sobota 20. dubna 2013

Cigaretka

Počet slov: 616


"J-Jukkí?"
"Copak, prdelko?"
"Začínám mít pocit, že to byl kurva blbej nápad, přestat kouřit."
"Vážně? Jak jsi k tomu pocitu dospěl?"
"Ále... Já ti ani nevim."
"Že by to bylo kvůli tomu, jak se ti poslední dobou nehorázně klepou ruce?"
"Možná nepatrně."
"Nebo kvůli tomu, jak jsi smrtelně bledej?"
"Netvrdil jsi, že ti to přijde sexy?"
"Nebo kvůli tomu, že jsi přibral a nevejdeš se teď do žádnejch kalhot?"
"To ODVOLÁŠ, ty zasranej bastarde!"
"Jo, nebo možná kvůli tomu, jak na mě startuješ kvůli KAŽDÝ KRAVINĚ, Jakonene."
"..."
"A schovej si ten vražednej pohled, buď tak hodnej!"
"Neschovám si nic. Nemám důvod bejt hodnej, když ty jsi na mě zlej."
"JÁ na tebe nevyjel a nenazval tě zasranym bastardem, prdelko."
"Ale... Ale já za to nemůžu. To nedostatek nikotinu."
"Jo, já vím."
"A to nekouřím teprve tři dny, kurva!"
"Hele, že bys to konečně přestal počítat na hodiny?"
"Pětašedesát hodin."
"Takže nepřestal."
"Jukkí, myslím, že už to nevydržím."
"Samozřejmě, že vydržíš. Jiný to taky vydrželi, tak proč bys ty neměl?"
"Třeba proto, že jsi zcela nesolidární a nepřestáváš kouřit se mnou, takže minimálně jednou za hodinu mizíš na balkon a pak voníš tím... hm... sladkým cigaretkovým kouřem?"
"Japí, proč mi lezeš na klín?"
"Protože si k tobě chci čichnout. Čichnout si k tvejm vlasům. Nádherně ti voní vlasy. Ách..."
"Takhle jsi poslední tři dny nevzdychal ani u sexu!"
"Asi ses prostě v posteli málo snažil!"
"Japo, přestaň mi očichávat vlasy. Je to... dost divný."
"Jukkí, já chci cigaretku."
"Promiň, ale než jsi přestal kouřit, dostal jsem jasnej pokyn, abych ti za žádnejch, opakuju, ŽÁDNEJCH okolností, čili ať budeš sebevíc prosit a škemrat a vydírat, cigaretu neposkytoval."
"Hm... A co když si ji zasloužim, hm? Když vykouřim nejdřív tebe, budu si pak moct vykouřit i cigaretku?"
"Jo, před tím, že se budeš snažit ze mě tu cigaretu vymámit orálním sexem, jsi mě taky varoval. Jestli na to přistoupím, příště mi ho ukousneš, vzpomínáš?"
"Ale pusinečko..."
"Ani omylem. Tohle nebudu riskovat, prdelko."
"Hm, když jsme u tý prdelky, když ji nastavím..."
"Ne, pořád ze mě žádnou cigaretku nedostaneš."
"PROSÍM!"
"Promiň, musím být silný. Je to pro dobro nás obou."
"Jo? Jak je to, že nebudu kouřit, PRO TVOJE dobro?!"
"No, já... Já budu mít zdravýho přítele?"
"Aha. Jasně. Hm..."
"Co je? Co tak koukáš?"
"Ále. Víš, že moc nekuřáků nesnese bejt s někým, kdo vykouří krabičku denně? Je tu jistá pravděpodobnost, že když se odnaučím kouřit, začnou mi cigarety třeba i dost smrdět. Takže začneš i ty, nejen tvoje oblečení, ale třeba i tvoje vlasy..."
"..."
"A samozřejmě, že mi pak nebudeš připadat tak přitažlivej. Dost možná nebudeme mít tak často sex. Nebo se kvůli tomu nakonec rozejdeme úplně..."
"!!!"
"Ale jistě, ty mě miluješ, nejvíc ti záleží na tom, abych byl zdravej, takže tomu obětuješ všechno, třeba i náš vztah..."
"A-ale..."
"Samozřejmě, mohl by ses odnaučit kouřit taky, ale to nedokážeš. Krom toho, s cigaretou vypadáš prostě nehorázně sexy. Jsi přesně ten typ, kterýmu to SLUŠÍ, když kouří. Jsi tak... Tak..."
"Ano?"
"Hm, nevím. Nějak to se mnou nic nedělá. Chápeš. Chybí mi nikotin. Nemám nějak chuť na sex. Nedokáže mě vzrušit ani představa toho, jak sedíš na balkoně, zadumaně se díváš do dálky a ty tvoje nádherný rtíky svírají cigaretu... Ne. Nic. Normálně bych si to představil a hned se na tebe vrhnul, ale teď to se mnou prostě nějak-"
"Cigaretku, Japí?"

Žádné komentáře:

Okomentovat