pátek 19. dubna 2013

Crashing Down

Autor: Arvari
Žánr: Slash
Přístupnost: Bez sexu v záběru
Postavy: Juha Kylmänen, Jonne Aaron
Shrnutí: "Alone in my bed thinking of you..."
Počet slov: 1072
Poznámka: Nic nevím, nikoho neznám, nikdy se nestalo, ačkoliv... Nikdy neříkej nikdy...


Byl to ten nejúžasnější půlrok mého života. Byl jsem šťastný, dokonale šťastný, a upřímně jsem myslel, že to potrvá až do smrti.
Konečně jsem našel někoho, kdo mi dokonale rozuměl. Kdo mi vyhovoval po všech stránkách. Kdo měl podobné povahové vlastnosti. S kým jsem se mohl smát, s kým jsem si mohl povídat naprosto o všem.
Kdo se na mě usmíval stejně často, jako já na něho.
Jak krásně se usmíval...

Alone in my bed thinking of you
Your beautiful smile turned out to be faked and cruel

Jonne Aaron Liimatainen. Někdo, o kom jsem ani nevěděl, že je... Že se mu líbí i chlapi. Pořád jsem žil v přesvědčení, že je dokonale šťastný s tou svojí... Tiinou.
Nebyl. To by přece... Tak snadno neutekl ke mně.
Poznal jsem ho v jednom baru v Helsinkách. Byl tam kvůli nějakému rozhovoru v televizi, byl líný jet večer zpátky do Tampere, tak se rozhodl strávit noc v hotelu. A pak se nudil, tak si šel sednou na skleničku...
Tu noc jsem strávil na zmíněném hotelovém pokoji, povětšinou šukáním, líbáním, hlazením, případně škrábáním jeho nádherného těla, štíhlého, bledého, prostě dokonalého, se rty přitisknutými na ty jeho.
Díval jsem se do jeho očí, které zářily štěstím a rozkoší...

The shape of, angel, nothing inside
I was blinded by the gaze in your eyes
The gaze in your eyes
It's gone

Po měsíci jsme si našli společný byt v centru Tampere.
Já Jonneho vážně miloval. Přímo jsem se do něj zbláznil.
Byl jsem v ráji. Cítil jsem, že bych mohl dokázat všechno, že kdybych si to snad usmyslel, mohl bych i létat.
Což jsem nezkoušel, přirozeně.
Protože se mi nechtělo umírat, když jsem měl vedle sebe někoho tak naprosto dokonalého...

Crashing down
From way to high
No more tears left to cry

Říkal mi ta nejúžasnější zamilovaná slovíčka. Říkal mi všechno to, co jsem vždycky říkal jen já, ale co jsem zároveň tak potřeboval slyšet... A nikdy neslyšel.
Říkal mi rudovlásku.
Maloval naši společnou budoucnost v tom nejsladším odstínu růžové, jaký si člověk jen dovede představit bez toho, aby zvracel.
Říkal, jak spolu zestárneme, jak si jednou, až to zákon dovolí, adoptujeme děti, vychováme je, jak spolu natočíme song...
A já vážně myslel...

I thought we're born to share this life
Another victim of your lies

"Chci, aby ses odstěhoval, Juho."
Myslel jsem, že špatně slyším.
"Máš dva týdny. To by ti mělo stačit na to, aby sis našel adekvátní bydlení. Peníze, co jsi vrazil do tohohle bytu, dostaneš samozřejmě zpátky."
Nevěřícně jsem se na něj díval.
"Vracím se k Tiině, Juho. Je to... jednodušší."
Ach. Bože.

It's here and now, the moment of truth
No more lies, no angel disguise
No angel disguise

Natáhl ruku a položil ji na tu moji.
"Bylo to krásný, Juho. Ale je konec..."
V tom dotyku nebyla už ani trocha dřívějšího citu.
Přitom ještě ráno...
"Podívej, muselo ti bejt jasný, že to prostě nevyjde. No tak. Pobavili jsme se. Není to konec světa."
Pomalu mi to docházelo. Celou tu dobu. Ty měsíce...

