pátek 19. dubna 2013

Back in red

Autor: Madonna's Son
Žánr: Comedy
Přístupnost: Přístupné
Postavy: Juha Kylmänen, Jack Leopard
Shrnutí:
V hlavní roli vlasy
Poznámka: Neznám nikoho tak, abych tvrdil, že chování je jeho. Příběh se (asi) neodehrál.

"Ano."
"Ne."
"Ano!"
"Ne!"
"Já říkám, že ano!"
"Juho!"
"Co? Chci! Nemůžeš mi to zakázat, nejsi moje matka!"
"I tvoje matka by ti to zakázala."
"Ale nezakáže, protože jsem dospělej a samortatnej, víš?
"No právě že se to moc neprojevuje…"
"!!!"
"Kdybys BYL rozumnej, tak nechceš udělat TOHLE§"
"Nehodlám páchat sebevraždu, Japo, ale barvit si vlasy. A nechápu, co ty proti tomu máš. Ty SEŠ černovlasej."
"Ale ty seš redhead, seš celosvětovej pojem, seš synonynum pro červený vlasy!"
"Ale já potřebuju změnu!"
"Proč?!"
"Mám krizi osobnosti!"
"…"
"No fakt!"
"Neznat tě, tak řeknu, že seš drama queen."
"Víš co? Mlč. Stejně jsem ti to jen chtěl ŘÍCT, ne o tom diskutovat."
"A přijdeš mi plakat na rameno?"

***

"…"
"Co?"
"…"
"Tak CO?"
"No…"
"Čekám…"
"Seš pořád strašně sexy, Juho."
"To je dobře, ne?"
"Seš pořád sexy, to musim uznat i já, ale…"
"Ale?"
"Ta černá k tobě prostě nesedí."
"Ale je to změna."
"Tak to nepochybně JE."

***

"Dobře, uznávám. Ta černá nebyla nejlepší volba."
"Ano? Vážně? A proč si to tak najednou myslíš?"
"Manželka se mnou odmítá spát."
"Oh, tak to je vážně velice smutné. A teď jsi mi přišel brečet na tom rameni nebo mě ošukat?"
"…"
"???"
"…"
"!!!"
"Přišel jsem se poradit."
"Ah, tak! Díky bohu…"
"Co?"
"Ale nic… Tak s čímpak chceš poradit?"
"No… Co mám dělat?"
"Co bys měl asi dělat: Teď už asi nic moc.."
"Tak to ti fakt dík!"
"Hele! Já ti říkal předem, abys to nedělal, tak nevim, co po mě teď chceš!"
"Japí… Prosím…"
"Fajn, tak… Já nevim. Odbarvit a zpátky na červenou?"
"Myslíš, že to půjde?"
"Netuším!"

***

"Tak?"
"No…"
"CO?!"
"Ale jo, tohle vypadá líp. Akorát to prostě budeš muset nechat dorůst."
"A barva?"
"Je takový… Dost oranžová. Ale myslím, že v podstatě napoprvý je to dobrý."
"Super! A Japo…"
"Ano?"
"Furt vypadám sexy?"
"…"
"Jo?"
"Jo."
"Díky!"
"A teď se běž prosimtě pomilovat se svojí ženou!"

Žádné komentáře:

Okomentovat