středa 17. dubna 2013

Ctižádostivost

Autor: Madonna's Son 
Žánr: Unidentified
Přístupnost: ...sprostá slova?
Postavy: Jonne Aaron
Shrnutí: Jeden nepochopitelný myšlenkový monolog nepochopeného muže.

Poznámka: Neznám Jonneho tak, abych tvrdil, že chování je jeho, ale jsem si téměř jistý, že je. 


Ležel jsem na posteli a těžce oddechoval. Právě jsem všechny vyfuckoval a snažil se uklidnit z rozčilení. Vědomě jsem potlačoval jakékoliv výčitky a chuť se omluvit nebo se usmířit. Neměli na to právo! Nemají právo na nic! Sakra… Vždyť oni měli všechno. To já jsem neměl nic. Musel jsem celý dětství protrpět, zatímco oni si užívali. Ale teď je řada na mě. Zasloužím si to! Proč by mi mělo záležet na lidech, mám kurva právo být šťastný, mít, co chci a něco dokázat. A taky že to dokážu. Já to dokážu. Budu někdo, zatímco oni budou nuly, aby věděli, jaké to je. A budu mít co chci, sám pro sebe a proč bych se taky měl dělit? Já si to do prdele zasloužím! Stejně… Vždycky jsem byl ten lepší, jen jsem neměl možnosti a prostředky. Teď už je mám. Teď začínám mít to, co je potřeba k mojí slávě. Mám lidi, mám lidi skoro na všechno. Kontakty… A to je to hlavní. S kontakty se totiž dostanete všude. Všude, kam jen tak někdo nemůže. Ale já jo. A taky mám odvahu. Ten, kdo jí nemá, nežere. A i když jí někdo má… Vždycky budu ten lepší. Jsem lepší, než většina lůzy na tomhle debilnim světě. Ale počkáte, až vystoupím na vrchol. Na vrchol všeho. A budu se snad někoho ptát, jestli se mu to líbí? Hovno! To fakt nebudu! Tomuhle se, myslím, říká jít přes mrtvoly. A přesně to hodlám udělat. Můžete jít do prdele, když se vám něco nelíbí. Můžete jít do prdele, když mi budete říkat, co mám nebo nemám dělat. Můžete jít kurva do prdele, když mi budete stát v cestě! Ne… Vy nemůžete, vy musíte! Zavřel jsem oči. Ne, tohle k uklidnění nevedlo. Nemám rád, když se ve mně tohle já vzbouří. Ale je to holt část mě, nejspíš ta největší. A proto… Seznamte se - Jonne Aaron. 

Žádné komentáře:

Okomentovat