A touch so cold it broke my heart
I am just another victim of your lies

Ještě ten večer jsem odešel. Nechal jsem u něj všechny věci, všechno krom mobilu a peněženky. Bylo mi jedno, kde na noc skončím. Ani jsem se nesnažil sehnat pokoj v hotelu.
Život ztratil smysl.
Nemohl jsem uvěřit tomu, že to na mě celé ty měsíce jen hrál. Že to všechno bylo jen proto, abych s ním dál šukal. Že celou dobu mu šlo jenom o moje tělo.
Sakra, kdybych to věděl... možná bych i souhlasil.
Ale tohle... Tohle mi zlomilo srdce.
Zamiloval jsem se. CHTĚL jsem s ním zestárnout.
Chtěl jsem děti.
Teď jsem chtěl jen umřít.
Nehledal jsem hotel. Hledal jsem jen bar.

I'm losing my mind
Losing my will to live, my strength to carry on
Our lust for this love is gone

Házel jsem do sebe pátou vodku v průběhu hodiny a chystal se dál vykládat barmance o svém neutěšeném životním osudu, nehledě na to, jestli to hned po zavíračce zavolá do bulváru, když jsem na rameni ucítil něčí ruku.
V první chvíli, když jsem zahlédl blond vlasy a modré oči, myslel jsem, že za mnou přišel Jonne, že si to rozmyslel.
Kdyby to byl on... Ano. Vrátil bych se. Bez váhání.
Ale ne. Tyhle vlasy byly mnohem delší a o něco tmavší. Oči stejně modré, ale o něco starší a moudřejší.
Tommi.
"Volal mi Jonne. Že prej se k němu zase stěhuje... ta jeho nádhera. O tobě se nezmiňoval. Tak jsem si řekl... že asi budeš sedět v baru a pokoušet se upít k smrti. A nebyl jsem daleko od pravdy, že?"
Zavřel jsem oči.
Nechtěl jsem mít nic společného s NIKÝM z té zatracené rodiny!
"Jestli chceš něco slyšet... Fakt jsem myslel, že s TEBOU to myslí vážně."

Crashing down
From way to high
No more tears left to cry

"Ono to prostě strašně bolí, Tommi."
"Já vím, Juho."
"Ještě dneska ráno to bylo tak úžasný. Ještě ráno jsem byl šťastnej. A všechno je to pryč, tak strašně náhle..."
"O to je to horší, já vím."
"Proč mi to udělal?"
"Protože... Protože to nebylo poprvý, co od ní odešel. A vždycky se k ní zase vrátil."
"C-cože?"
"Měl jsem ti to říct. CHTĚL jsem ti to říct. Ale... I Ville si myslel, že tentokrát to bude jiný. Tak jsme oba mlčeli... A doufali."
"A jiný to nebylo..."

I thought we were born to share this life
Another victim of your lies

Nejdřív jsem chtěl u Tommiho být maximálně tak do rána.
Pak mě přemluvil, abych zůstal aspoň pár dní, než se seberu.
Stejně má pokoj pro hosty.
Když jsem se pak chtěl odstěhovat do hotelu, řekl, ať radši občas koupím něco k jídlu a zůstanu, dokud si nenajdu byt.
Byl jsem rád. Pořád jsem byl na dně.
Když jsem se po pár týdnech sebral a začal na internetu hledat nový byt, došlo mi...
Došlo mi, že nikam nechci.

"Miluju tě, Tommi," zašeptal jsem, když jsem se mu zpocený schoulil do náruče. "Miluju tě..."
"Miluju tě od chvíle, kdy mi tě Jonne představil," řekl tiše. "Nenáviděl jsem ho za to, co ti provedl."
"Kdyby to neprovedl..." usmál jsem se.
"Já vím," políbil mě do vlasů. "Už tu se mnou zůstaneš, že jo?"
"Doufám, že napořád..."

Žádné komentáře:

Okomentovat