neděle 24. března 2013

Negative na vojně 44/45

A co Jonne s Erikou?
 
 
Situace před chatkami by se dala nazvat naprostou idylkou. Larry ukradl loďku a momentálně se plavil na ostrůvek, přičemž dbal na to, aby jeho zraněné kolínko mělo dostatek luxusu. Jay a Nakki líně polehávali na louce a dopodrobna rozebírali poslední vydání Playboye. Ville, Natti a Patti se nenápadně vytratili do jedné z mnoha prázdných chatek, kde provozovali věci, které jsou v tuto hodinu bohužel nepublikovatelné. Erika prohledávala skladiště ve snaze najít svou tajnou zásobu kondomů. A Jonne jí v této bohulibé činnosti zdatně pomáhal. Generál byl naposled spatřen ve chvíli, kdy s nepřítomným výrazem ve tváři zavíral dveře chatky číslo dva...
"Kurva, Eri, kam jsi ty kondomy dala?!" šílel Jonne a odhazoval vybavení na všechny možné i nemožné světové strany.
"Myslíš, že kdybych si to pamatovala, tak je teď hledám?" odvětila nevrle.
"Jak to mám vědět? Třeba máš nějakou tajnou úchylku a tohle je pro tebe něco jako předehra!"
"Předehra? Co si to o mně myslíš, perkele?!"
"Já nevim, každej má rád to svoje!"
"Vážně?" zarazila se. Pak se na něj upřeně zadívala. "A copak máš rád ty, Jonnísku?"
"Já?"
"No... Copak tě vzrušuje?"
"Ehm..." odpověděl přidušeně Jonne. Opřel se o stůl a rukou podvědomě zašátral rukou v šupleti, odkud vzápětí vytáhl malou krabičku. "Eri, je tohle to, co jsme hledali?"
"Ano, ale zpět k tématu. Vzrušuju tě já?" zamrkala.
"A jak..." vzdychl.
"A copak ještě?" vrněla.
"No... striptýz..."
"S tím by se možná dalo něco udělat... A copak ještě?"
"V poslední době? Vojandy..."
"Teď tady jednu máš, ne?"
"Jo. Jednu, kterou miluju..."
"Cože?" zarazila se, ruku v Jonneho kalhotách.
"Že jsem se do tebe zamiloval, Eri," odvážil se Jonne vyjevit své city.
"A... ale..." zakoktala se. "Jonne, zlato, tohle je přece jen úlet. Prázdninová láska. Teda, skoro prázdninová. Dobře, jarní láska. Ale to nic nemění na tom, že to pro mě nic neznamená, pochop!"
"Jak-jakto?"! Přece... přece musíš cejtit to samý jako já!"
"Nemusím, Jonne. Tak to v životě chodí."
"Ale Eri... Eri, vždyť já si tě chtěl vzít!" vzlykl Jonne.
"To je od tebe milý, ale... Víš, já jsem zadaná," sklopila oči.
"Máš přítele?!"
"No, ne tak docela," odpověděla vyhýbavě a konečně vytáhla ruku z jeho kalhot.
"Jak to myslíš?"
"Já mám přítelkyni, zlato."
"P... p... p..."
"Přítelkyni."
"Ty seš... lesbička?"
"Ne, to ne," zavrtěla hlavou.
"Ale vždyť právě teď jsi mi řekla-"
"Jsem bisexuálka," usmála se. "Víš, chlapi jsou skvělí do postele, ale bez urážky, na život jsou nepoužitelný."
"Nápodobně o ženskejch," zavrčel.
"No tak, Jonníku. Proč si kazit hezkej večer?" zamrkala svůdně. "Sám jsi mi řekl, že se ti líbím. Kondomy jsme taky našli. Tak pojď ke mně, broučku!"
"Ne! Eriko, nech toho!" bránil se, když svou ruku vrátila na to místo, kde se mu její přítomnost velmi zamlouvala.
"Já cítím, že se ti to líbí," zamumlala.
"Nelíbí! Ne, nelíbí!" protestoval.
"Nech mě bejt svojí velitelkou."
"Ne!"
"Tahle odpověď se nepřijímá, vojíne! Ptám se - budeš mě dneska poslouchat?!"
"Ano, paní!"
"Vidíš, jak to jde. Hodnej kluk..."
Generál opatrně vycouval z místnosti. Dával si záležet, aby nebyl ani v nejmenším zaslechnut...

Žádné komentáře:

Okomentovat