neděle 28. dubna 2013

Embracing Past 20/40

A teď z Christusova pohledu jeden večer, ehm... spíš noc v tourbuse. Čekáte sprosťárny? No, klidně čekejte. Jen pak nebuďte zklamaný...


"Tak! A máš to!" položil jsem vítězně karty na stůl. "Tohle nepřebiješ!"
"Víš, není s tebou zdaleka taková sranda, když si nedáš ani blbý pivo, co by ovlivnilo tvůj úsudek!" frkl Jonne a zahodil svoje karty. "Tohle prostě NENÍ FÉR."
"Musíš se ty karty prostě naučit hrát líp," pokrčil jsem rameny.
"Ty jsi jedinej, s kým jsem kdy hrál poker," zavrtěl hlavou. "A většinu jsem už zapomněl."
"Mám ti to znova vysvětlit?" mrkl jsem.
"Hm..." zamyslel se a jeho nos se trochu nakrčil. "Možná zítra. Je dost pozdě. Měl bych si jít lehnout."
"No... Já nejspíš taky," zasmál jsem se. "Jinak Tommi bude nadávat, že jsem nepotřeboval jinou postel, když stejně celou noc nespím..."
"Tommi nadává pořád a na všechno. Posledních pár dní," ušklíbl se Jonne. "Potřeboval by si zasouložit. Zoufale."
"A proč to říkáš MNĚ? Čekáš, že s tím něco udělám?"
"Bráška je heteráček, zlatíčko."
"Jsem si toho plně vědom," pokýval jsem. "A to snad znamená že nemůžu nic udělat pro to, aby si manažereček zapíchal? Blonďáčku..."
Jeho modré oči se zděšeně rozšířily.
"Tak poslyš. HETEROSEXUALITA znamená, že-"
"Já tím myslím, že bych mu třeba dal pár RAD, jak sbalit ženskou," zasmál jsem se.
"Ach. Jasně. To mi nedošlo, uznávám," zakřenil se Jonne.
"Protože jsi normální blonďatý PRASE."
"Už pěknejch pár let," pokrčil rameny.
"Já vím, blonďáčku," pousmál jsem se.
"Kdy ses vlastně začal vyznávat v ženskejch" naklonil hlavu.
"Vyznávám se v tom, co se jim líbí po stránce... vnější sexuální přitažlivosti."
"Nemůžeš prostě říct, že víš, na co letí?"
"Fajn. Vím, na co ženský letí."
"Výborně. Ale mně to neříkej. Říkej to Tommimu."
Zamrkal jsem.
"Aha. Takže já mám přijít k Tommimu a říct mu, že se oblíká jako strašidlo, že jeho vlasy jsou v neskutečně příšerným stavu a že jeho fousy mě málem DĚSÍ?"
"Ne, pokud nechceš spát na posteli přivázaný za tourbusem."
"Ehm, jo. To bych fakt nerad."
"Taky bych nerad, abys spal jinde," usmál se Jonne. "Víš, když nechlastáš... Je s tebou vlastně zábava mnohem větší. Dá se s tebou normálně bavit..."
Sklopil jsem oči.
Ne, blonďáčku, nezačínej.
"Měli bysme jít spát," řekl jsem.
"Měli," uznal.
"Tak... jdem," zamumlal jsem a zvedl se ze sedadla. "Takže... Dobrou noc, blonďáčku."
"Dobrou, zlato."

Žádné komentáře:

Okomentovat