sobota 30. března 2013

Vánoce

Počet slov: 602

"Juhísku?"
"Copak, Jukkísku?"
"Hele, tohle by sis mohl aspoň na Vánoce odpustit!"
"Teprve až ty si odpustíš Juhíska!"
"Tak dobře, no..."
"Odpustíš?"
"Leopardíčku..."
"Copak, ty moje malý Christusátko?"
"Obávám se, že nemůžu najít koule."
"Cože?!"
"Bože... Na stromeček, ty pitomečku!"
"Fuj, ty jsi mě vyděsil!"
"I kdybych nemohl najít svoje, byl by to snad tvůj problém?"
"Ano! Jsi můj chlap! Tvý problémy jsou mý problémy!"
"Vážně, Juhí?"
"Samozřejmě."
"Takže by sis koule ufiknul, kdybych já o svoje přišel?"
"Ani náhodou! Na to je mám moc rád! A vůbec. To, co se věší na stromeček, jsou prostě OZDOBY!"
"Nene, nejsou!"
"Ale jsou. U nás se tomu vždycky říkalo ozdoby!"
"A moje máma tomu odjakživa říkala koule!"
"Pak se mám divit tomu, co z tebe vyrostlo."
"C-co ze mě..."
"Můj sladkej, krásnej sprosťáček..."
"Aha. Tak to pak jo. Juhí?"
"Víš, Juhí by se dalo považovat jen za zkrácenýho Juhíska."
"Juhaňátko?"
"Zůstaneme u Juhího, dobře?"
"Juhí..."
"Tak co chceš?"
"Víš... To cédéčko..."
"Nepoznáš Alice Coopera?"
"Co si to o mně myslíš?!"
"No hádej."
"Pch! Ale Juhí..."
"Počkej, nech mě hádat. Chtěl bys, abych to cédéčko vypnul a pustil koledy, co? Ještě štěstí, lásko, že žádný... Jukko!"
"Koupil jsem je včera. No není to sladký? Můžu je pustit, Juhí? Prosím, prosím, prosím!"
"Když ti to udělá radost..."
"Děkuju, lásko! Miluju tě!"
"Jasně, já tebe taky..."
"Ty to neříkáš upřímně!"
"Ale říkám, Kristianku. Miluju tě."
"Tak já je jdu pustit, jo, Japí?"
"Běž, čumáčku."
"A... Juhínku?"
"Copak ještě?"
"Až ty koule najdu, pomůžeš mi ozdobit stromeček?"
"Ale to víš, že pomůžu."
"A pomůžeš mi pak udělat večeři?"
"Myslel jsem, že si jen něco objednáme, jako vždycky."
"Juhano Jakonene! Jsou VÁNOCE! Na Vánoce si nemůžeš nic jen tak OBJEDNAT!"
"Ach, jistě. Vánoce. Promiň."
"Tak pomůžeš mi? Japísku, prosím, prosím, prosím!"
"Ty víš, jak na mě, co?"
"Samozřejmě!"
"Dobře, Jukko. Pomůžu ti se stromečkem a večeří."
"A... Juhánečku?"
"Teď přijde něco extrémně děsivýho, co? Něco, o čem víš, že to neudělám!"
"Víš, Juhánečku, já včera koupil ještě něco..."
"Copak, lá... Ne! Ne, to ne! Okamžitě dej tu nevkusnou červenou čepici PRYČ!"
"Ale Juhí! Lásínečko, prosím! Já mám taky jednu, budeme hezky oba mít červenou čepičku a bude to ROZTOMILÝ!"
"Já jsem nerad roztomilej! Jdi s tím do háje!"
"Japínečíčku! Prosím, prosím, prosím!"
"Ne! Do tohohle nejdu! Ať si budeš prosit jakkoliv, tohle si dobrovolně nenasadím!"
"Říkáš dobrovolně?"
"Ale sakra... Jukko, ihned ze mě slez!"
"Miláčku, asi bys nedal ruce za záda, co?"
"Ani omylem!"
"Tak na moje boky?"
"Ne!"
"Ty mě snad nemiluješ? Chceš se se mnou rozejít NA VÁNOCE?"
"Ach bože... No DOBŘE! Dávám ruce na tvý boky, ano?"
"Japí, já tě miluju!"
"Tak už mi tu zatracenou věc nasaď, ať to mám za sebou."
"Počkej... Tak. A je to!"
"Vypadám jako idiot, že jo?"
"Ne, Juhínku. Vypadáš sladce."
"Vážně?"
"Sladce a... sexy. Mhm, hodně sexy..."
"K-Kristianku? Chtěl jsi jít hledat koule!"
"Myslím, že koule počkají. Tedy, ty na stromeček. Protože moje nepočkají ani minutku..."
"Ale... Večeře..."
"Počká."
"Já ještě nemám zabalený dárky!"
"Tak mi je dej nezabalený. Juho, když ty jsi v tý čepičce vážně sexy..."
"P-pomoc."
"Nemiluješ mě snad?"
"Miluju, ale... Sakra, copak se u nás musí COKOLIV co děláme KDYKOLIV zvrhnout v SEX?!"
"Dokud máš na sobě tuhle čepičku? Musí. A tu čepičku si jen tak nesundáš, Juhano Jakonene."
"A kde máš ty tu svoji?"
"Přímo tady!"
"Hm... Jukkí?"
"C-co?"
"Víš, ty v ní vypadáš přímo k sežrání!"
"J-Japí? Že bych šel přece jen hledat ty koule?"
"Koule na stromek počkají."
"Ale... Večeře?"
"Počká."
"A co dárky? Já je taky ještě-"
"Dáš mi je nezabalený. Jukko..."
"Ano?"
"Dneska jsem nahoře!"

Žádné komentáře:

Okomentovat