pondělí 29. dubna 2013

60: Strč si je třeba do prdele...

Tommi jemně zaťukal na okraj Jonneho spací buňky.

„Pánové, vstáváme!“ zavolal. „Tedy, pokud se chcete přesunout do pohodlnějších prostor hotelu. Pokud vám vyhovuje být přitisknutí jeden na druhého, stačí říct. Rozhodně vás nebudu nutit ležet ve velké posteli...“
„Já bych třeba i vstal,“ ozval se Jann. „Ale jsem tu jako v poutech...“
„Ale, copak?“ zajímal se Christus. „Copak jste vy dva v noci vyváděli?“
„Ty mlč,“ ukázal na něj prstem Antti. „Vy dva, to, že jste to všechno řekli už i Jonnemu, neznamená, že si v noci budete vzájemně kouřit! A pokud už budete chtít tohle provozovat, tak POTICHU!“
„Vidíš, já ti to říkal,“ otočil se Christus na Larryho. „Říkal jsem, že to sténání není tichý!“
„To nebyl Larry, kdo pořád dokolečka opakoval 'Kurva, Lauri, přesně tak', mám takovej pocit!“ upozornil Antti.
„Jen je nech, hrdličky,“ zasmál se Jay.
„A mimoto, Larry nesténal,“ ozvalo se z Jonneho buňky. „To bylo přímo kňučení!“
„Teď jsi zlej, bráško,“ zahihňal se Tommi. „I když máš vlastně pravdu.“
„Tohle odmítám komentovat,“ zamumlal Larry.
„Nekomentuj,“ mrkl Christus. „Pojď, přesuneme to do postele. Já už po tom včerejšku tolik potřebuju milování...“
„Ale budete u toho držet zobáky, jasno?!“ upozornil je Nakki. „Mám blbej pocit, že máme s Jayem pokoj vedle vás...“
„Tvůj pocit je správný,“ potvrdil Tommi. „Antti, zařídíš klíče, viď? Na tebe je spoleh...“
„Přirozeně, pane,“ zasalutoval Antti.
„Copak ty nejdeš?“ zeptala se Gabriela.
„I když bych tu ty dva klidně nechal,“ ukázal Tommi na buňku, „tourbus se musí zamknout. Takže je musím vytáhnout z postelí.“
„Postele,“ opravil ho Antti. „Tak pojď, lásko. A jak Christus mluvil o tom milování, zlatíčko...“
„Bože, proč jsou tu všichni nadržený a mluví o sexu?!“ zakňučel Jonne.
„A proč ti to vadí?“ zajímal se Jann.
„Protože já jsem teď taky!“
„Počkej, to není ruka, co mě tlačí do břicha?“
„Kéž by byla.“
„Jonníku, nejsi na tohle starej?“
„Můžu za to? Neměl jsem dlouho ženskou!“
„A ruku nemáš?“
„Ano, mám. Ale už mě bolí zápěstí!“
„Bože můj.“
„Hele, radši si ze mě odmotej ty ruce.“
„To bys nejdřív musel odstranit svý nohy z mýho pasu.“
„Kluci, nechci vidět, jak jste tam pokroucený,“ konstatoval Tommi.
„Správně, nechtěj. Kurva, Janne, ty RUCE!“
„A kam je asi mám dát?“
„Co já vím? Strč si je třeba do prdele...“
„Momentálně mají blíž tu tvou.“
„Tak to ani nezkoušej!“
„Počkej, možná by to šlo takhle...“
„Janne, dej tu ruku pryč, pokud ji nechceš znečistit!“
„Co? A sakra...“
„I když nemyslím, že by ti to vadilo, co?“
„Takový plejtvání...“
„Prosím?!“
„Já radši nic neříkám.“
„Správně. A dej tu ruku pryč, proboha!“
„Mám ji jen na tvým hrudníku!“
„Máš ji na mý BRADAVCE, to je rozdíl!“
„Kluci, víte co?“ vypravil ze sebe Tommi přes potlačovaný smích. „Čekám venku. Až budete hotoví, prostě vyjděte ven, ano?“
„Cože?! Kurva, Tommi Liimatainene, tímhle jsi chtěl říct CO?!“

61: Co kdybych...

Žádné komentáře:

Okomentovat