pondělí 25. března 2013

Telefón

Názov: Telefón
Autor:
Sleazy 
Žáner: pokus o comedy
Pairing: JW/TL
Prístupnosť: nič nevhodné..pár narážok..
Zhrnutie: taká malá.."hádka"
Poznámka: challenge od Arvari, ktorej tiež ďakujem za betaread :D



"Tak som mu povedal, že...NIE! Nie to, ty úchyl...Ale prosím ťa..." Jann sedel na stoličke v kuchyni, pri uchu držal telefón a očividne s niekým rozoberal svoj milostný život.
Ako vždy.

Pred ním stál Tommi a poklepkával si po hodinkách, čím mu chcel jemne naznačiť, že už by mohol skončiť.
Ako vždy.

"Tak fajn, Robin...Musím končiť...Áno, ako vždy... Tuším je zas nadržaný alebo čo...Tak sa maj!"
Jann založil slúchadlo do stojana a obrátil sa na Tommiho, ktorý sa so založenými rukami opieral o zárubňu.
"To sa snažíš vyzerať naštvane alebo sa ma tým krutým pohľadom pokúšaš zvádzať?"
"Nebuď drzý. Sľúbil si mi, že obmedzíš telefonovanie."
"Veď som aj obmedzil.."
"Hej. Z dvoch hodín na hodinu a päťdesiatsedem minút. Úspech, Jannie, gratulujem.."
"Čo máš proti tomu, keď sa chcem porozprávať s dobrým kamošom??"
"Okrem toho, že sa s ním vidíš každý deň niekoľko hodín a toho, že sa cez telefón vždy rozprávate o tom, čo robíme, keď sme sami a toho, že účty platím ja...absolútne nič.."
"Nechápem, čo ťa na tom tak štve...veď zarábaš toľko, že by som mohol telefonovať aj stokrát dlhšie a mohlo by ti to byť jedno.."
"No..mne ani veľmi nejde o peniaze...Skôr o to, že Robin vie podrobnosti o každom mojom posteľnom výkone...A ochotne sa s nimi delí s každým na požiadanie... "
"Tommi, ale za to, ako smiešne pri tom niekedy vyzeráš ja nemôžem.." pousmial sa Jann.
"Hej? A KTO ma donútil obliecť si ten priblblý kostým inštalatéra??"
"Náhodou.. Konečne si vyzeral..ako ty.."
"Ja vyzerám ako INŠTALATÉR??"
"No vieš...možno ani nie...skôr drevorubač alebo niečo také.." zamyslel sa Jann.
"Aha. Vďaka za úprimnosť. Som rád, že sa so mnou nehanbíš vyjsť na ulicu..."
"Tommi? Nechcem ti kaziť ilúzie, ale..prečo si myslíš, že nosím tie obrovské slnečné okuliare, ktoré mi zakrývajú polovicu tváre"
"Aha. A nenapadlo ťa, že aj ja sa môžem hanbiť za jednu obrovskú načesanú a zmaľovanú trblietavú kreatúru, ktorá so mnou obvykle chodí po meste?"
"Náhodou...všetci tvoji zálesácki kamaráti z tej podradnej krčmy, kam chodíš ti určite závidia."
"Jasné. Vieš, ako ťa prezývajú?"
"Ako?"
"Dvojmetrová Marfa"
"Fuuj! Prečo?"
"Lebo máš rovnako, ehm, výrazný make-up a oblečenie a rovnako milú povahu. Aha, a dva metre."
"Ok. Keď zistím, kto to vymyslel, tak...použijem každý jeden z tých 200 centimetrov na to, aby som z neho vytrieskal dušu.."
"Hm...Tak to mám asi trochu problém..." uškrnul sa Tommi.
"ČO?"
"Môžem si vybrať konkrétne centimetre, ktorými ma umučíš?"
"ČO???"
"Vieš, mám na mysli istých konkrétnych 16..."
"ČOOOOO???"
"19 centimetrov...ktoré chcem aby si použil na ten krutý trest, čo chystáš pre vinníka..."
Jann sa zhlboka nadýchol a vydýchol.
"Liimatainen," zavelil, "DO SPÁLNE!!!"

Veď ak Tommi chce v kancelárii za stolom týždeň len tak stáť, tak on mu to rád splní.

Žádné komentáře:

Okomentovat