úterý 26. března 2013

Negative a Silvestr 2/5

...
 
 
Zřejmě by nyní bylo vhodné náš zamilovaný páreček opustit vrátit se ke zbytku Negative. Ten velmi brzy vzdal sledování mizející dvojice a vrátil se před bar. Až tam si zbytek uvědomil, že se neskládá ze čtyř osob, jak by správně měl, nýbrž pouze ze tří. Jak Jonnemu, Jayovi a Nakkimu došlo, Larry se stále ještě nacházel před barem. Seděl na zemi a vypadal velmi zaujatý něčím, co zřejmě leželo ve sněhu před ním.
"Larry?" zamrkal překvapeně Jonne. "Tys nešel za chlastem?"
"Podívej se sem," ukázal Larry na malou, smáčenou, pokroucenou tyčinku.
"Tobě spadla cigareta?!" vyjekl Jay.
"Co?!" vydechl Nakki.
"Larry, klid..." pronesl konejšivě Jonne, vzal Larryho za ramena, donutil ho vstát a otočit se zády k té tragédii.
"Ne, to není moje," zavrtěl Larry hlavou. "Ale je to přece taková škoda, Jonníku!"
"No jo, já vím. Já vím..." poplácal ho Jonne po zádech.
"Nekoukej se," přikazoval Nakki. "Já to hned vyhodim..."
"Ne!" zařval Larry, odtrhl se od Jonneho a vyrval Nakkimu cigaretu přímo zpod ruky. "Já ji usuším a použiju! Udělám z ní svoji malou Vicky!"
"Bože," zvedl Jay oči v sloup. "Já myslel, že tohle jsme tě už odnaučili..."
"Ne, to teda ne," zabručel Larry. "Pořád svejm láskám říkám Vicky. Jen ne před váma. Vy byste se mi totiž určitě smáli. A jim taky..."
"Já se snad samým dojetím rozbrečím..." skryl Jonne hlavu do dlaní, když Larry opatrně balil cigaretu do papírového kapesníčku.
"Já taky," kývl Jay, když Larry začal cigaretě konejšivě zpívat.
"Já ne," zavrtěl Nakki hlavou, popadl kytaristu za kapuci od bundy a vytáhl ho na nohy.
"Ehm... půjdem za klukama?" zazubil se Larry.
"Super nápad," uznal Nakki. "Strč si Vicky do kapsy, jdeš první."
"Proč já?" protestoval Larry.
"Protože je možný, že Christus kouří. A v tom případě ho snadno vyčmucháš," ušklíbl se Jonne.
"Pozor, vyrážíme!" zavelel Larry. Jeho nos zachytil velmi jasnou stopu. Za stáleho chichtání a hihňání se vydali na cestu.

Žádné komentáře:

Okomentovat