pondělí 25. března 2013

Noční milování

Autor: Madonna's Son
Žánr: Slash
Přístupnost: Vím já? Čím vyšší věk sem napíšu, tím víc mladších sem půjde xD 15+ asi :D
Postavy: Christus / Gary
Shrnutí: Chris miluje Garyho, ale ten o tom neví, až do jedné noci...
Poznámka: Nezám nikoho z uvedených tak, abych tvrdil, že chování je jeho, příběh se zatím neodehrál.

Kristian lítal po podiu, ale skoro z Garyho nemohl spustit zrak. Tak dlouho už k němu něco cítil, od té doby, co přišel do SnoWhite, ale rozhodně se neodvažoval nic říct.
Gary k němu přišel, chvíli s očima upřenýma do těch jeho hrál a pak ho žhavě políbil. Kristianovi zvlhly oči.
"Copak?" kývl na něj Gary, ale hned zase odešel na druhou stanu podia.

Po koncertě se všichni sešli ve sprchách. Gary zavřel oči, opřel se o dlaždičky v jedné oddělené ze tří stran zděné a z jedné stany volné sprše. Otočil obličej nahoru a nechal si do obličeje stékat vodu.
"Hele my už jdem." zavolal Julius.
"Jasně."
Gary si dlaní přejel přes mokrou hruď, přes bok, až dolů. Kristian zalapal po dechu. Gary evidentně netušil, že tam on zůstal. Gary zatím vzdychl a vzal do ruky svůj penis. Kristian zpanikařil a odkašlal si, aby dal najevo, že tam je.
"Krisi?" odhadl hlas původce kašle. "Jsem nevěděl, žes tu zůstal."
Ani na chvíli neotevřel oči a ke Kristianovu překvapení pokračoval v honění. Kristian se schoval za stěnu a celý vzrušený poslouchal. Gary zasténal.
"Krisi, budeš tu dlouho?" řekl trochu podrážděně.
"Ehm… Já nevím." odvětil nervózně.
Gary se vyklonil ze sprchy, což Kristian nečekal a nestačil se schovat.
"Styděl ses projít kolem?" pousmál se Gary a ani ho nepřekvapilo Kristianovo vzrušení.
Kris vyběhl ze sprchy.

Za pár dní měl Gary narozeniny a celá skupina se sešla u něj doma. Gary začal rozbalovat dárky.
"Jé, trsátka." rozbalil jeden malý.
"Wow, kondomy, to bych nečekal." rozbalil další, až došel na poslední, konečně nějaký větší. Rozbalil ho a vytáhl krabičku s modrými čočkami a delší blond parukou. Podíval se překvapeně, ale šťastně na Kristiana.
"Hej, na co si to hodláte hrát? Na ženský?" nechápal Julius a popadl paruku. Gary mu ji hned vzal a pohladil ji. Přitom z Krise nespustil oči.
"Ta je z pravejch vlasů. Musela stát majlant." Kristian trochu červený kývl.
"Tak o co tu jde?"
"No tak vidím, že Kris je asi jedinej, kdo mě kdy poslouchá. Vždycky říkám, že bych chtěl být modrookej blonďák."
Vzal si čočky i paruku a prohlédl se v zrcadle.
"Díky, Krisi." usmál se a dal mu pusu na tvář.

V průběhu večera se Kris pokusil nadhodit: "A co kdybychom si třeba procvičili líbání, aby vypadalo působivěji?"
Načež sklidil smích a Garyho upřímnou odpověď.
"Myslím, že fanynkám je jedno, jak to vypadá, hlavně, že to děláme."
Pak už Kristian radši neřekl ani slovo.

Ten den spali všichni u Garyho doma, ale on nemohl usnout.
"Kurnik, zase úplněk." postěžoval si sám pro sebe na černé chodbě před bytem a sedl si na schody. Bylo takové ticho.
"Ahoj." ozvalo se za ním a přisedl si Kristian.
"Ahoj. Co je?"
"Nemůžu spát."
"Já taky ne." ušklíbl se Gary.
"Já vím." Gary se chtěl zeptat, jak to ví, ale než stačil něco říct, Kris mu položil ruku na stehno.
"Co to děláš?" zeptal se nechápavě, ale Kristian se zvedl a rychle seběhl schody.
Gary se zmateně zvedl a zašel do bytu. Chvíli přecházel po předsíni, dál nešel, aby někoho nevzbudil a pak si vzpomněl, že si Kristian píše malý deník, který pořád nosí u sebe. Bundu měl tady a tak začal šátrat, až našel malou knížku ve vnitřní kapse.

