šlápl do pedálů. Negative konečně vyrazili.

Žádné komentáře:

Okomentovat