sobota 30. března 2013

Rozchod

Počet slov: 296

V předsíni se kupily tašky a kytary.
Christus vyšel z ložnice a na hromadu přihodil poslední batoh. Postavil se k té malé hoře a založil ruce na prsou.
Jack vyšel z koupelny. Černou tužku měl rozmazanou po celém obličeji. V ruce nešťastně svíral bílý kartáček na zuby.
"J-Jukkí..."
"Nemluv na mě!"
"Jukkínečku..."
"Nepřibližuj se!"
"Jukkí, prosím..."
"Chci, abys odešel z mýho bytu!"
"Juk-"
"Hned, Jacku Leoparde!"
"-ki..."
"Řekl jsem... Koukej mě pustit!"
"Jukkí, nevyháněj mě! Jukkí, já už to neudělám. Přísahám, Jukkí, už NIKDY to neudělám, ale NEVYHÁNĚJ mě, prosím! Já tě miluju!"
"Kdybys mě miloval, neudělal bys to ani poprvé!"
"Já vím. Jukkí, já vím, ale byl jsem strašně, strašlivě blbej, jsem blbej, jsem idiot, ale nevyháněj mě a naše miminka!"
"To jsou TVOJE miminka. Moje spinkají ve svých stojanech!"
"Ale mý Kočičce se bude po tvý Lady stýskat!"
"A Lady se stýskat nebude?! Kdybys nebyl SOBEC-"
"Kdybys ty nebyl tak lakomej!"
"Co jsi to řekl, Juhano Jakonene?!"
"J-Jukkí, prosím."
"Nepros."
"PROSÍM!"
"Prosím, nepros."
"J-Jukkínku?"
"Juhísku..."
"Jukkí!"
"Juhí, slib, že už to nikdy neuděláš."
"Přísahám, Jukkí!"
"Věřím ti, miláčku..."
"Takže tady... můžu zůstat?"
"Ne, čumáčku."
"N-ne?"
"Ty tu totiž zůstat MUSÍŠ! Vždyť co já bych si bez tebe počal, ty moje krásný koťátko..."
"Jukko, zas začínáš?"
"Moje měkoučký koťátko."
"Takže začínáš."
"Koťátko s krásným bříškem..."
"Abych nezahájil dietu!"
"Ne, to nesmíš. Na čem bych odpočíval?"
"A co mám říkat já? Ty a ty tvý kosti..."
"Já jen chci vypadat dobře, zlatíčko."
"Já vím, Jukkínku. A daří se ti to. Hned bych si to s tebou rozdal..."
"Tak na co čekáš?"
"Na nic. Jen... Jukkí?"
"Copak?"
"Uvažoval jsi o tom, že bys s tou fixací na svou tužku na oči měl něco dělat?"
"Proč, čumáčku? Slíbil jsi, že už ji nikdy nepoužiješ..."

Žádné komentáře:

Okomentovat