úterý 26. března 2013

Negative a Silvestr 3/5

...
 
 
"Taky je slyšíš?" zeptal se Chris a típl cigaretu o dlaždičku.
"Mhm..." zamumlal Antti. Jeho oči byly slastně přivřeny, ačkoliv Christus svou 'práci' dokončil již před několika minutami. Zvenku se ozývaly hlasy čtyř hledajících...
"Myslim, že to cígo nás prozradí," pronesl zklamaně Chris.
"Škoda," zabručel Antti. "Mohli jsme si to ještě zopakovat..."
"Sobče," zasyčel Christus a se smíchem do Anttiho šťouchl.
"No co..." uchechtl se Antti. "Vždyť tobě se líbí, když mi děláš radost..."
"Já přestanu," vyhrožoval Chris.
"Ne..." zasténal Antti.
"Mám vás!" zaznělo od vchodových dveří. "Kouř vás prozradil!"
"Ahoj, Larry," pozdravil Antti příchozího.
"Jo, ahoj," papouškoval Christus.
"Můžem do toho baru?" vrazil dovnitř Jonne.
"Samozřejmě," rozzářily se Anttimu oči.
"Tak honem!šup! Chrisi, kde máš u flašku, co měl Antti schovanou?" vychrlil Jonne.
"On žádnou neměl. Věř mi, prohledal jsem ho. Důkladně," přesvědčoval je Christus.
"A já bych zase řekl, že jste ji vychlastali sami, vy lakomci!" ozval se Nakki.
"O tomse hned přesvědčíme," ušklíbl se Jonne. "Chrisi, dej mi pusu!"
"Co?!" vyjekl Christus. O okamžik později se k němu Jonne přitiskl a začal ho vášnivě líbat. Antti si vzteky zarýval nehty do dlaní.
"No... žádnej chlast to není," potvrdil Jonne, když se odtrhl. "Ale něco mi ta chuť připomíná..."
"Ukaž, já to taky zkusím," poprosil Larry a začal se nebezpečně přibližovat k Christusovi.
"Počkat! Dost!" vložil se do toho Antti. "Chci říct... půjdem do toho baru?"
"Jo!" zavýskl Nakki.
"Samozřejmě!" kývl Jay.
"V tom případě odchod!" rozkázal Antti. Jakoby náhodou popadl zrovna Chrise a vytáhl ho ven.
"Ehm... a do kterýho baru to jdem?" dotázal se Jonne, když všichni vyšli před dům. Vzápětí se šest hlav současně otočilo k místu, ze kterého jejich majitelé původně vyšli. Amadeus...

Žádné komentáře:

Okomentovat