sobota 27. dubna 2013

49: Spal jsi ty vůbec?!

O půl sedmé ráno se z výtahu vypotácel Jann Wilde. Tommi se nejprve chtěl hlasitě zeptat, kolik toho zpěvák vypil. Včas si všiml, že na Jannových zádech visí Jonne. Takže svou otázku přeformuloval.

„Jonne, kolik jsi toho vychlastal?!“ zavrčel výhrůžně.
„Pst!“ napomenul ho Jann. „Nepil nic. Jen se mu nechtělo vstávat. Tak jsem mu nabídl svý záda a ten parchant blonďatej se přisál jak klíště. A bejt váma, tak ho rychle sundám, protože jinak nás oba budete co nevidět sbírat z podlahy!“
„No jo, furt to samý,“ zasmál se Jay. „Kdykoliv má vstávat před osmou, dopadá to takhle. Ukaž, já ti ho odnesu do tourbusu...“
„Ne!“ zaprotestoval ospale Jonne, když ho za pas chytily bubeníkovy ruce. „Mně je takhle dobře!“
„Ale mně ne, Jonníku,“ oznámil Jann. „Už tě neunesu!“
„Jannie, když mně se takhle moc líbí...“ zívl Jonne.
„Jo? Takže do zad mě netlačí spona od pásku?“
„Tak zas tolik ne!“
„Fajn, to jsem rád.“
„Jako by sis z celýho srdce nepřál, aby to nebyla spona od pásku.“
„Myslím, Jonne, že značně přeceňuješ svůj vzhled.“
„Myslím, Janne, že jsi drzej jako opice.“
„Beru to jako poklonu.“
„Ale nečekej, že se ti budu klanět doopravdy. To bych musel slízt.“
„To musíš stejně. Znova říkám, že co nevidět spadnu.“
„To už jsi sliboval před chvílí.“
„Jo, taky se držím z posledních sil! Jayi, sundej ho!“
„Jayi, nezkoušej to!“
Jay se, k šoku Nakkiho, Tommiho i Rose Avenue (neboť nikdo jiný ještě do hotelové haly nedorazil), rozhodl ignorovat rozkaz svého zpěváka a uposlechnout ten Jannův. Pevně Jonneho sevřel a trhnutím ho odstranil z Jannových zad.
„Jau!“ zaskučel Jann. „Nikdo tě neučil, že klíště se má vykroutit?! Tohle bolelo!“
„Ale Jonník je dole, že?“ zazubil se Nakki.
„A teď půjde zase nahoru,“ usmál se Jay. „Tak pojď do náruče blondýnku.“
„Já nechci,“ frkl nespokojeně Jonne. „Tobě tak hezky nevoní vlasy. A nejsi teploučkej...“
„Homosexuální orientace zřejmě není vždy na škodu,“ ušklíbl se Jann.
Z výtahu se vynořili Larry, Christus s Camillou v náručí a Liisa.
„Dobrý ráno,“ pozdravil Christus. „Koukám, Jonne spolupracuje jako vždy.“
„A to jsi přišel o to nejlepší,“ oznámil Tommi. „Přinesl ho Jann na zádech. A Jonne se ho odmítal pustit.“
„Já vám to neřekl? No jo, neřekl,“ mlaskl Jonne. „Já s Jannem oficiálně uzavřel příměří. Včera večer.“
„Tak to si můžeme jen gratulovat,“ pokýval Larry uznale hlavou.
„A oslavili jste to sexem?“ zaculil se Christus.
„Ne, proboha!“ zděsil se Jann. „Čistě přátelský příměří!“
Výtah znovu dorazil. Tentokrát vystoupil Antti v doprovodu jakési černovlasé dívky. Když zpozoroval, že všichni už jsou shromáždění, dal jí rychlý polibek na rozloučenou a dívka odešla.
„Aatamilo, tohle byl kdo?“ pozvedl Nakki obočí.
„To byla ta samá holka, se kterou jsem byl včera,“ usmál se Antti. „Byla i na tomhle našem koncertě. A po něm jsme na sebe náhodou zase narazili.“
„A noc jste strávili opět stejně?“ dotázal se drze Christus. „Já si říkal, že něco slyším...“
„Hm, přirozeně, že strávili,“ protáhl se Antti.
„Vole... Spal jsi ty vůbec?!“ strčil do něj Nakki.
„No, vlastně ani ne,“ podrbal se Antti za uchem. „To víš, lepší program. Proto doufám, že se mi to povede dohnat v tourbuse!“
„V tom případě odchod na parkoviště, mládeži,“ zavelel Tommi. „Ať mladý pan Aatamila může ulehnout co nejdříve...“

50: Už teď se mi stýská

Žádné komentáře:

Okomentovat