neděle 28. dubna 2013

Embracing Past 36/40

A o ránu nám zase povypráví Jukka. I když, v týhle kapitole o něj ani náhodou nepůjde.


V životě bych nečekal, že ty dva uslyším tak křičet, a to jsem věděl, jak umí být v posteli vášniví. Ale ta poslední noc na turné, to bylo ještě horší než já a Jonne. Tedy, myslím.
Každopádně, když jsme následujícího rána sešli na snídani, Japa a Rakel zářili jako dvě sluníčka a konečně zase nemohli jeden z druhého spustit ruce. A já za to byl víc než rád.
Bylo z toho velké pozdvižení, že si to mimino hodlají nechat. Hlavně Miikki se nechal slyšet, že doufá, že budou mít aspoň holku, protože pro svého mladšího syna potřebuje řádně vychované děvče.
To ráno jsme s Jonnem seděli u stolu Salvation, jo. Byla to poslední snídaně, co jsme si spolu mohli v klidu dát.
Tedy, v klidu. Nakonec jsme měli všechno, jen ne klid. Všechny kecy probíhaly se soustem na cestě k ústům, protože jsme co chvíli museli jít a dobalit, abychom vůbec stihli letadlo.
Akorát jsme s Jonnem vycházeli z jídelny, když mě za zápěstí chytila něčí ruka.
"Kris?" uslyšel jsem vzápětí. "Can I talk to you?"
"Půjdu sbalit sobě, ať ti pak pomůžu," mrkl Jonne.
Nechal jsem se od něj políbit, než odešel k výtahům.
"Tak copak, kotě?" otočil jsem se na Soheie.
"Well, I just wanted to tell you that... Shit, I don't know how to say it!"
"Prostě to vyklop," zasmál jsem se. "Je to něco hroznýho?"
Vzal mě kolem pasu a i my vyrazili k výtahům.
"I'm not going to Finland with you all," řekl.
"Co? A jak?" vytřeštil jsem oči.
"By your bus. With Juho," usmál se. "You know, he's from Turku. We probably have just a few more days to be together, and then.. I'm afraid it's over, Kris. I hate to say it, but it's true. There's just no way we could make it work. He probably even doesn't want to. I mean... Why would he?"
"Zkusil ses ho na to ZEPTAT, Sohi?" pozvedl jsem obočí.
"There's no point," zavrtěl hlavou. "I... I just want to be with him as much as I can. I just wanted to tell you that. I don't need your advice, Kris."
"A seš si jistej?" ušklíbl jsem se, když jsme nastoupili do výtahu. "Podle mě děláš blbost. Ty přece CHCEŠ, aby to pokračovalo."
"I don't know," vzdychl. "I didn't want to fall in love on tour, really. But... Shit, I did. And it's the deepest thing I ever felt in my life. And it has NOTHING to do with what I scream when he's fucking me, so don't look at me like that!"
"Promiň," zasmál jsem se. "Ale... Zlato, fakt mu to řekni. Vždyť ŽÁRLIL, když myslel, že ty a já jsme spolu šoustali!"
"Yeah, probably..."
"Což znamená co?" pohladil jsem ho po boku.
"He's probably interested more than I thought, right?" naklonil Sohei hlavu.
Dveře výtahu se otevřely a před nimi stál ten sexy bedňák.
"Ehm, zlato, zrovna jsem tě chtěl jít hledat," řekl. "Tohle je jen přítelský objetí, že jo?"
"No jasně," zakřenil jsem se a vytáhl Soheie z výtahu. "Vždyť srdce naší japonský princezničky bije jen pro tebe!"
"KRIS!" vykřikl Sohei.
Pevně jsem ho objal a doufal, že v takové pozici mě žádným bojovým uměním, co teoreticky mohl ovládat, nedokáže zabít.
"Měj se. Šťastnou cestu. Dej vědět, až budeš v Helsinkách. Papa!"
Nechal jsem ho stát, celého šokovaného, a vydal se na útěk do pokoje.

Žádné komentáře:

Okomentovat