pátek 29. března 2013

Tommi Liimatainen

Autor: Arvari
Žánr: Tipuju to na komedii
Přístupnost: Až na pár sprostých slov nic nečekejte
Postavy: Kompletní The Velvet Beat, včetně velkého Mr. Wilda
Shrnutí: Pamatujete na one-shot Tajný miláček? No, tak tohle je takové malé pokračování. Aneb co se stane, když se to vážně provalí...
Počet slov: 427. Řekla jsem MALÉ pokračování!
Poznámka: Nic nevím, nikoho neznám, nikdy se nestalo, ačkoliv... Nikdy neříkej nikdy...

"TOMMI LIIMATAINEN?!"
Přikrčil jsem se.
"Ano, pane," pípl jsem.
Jann se otočil, několikrát se zhluboka nadechl a zády ke mně pronesl:
"Tommi Liimatainen?!"
"Ehm, jo, Jannie," usmál jsem se nevinně.
"Tommi Liimatainen?!"
"Jo, Jannie, Tommi Liimatainen."
Obrátil se a upřel na mě takřka šílený pohled.
"Tommi Liimatainen?!"
Klapnutí dveří zkušebny se zdálo jako vysvobození, ačkoliv jsem věděl, že to znamená vysvětlovat DALŠÍMU člověku, kde jsem sehnal tu úžasnou kytaru.
"Ahoj," pozdravil Atheos. "Co se tu děje?"
"Tommi Liimatainen!" vykřikl Jann.
"Co je s ním? Spáchal sebevraždu?" pozvedl Atheos obočí.
"Tommi Liimatainen!" zopakoval Jann a ukázal na mě.
"Ne, zlato, to je Robin, pamatuješ?" ušklíbl se Atheos a začal vybalovat svoji basovku. Jenže pak pohledem zavadil o moji nádhernou novou kytaru. "Hele! Tys mu tu kytaru koupil?"
Jann zavrtěl hlavou.
"Tommi Liimatainen!"
"TOMMI LIIMATAINEN?!" vytřeštil Atheos oči a zadíval se na mě.
"Co se stalo Tommimu?" dotázal se zrovna příchozí Tender. "Ahoj, mimochodem."
"Tommi Liimatainen!" zakňučel Jann.
"Tak to je ten, s kym spíš? TOMMI LIIMATAINEN?" zeptal se nevěřícně Atheos.
"A co má bejt?" založil jsem ruce v bok.
"Tommi Liimatainen?" zamrkal Tender. "To se ani trochu nestydíš?!"
"A za co jako? Že mám krásnýho chlapa s parádním zadkem, milýho, hodnýho, citlivýho-"
"Promiň, ale to bude asi JINEJ Tommi Liimatainen, o kterym se tu bavíme, ne?" ušklíbl se Tender.
Jann složil hlavu do dlaní.
"Tommi Liimatainen."
"Odkdy je vlastně Tommi Liimatainen gay?" pozvedl Atheos obočí. "Vždycky jsem měl za to, že je NA ŽENSKÝ!"
"Vždycky jsem měl za to, že Tommi Liimatainen se o sex nezajímá vůbec!" poopravil Atheose Tender.
"Ale zajímá. A kdybyste viděli, jak moc..." neodpustil jsem si.
"Byl to ďábelský výraz na tvé tváři?" zazněl vedle mě Kaideho hlas. "A ve spojitosti se zmínkami o sexuálním životě Tommiho Liimatainena? Hele, kde jsi vzal tu kytaru?"
"Tommi Liimatainen mu ji koupil," oznámil Atheos.
"Počkej, takže ten, s kym spí, je-"
"Tommi Liimatainen," potvrdil bezmyšlenkovitě Jann.
"Bomba!" rozzářil se Kaide a vystřelil ke dveřím, přičemž cestou ještě lovil z kapsy mobil. "Omluvte mě, musím si něco zařídit!"
Zděšeně jsem se za ním díval.
"Tommi Liimatainen..."
Bezva.
Janna jsem nejspíš přivedl k psychickému zhroucení, Atheos a Tender myslí, že jsem úchyl, a díky Kaidemu bude celé Tampere co nevidět vědět o tom, že Robin Savage a TOMMI LIIMATAINEN...
"Ehm... odkašlal jsem si. "Nemohl by mi někdo udělat kafe?"

Žádné komentáře:

Okomentovat