neděle 28. dubna 2013

Embracing Past 7/40

Jak to s tím sexem vidí Jonne? Mno...


Ležel jsem na stole, nohy široce roztažené, a zhluboka dýchal, zatímco si moje tělo poměrně rychle přivykalo na ten sladký pocit.
"Dobrý..." zamumlal jsem po chvilce. "Šukej mě..."
"Moc rád," usmál se na mě Matti, doteď trpělivě čekající.
Vzdychl jsem, když začal. Tenhle pocit byl ještě stokrát lepší.
"M-Matti..."
"To si ještě schovej," ušklíbl se. "Mý jméno můžeš kňučet až za chvilku."
"Však ještě nekňučím. Na to se bueš muset snažit trochu víc," zakřenil jsem se. "TAK dobrý, abych kňučel, to ještě není."
"A jak by se ti líbilo, kdybych teď hned přestal, no?"
"No, moc ne, ale to ani tobě. Nepřestaneš."
"Pitomá sebevědomá bloncko," frkl.
Přirazil do mě tak, že se mi skoro zatmělo před očima. A i když jsem si předtím v duchu přísahal, že dneska ze mě žádný zvuk nedostane, zakňučel jsem.
"Matti!"
"Další připomínky?" pozvedl obočí. "Nebo už se ti to líbí?"
"L-líbí," zakoktal jsem se, protože další jeho příraz zasáhl přímo moji prostatu. "Ježiš, MATTI! Takhle ti moc dlouho nevydržím!"
"Víš, drahoušku," olízl si rty, "prvotním účelem divokýho sexu na jídelním stole není vydržet dlouho!"
"To mi řekni..." zaculil jsem se. "Jak dáš takový věty dohromady, když... bože... když šukáme?"
"Blonďáčku, co kdybys zavřel tlaminku a prostě si to užíval?"
"NEŘÍKEJ MI TAK!"
"Promiň. Promiň, Jonne. Promiň..." mumlal a sklonil se, aby mě mohl políbit na rty.
Zavřel jsem oči a snažil se soustředit jen na ten sex, jen na to vzrušení, jen na ten pocit, jak do mě přiráží, na to, jak se jeho prsty obtočily...
Zatraceně, přece nenechám myšlenky na Jukku, aby mi zkazily tak boží sex.
Žádné vzpomínky. Minulost není. Jen tady a teď.
Mattiho rty se přisály na moji klíční kost. Příraz na prostatu. Jeho prsty.
"Ježiš, Matti!"
"No, pokud tě to zajímá..." zamumlal. "Mně se to taky líbí."
"To bych... BOŽE... To bych fakt nepoznal."
Zavřel jsem oči a zvedl ruku, abych pevně sevřel jeho paži.
Jeho prstíky, jeho dokonalé prstíky kolem mého penisu, jeho horké tělíčko, on ve mně...
"Matti!" vykřikl jsem, zatímco se mi hlava takřka samovolně zvrátila dozadu a mým tělem se přehnal orgasmus, jaký jsem už zatraceně dlouho nezažil. Až jsem na chvíli snad přestal vnímat.
A když jsem se probral, Matti se nade mnou skláněl, oči plné rozkoše, a šťastně se šklebil.
Zamrkal jsem.
"Páni," zakřenil se Matti snad ještě víc. "Asi jsem byl fakt dobrej."
"Ty domýšlivej hajzlíku," kousl jsem se do rtu.
"Kdybys viděl svůj výraz, pochopíš, proč domýšlivej."
Zavřel jsem oči a pohladil ho po paži.
"Měli bysme do sprchy."
"Jo, nejspíš," souhlasil.
"Tak... Půjdeme?" pozvedl jsem obočí.
Jeho tělo se odlepilo od mého a já mohl vstát od stolu. Na nejistých nohou jsem se vydal do koupelny. Jeho dlaň se nějakým způsobem octla na mém zadku.
"Je to vážně škoda, že za týden jedeš na to turné."
"Taky bych nejradši nejel."
To nebyla lež. To, jestli jsem si byl jistý důvodem, proč se mi jet nechce, byla už věc druhá.
"Jo, brácha říkal totéž," řekl Matti.
Nebyla to jeho vina. Nemohl to vědět.
"Bude to hrozně těžký," zamumlal jsem.
Ruka vyrazila nahoru po mých zádech.
"Víš, když budeš potřebovat... Já jsem tady. A klidně si sbalím kufry a přijedu tam za tebou, když to bude nutný."
Musel jsem se usmát.
Proboha, on to se mnou snad vážně myslel vážně. Jinak by přece nesliboval...
"Já vím, Matti," řekl jsem. "Děkuju..."

Žádné komentáře:

Okomentovat