neděle 28. dubna 2013

Embracing Past 24/40

A když Sohei vyšel z Jonneho pokoje (u jehož dveří v té době stál náš milý dnešní vypravěč)...


"You are fucking INSANE, Kris, do you realize it?!" zasyčel Sohei, jakmile se za Mattim zavřely dveře Jonneho pokoje. "Sleeping with your ex? When you know his boyfriend, your OWN BROTHER is coming over? How mad is that?!"
"Neplánoval jsem to, zlato," vzdychl jsem.
"That doesn't matter!" rozhodil Sohei rukama.
"Hele. Vyřešil jsem to," vzal jsem ho kolem pasu. "Vyřešil, jasný? Tak jaká byla noc?"
"Probably as good as yours," ušklíbl se Sohei. "Well... It was a great fuck. But probably nothing but a fuck."
"To tak s bedňákama na turné bejvá," pokýval jsem. "Nezakoukal ses nám, viď?"
"Well, he's pretty. And very nice. We chatted until four in the morning," pokrčil Sohei rameny. "I don't know. We'll see. And by the way, you know what? Já... s ním mluvil... finsky."
"Wow," zasmál jsem se. "Zlato moje..."
"No way I'm going to do it with you!" upozornil mě. "It would take forever!"
"Já vím, kotě," zakřenil jsem se. "Mimochodem, Jack je u sebe?"
"Yeah," kývl Sohei. "And Rakel's there, too. You know, they were both pretty weird when I saw them..."
"Divný? Jak DIVNÝ"
"Well, Japa looked just TERRIBLE and Rakel's eyes... They were... you know, as if she'd been crying a lot."
"Cože?!" vyjekl jsem.
Už jsme stáli u dveří mého a Japova pokoje. Hlasitě jsem zaklepal.
Když Japa otevřel, no... Vážně vypadal příšerně.
"Jukko," ošil se.
"Co jste si udělali?!" vyhrkl jsem a vrazil do pokoje. "A kde je Rakel?!"
"Šla na snídani," zamumlal Japa. "Já nemůžu. Je mi hrozně špatně..."
"Tak co je?" vyděsil jsem se. "Je nemocná? Umírá? Něco doma?"
"Ne. Ne, nic takovýho, proboha..." zavrtěl Japa hlavou.
"Did she cheat on you? Or does she want to get divorced?" hádal Sohei.
"Ještě toho trochu," vzdychl Japa. "Ne. Je TĚHOTNÁ."
"CO?!" vytřeštil jsem oči.
"But that's fantastic!" rozzářil se Sohei.
"Ne, to teda není, zatraceně!" frkl Japa. "Kurva... Nechci mimino. Nechci bejt táta. Nechci, aby Rakel byla těhotná. Dělali jsme všechno pro to, aby se přesně tohle nestalo! Kurva, a ona je teď najednou hrozně ženská a citlivá a něžná a ťuťu, a hrozně by to zatracený děcko chtěla. To vůbec není ženská, co jsem si vzal, sakra! Ale... dohodli jsme se. Jo, dohodli. Nechá si to vzít."
"Děláš si SRANDU?!" zaječel jsem. "Jakonene, ty IDIOTE!"
"Neříkej mi idiote. Hele, já respektuju to, že ty máš dceru a miluješ ji a kdesi cosi, ale... Já děti nechci!"
"Ale Rakel..."
"Říkám, že jsme si promluvili! Uznala, že nám bude líp bez děcka."
"Ty jeden zkurvenej..."
"Oh, and by the way, Kris slept with Jonne," oznámil jen tak mimochodem Sohei.
"Co?!" vyhrkl Jack. "Přeskočilo ti?!"
"To sem netahej!" zavrčel jsem. "To je nic proti tomu, že nutíš svoji ženu zabít vaše dítě!"
"Dochází ti, že jsi chrápal se svým zadaným bejvalým?!"
"Ano, protože na rozdíl od tebe mám mozek!"
"MIKKONENE!"
 

Žádné komentáře:

Okomentovat