Deník se mu otevřel na straně, kdy měli nedávný koncert.
Líbá tak krásně. Ale sám bych si ho asi políbit nedovolil.
Chvíli nechápal a přetočil list.
Nevěděl, že v těch sprchách jsem! Málem jsem se udělal jen z toho, jak jsem ho tam viděl. Bože a pak mě viděl… Myslel jsem, že umřu.
Gary se posadil na židličku a chvilku vstřebával, co právě čte.
Vím, že o úplňku nemůže spát. Takže ani já nepůjdu, třeba spolu budeme mluvit nebo… Chtěl bych ho vzít na svoje místo…
"Jeho místo? To je ono, tam určitě bude."
Moc se mi tam líbí. Vlastně… Je z tý střechy krásně vidět do jeho oken. Ach bože, já ho tak miluju!
Tím zápisky končily. Gary vrátil deník do bundy a i s parukou vyběhl ven.
"Ze který střechy je ke mně vidět?"
Zauvažoval a rozhlédl se kolem. Jeho pohled padl na hotel. Vyběhl schody až nahoru, protože výtah byl jen pro hosty. Celý udýchaný otevřel těžké kovové dveře na střechu, kde u jednoho z právě nepoužívaných komínů ležel schoulený Kristian a plakal.

"Krisi!" zavolal a doběhl k němu, ale Kristian jen popotáhl. Obrátil ho čelem k sobě.
"Promiň, Krisi, já to nepochopil."
Setřel mu slzy z tváří a lehce ho políbil.
"Jak jsi věděl, kde jsem?" řekl tiše.
"Promiň, četl jsem tvůj deník."
Kristian posmutněl ještě víc.
"Jen ten kousek, abych tě našel. Poslední dny, promiň." Usmál se. "Tak procvičování líbání, aby to vypadalo působivějš, jo?"
Šťouchl do něj a Kris se pomalu začínal usmívat. Posadil se. Gary se odhrnul z obličej blond vlasy a zamrkal.
"Líbím se ti i takhle?"
"Jasně." pípl a začali se líbat.
Líbali se dlouho a Gary začal Krise svlékat. Byla noc, ale nebylo chladno, alespoň ne jim. Kristian Garymu pomohl a pak svlékl i jeho. Znovu se zadíval na jeho tělo, jak předtím ve sprchách. Vzrušeně se mazlili na chladivé betonové střeše a pak Gary vytáhl z kapsy gel.
"Nemysli si o mě, že jsem vadnej, když tohle nosím po kapsách, ale… Přesně pro tyhle chvíle se hodí."
Kris se usmál, věděl, jaký Gary je a vlastně mu to bylo jedno. Položil se na záda, aby mohl gel použít. Přivřel oči až do chvíle, kdy do něj vstoupil. Rozšířili se mu zorničky a zasténal.
"V pohodě, zlato?" zeptal se Gary.
Kris kývl se slzou v oku, i když teď to byla slza štěstí. A řekl mu zlato. Gary pomalu a plynule přirážel. Kris ho držel za boky, hlasitě vzdychal a snažil se nezavřít oči, aby viděl do těch jeho, nyní modrých. Blond vlasy Garumu padaly do obličeje, ale aspoň mu připomínali, že teď je ten, kdo chtěl být. A díky Krisovi.
"Ach Gary, Gary já tě miluju." zasténal, když cítil, že přijde konec.
Otočil hlavu na stranu a zíral na úplněk. Byl dokonale šťastný. Gary ležel asi minutu bez hnutí, neměl na nic sílu, ale pak se ke Kristianovi přitulil.
"Na co koukáš, lásko?"
"Na měsíc. A támhle… Tamhle pod ním, bydlíš ty." Ukázal směrem na dům, ve kterém Gary bydlel.
"Jo. Chodil jsi sem často?" zeptal se trochu s obavou.
"Vlastně… Jo, ale nechtěl jsem tě šmírovat." řekl smutně.
"No myslím, že s mým oknem a tvým deníkem jsme si kvit." usmál se a pohladil Krise po rameni. "Měli bychom se obléct, je zima."

Žádné komentáře:

Okomentovat