sobota 20. dubna 2013

Bazén

Počet slov: 560

Tiché kroky. Ruce kolem pasu. Rty na krku. Šimrání vlasů na rameni.
"Juhínečku?"
"Ano, Jukkísku?"
"Copak to tu děláš?"
"Ovocnej salát."
"Nebudeš na to nic vařit, viď?"
"Co bys řekl?"
"No, mohl bys na to dělat nějakou omáčku. Nebo to třeba flambovat."
"Hele, to je DOST dobrej-"
"Ne! Juhí, já si moc rád dám jen čistej ovocnej salát!"
"Ty mi absolutně nevěříš."
"A ty se divíš? Cokoliv, co jsi zatím vařil, skončilo na uhel!"
"To maso minulej tejden bylo vevnitř ještě růžový!"
"Ano, lásko, uznávám, našel jsi tam milimetr tlustou růžovou vrstvu. Ale jinak by se s tím dalo psát!"
"Proč jsi vůbec přilezl? Chtěl jsi ještě něco jinýho než vysmívat se mýmu kuchařskýmu umění? A než odpovíš, upozorňuju tě, že držím OSTREJ nůž!"
"..."
"Takže?"
"Máme to dneska ale krásný teplíčko, co?"
"To je to, co jsi chtěl?"
"Budeš se divit, ale ano!"
"Výborně. Jo, máme teplíčko. To je taky důvod, proč nám ke svačině dělám salát."
"Juhínečku..."
"Ano, Jukkí?"
"Nechtěl by sis jít zaplavat?"
"Cože?!"
"Zaplavat. Do bazénu."
"Do jakýho bazénu?"
"Toho krytýho bazénu, co je deset minut chůze odsud."
"Tady je někde bazén?"
"Ehm... Jo."
"Nějaká novinka, ne?"
"Ehm, ne, lásko. Je tam už roky."
"Tak co tě to popadlo, že se chceš jít koupat teď?"
"Já ani nevím..."
"Ale jo, víš. A moc dobře."
"Ehm..."
"Já POSLOUCHÁM, Jukko."
"Víš, jak jsem byl dopoledne pryč?"
"Ano, zlatíčko?"
"No, víš, prdelko..."
"ANO, zlatíčko?!"
"Koupil jsem si plavky. Viděl jsem je ve výloze a prostě jsem je CHTĚL! No, a když je mám, byla by škoda je nepoužívat..."
"Takže chceš jít do bazénu."
"Ano, lásko."
"A předpokládám, že taky chceš, abych já šel s tebou."
"To by se mi moc líbilo, prdelko."
"PROČ?"
"No, protože tě miluju. A chci s tebou trávit čas."
"Ne proč by se ti to líbilo. Proč mám jít taky."
"Ehm... Protože mě miluješ a chceš se mnou trávit čas?"
"Že jsem to nečekal."
"L-lásko, ty si nechceš jít zaplavat do bazénu? SE MNOU?"
"Já nevím. Možná bych chtěl. Motivuj mě."
"Co?!"
"Řekni mi nějaký výhody toho, že půjdu."
"Moje společnost!"
"Tu mám i tak."
"Moje spokojenost?"
"Tý rychle dosáhnu i jinak."
"Bude se ti to líbit. To plavání."
"Myslíš?"
"Juhí, PROSÍM!"
"Došly ti argumenty?"
"Je tam sauna!"
"A co s tím já?"
"Když si chvíli zaplaveme, nechám tě, abys mě v tý sauně ošukal."
"No, když na to jdeš takhle..."
"Půjdeme?"
"Jo, pusinko, půjdeme. Ale je tu jeden malej detail..."
"Že nemáš plavky?"
"Ano, pusinečko moje."
"Víš, když už jsem si kupoval ty svý KOUZELNÝ růžový-"
"Máš růžový plavky?!"
"A co jsi čekal? Ale podstatný je to, že tam byly krásný černý s jakoby stopama kočičích drápů na boku... Hned mě napadlo, že ti budou slušet!"
"Koupil jsi mi plavky?"
"Ano, prdelko."
"Se stopama drápů na boku?"
"Pro mý Leopardě. Aby vypadalo jako správnej drsňák."
"Jukkí?"
"Ano?"
"Občas nemáš tak blbý nápady..."

Žádné komentáře:

Okomentovat