sobota 30. března 2013

To teda není!

Počet slov: 310. To jen abyste byli v obraze...

"Co tu tak nadáváš?"
"Jacku! J-já nenadávám..."
"Ale nadáváš."
"Jacku, jdi do hajzlu."
"Kristiane, co to schováváš?"
"Nic!"
"Kristiane!"
"Vůbec nic, fakt!"
"Jukko..."
"Hele, nevrň takhle!"
"Jukko, dej mi pusinku."
"Hm, Japo..."
"Miláčku můj."
"Juho..."
"Miluju tě, víš to?"
"Já tebe přeci... Ty parchante mrňavej!"
"Ano, lásko, já vím."
"Jacku, vrať mi to."
"A co ti mám vrátit?"
"To co máš v ruce. Ne, nezapínej to!"
"Takže proto máš vyhrnutou nohavici?"
"Sklapni, Jacku!"
"Hm... Mně se tolik nelíbí, když mi tak říkáš..."
"Juho. Prosím."
"Jukko, je tohle vážně růžovej epilátor?"
"Řekl jsem, že máš držet jazyk za zuby!"
"Jukko, ty se epiluješ?"
"Hrmpf..."
"Kristepane, ty se fakt epiluješ!"
"No a co? Dělá to spousta lidí!"
"Ženskejch, Jukko! Epilace je zženštilá!"
"Epilace NENÍ zženštilá, Juhano Jakonene!"
"I holení nohou je zženštilý!"
"To teda není!"
"To teda je!"
"A koho tady vzrušuje moje heboučká kůže?"
"Ehrm..."
"Kdo říká, jak je rád, že mu moje chloupky nelezou do nosu?!"
"Proboha, ty TO používáš i... TAM?!"
"To ne, samozřejmě!"
"Fuj, už jsem se lekl..."
"Na to mám vosk."
"Bože!"
"Jackie, to jsi měl říct, že ses dal na křesťanství..."
"T-ty... všechny ty krásně heboučký místa na tvým těle... Ty sametově jemný místečka..."
"Jsou výsledkem mýho utrpení, ano! Proto jsem říkal, že tobě by neublížilo aspoň občas vzít do ruky jen blbou ŽILETKU!"
"Taky bys mohl. Jenže to neuděláš. Protože ty máš rád bolest."
"Jacku, kam teď míříš?"
"Oslovení, Sire Christusi..."
"Juho, pokud se teď hned nepřestaneš sladce culit, vezmu vosk a vrhnu se na to tvý děsivý břicho!"
"Máš rád bolest, lásko, viď?"
"Juho, ne."
"Lásko..."
"Juho, polož to!"
"Proč?"
"VYPNI TO!"
"Ani mě nenapadne. Máš tak rád bolest při sexu..."
"Tohle není sex!"
"Ne. Ale můžeme si ho dát hned potom."
"Jacku, prosím!"
"Jukko, přece mi nechceš kazit radost?"
"Prosím?"
"Prosba se zamítá."
"Juho-"
"Šetři dechem, lásko. Ještě ho budeš potřebovat..."

Žádné komentáře:

Okomentovat