sobota 20. dubna 2013

Basa

Počet slov: 347

Sir Christus došel ke dveřím, na které někdo už dobrou minutu nepřetržitě klepal, a otevřel. Vzápětí toho začal neskutečným způsobem litovat. Osoba za dveřmi se na něj mile zaculila.
"Ahojky, Christusi!"
"Wilďáku. Copak ty tady?"
"Přišel jsem na lekci."
"Prosím?"
"Lekci."
"Wilde..."
"Ruším vás snad od žhavýho sexíku?"
"Ne, Japí je na nákupu. Ale-"
"Tak vidíš. Můžu dál?"
"WILDE-"
"Ano, Chrisi?"
"Pamatuješ, jak jsem ti minule přestříhal struny a řekl, že se tu už nikdy nemáš ukazovat? A pokud možno nemáš už kytaru ani brát do ruky?"
"Pamatuju."
"Tak co tady děláš?!"
"No, doufal jsem, že až uvidíš můj milý úsměv, změníš názor."
"Tohle je milý úsměv?"
"Není snad?"
"Milý úsměv zfetovanýho hipíka."
"Tohle nebylo hezký, Chrisu."
"Výborně. Zmizneš, když jsem na tebe tak zlej?"
"Ne."
"PROČ NE?!"
"Co když ti řeknu, že nechci učit na kytaru?"
"Tak ti řeknu, že na rameni máš kytarový pouzdro a že ze mě máš přestat dělat idiota."
"Ale v tom pouzdru není kytara."
"Tak co? Sada bicích?"
"Basa."
"BASA?!"
"Jo, basa."
"Chceš, abych tě učil na basu?"
"Ano, prosím."
"Jak jsi přišel na to, že umím na basu?"
"Ty umíš na cokoliv."
"To jsem si o tobě myslel taky!"
"Ale ty jsi na basu hrával. V Bloodpit. A určitě jsi byl SKVĚLEJ..."
"Ty už ses informoval, co?"
"Ano, prosím."
"A hraješ mi na ego."
"Áno, prosím."
"Jsi chytrej."
"Díky!"
"Tak fajn. Pojď dál."
"Fakt?!"
"Jo. Pojď."
"Páni, nevěřil jsem, že to uděláš!"
"Já tomu nevěřím ještě teď."
"Ale aby bylo jasno, já mám základy. Už jsem na basu hrál hodněkrát. Potřebuju jen naučit pár triků a opravit nějaký chyby."
"Jo, Wilde, já vím. Totéž jsi tvrdil o kytaře..."

Když se Jack o dvacet minut později vrátil z nákupu, bylo právě včas na to, aby Christusovi zabránil v uškrcení Janna Wilda E strunou...

Žádné komentáře:

Okomentovat