pondělí 25. března 2013

Odposlech

Autor: Madonna's Son
Žánr: Komedie
Přístupnost: Všem
Postavy: Ville, Jonne, Jann
Shrnutí: Jonne nechce dovolit Villemu psát si s Jannem...

Poznámka: Neznám nikoho z uvedených tak, abych tvrdil, že chování je jeho, příběh se neodehrál. Tedy snad a klidně ještě může :D

"Co pořád u toho počítače děláš?" zeptal se Jonne svého mladšího brášky.
"Píšu si s kamarádem."
"Jakým?" zajímal se Jonne.
"No když tě to tak zajímá… S Jannem Wildem."
"Cože?! Tak to teda ne, Ville! S tím se bavit nebudeš!" vytřeštil oči na obrazovku.
"Ježiš. A proč ne?"
"Jestli máš nějakou nutnost psát si s někym z tý kapely, tak si vyber někoho jinýho, ale on to nebude!"
"Jonne, kdo si myslíš, že seš, že mi budeš říkat, s kym se bavit a s kym ne?"
"Tvůj starší bratr, Ville, tvůj starší bratr! Já Tommiho taky poslouchám."
"Jo, jenže Tommiho poslouchaj všichni!"
Jonne se zamyslel.
"Matti Jukku určitě taky poslouchá."
"To si děláš srandu, ne?" rozesmál se Ville.
Píp píp. Na obrazovce se objevila zpráva.
"Kdo ti píše? On?"
"Jann? Jo."
"A co píše?" vyzvídal.
"Ahojky. Copak děláš?" přečetl Ville zprávu.
"Ahojky. Copak děláš?" parodoval Jannův hlas Jonne. "To je fakt teplej nebo co?"
"Možná…"
"Hele Ville…"
"A je mi to úplně fuk." přerušil jeho slova.
"Ty mu píšeš?"
"Jo!"
"Co?"
"Ahoj, Janni…"
"Tak to teda ne! Takhle mu teda říkat nebudeš!"
"Ticho buď. Tečka. Právě se hodlám svlíkat, je tu hrozný vedro. Hmmm, smajlík s rohama."
"To neodešleš!"
"Odeslat." řekl chladně.
"Odeslal?"
Odpovědí mu bylo další píp píp.
"Oh Ville, a co máš na sobě?"
"Neodepisuj mu!"
"Bílý kalhoty a světle modrý tričko. A ty?"
"Proboha, neřikej mu to, neptej se, sakra přestaň si s nim psát!"
Píp píp.
"To musí bejt sexy. Já mám černý kalhoty a bílou rozepnutou košil."
"Ville, nepiš mu…" zaškemral Jonnne.
"A myslíš, že to bude ještě víc sexy, když si to tričko sundám? Odeslat."
"Ville! Tak sakra poslouchej mě! Copak chceš, aby tě ta kreatura znásilnila, až půjdeš někdy sám domů?"
"Proč znásilnila?" odfrknul si Ville. "Třeba bych to chtěl!"
"Ne, Ville… Ty jsi heterosexuál. Že jsi? A že i kdybys nebyl, chodil bys s kymkoli jen ne s nim?!"
"V klidu, Jonne! Ty jsi ale magor! Já jsem na holky a Janni taky!"
"Neříkej mu tak!"
"A celou dobu máme zapnutej skype a všechno to psaní jsme hráli, protože všechno slyšel!"
"Co… Cože?!"
"Jo, Jonne. Tvůj bratříček se sice dost dobře kamarádí s 'tou kreaturou' Jannem Wildem, ale aspoň s nim neflirtuje. Máš radost?" ozval se známý hluboký hlas.
"Ohromnou." hlesl Jonne. Nevěděl, jestli být naštvaný z toho, že mu Ville o mikrofonu neřekl, nebo být šťastný za ten fakt, že jeho bráška není gay a nechystá se spát s Jannem.
"Jinak Ville, máš fakt to oblečení cos říkal?"
"Jo, mám."
"A nepustil bys webku a nesundal si tričko?"
"Wilde!" okřikl ho Jonne.
Ville vybuchl v hlasitý smích.

Žádné komentáře:

Okomentovat