středa 17. dubna 2013

End Of Us

Autor: Arvari
Žánr: slashárna
Přístupnost: NC-17 (to znamená, že většina z vás to nemá co číst, ale stejně budete...)
Postavy: Tender Rexx, Zacky Nite
Shrnutí: Kdyby nebyl zbytečně dramatický, ušetřil by si pár problémů...
Počet slov: 994
Poznámka: Nic nevím, nikoho neznám, nikdy se nestalo, ačkoliv... Nikdy neříkej nikdy...

Seděli proti sobě, jeden na gauči a druhý na křesílku, a všemožně se snažili vzájemně vyhnout pohledem. Občas k sobě jejich oči zabloudily, ale v tom případě většinou zase bleskově střelily jinam.
Pak se konečně ten s tmavšími vlasy a podstatně méně divokým účesem zadíval na tvář svého milence (teď nejspíš již bývalého) a zhluboka se nadechl.
"Is this really end of us," zazpíval tiše, "I wonder when I look at you..."
Ten druhý, který se rozvaloval na gauči, zavřel oči a zaklonil hlavu.
"Nebuď přehnaně dramatickej, Zacky, buď tak laskav."
"Kdy jsi mi začal zase říkat Zacky, TENDERE?" naklonil Zacky hlavu.
"Fajn. Nebuď přehnaně dramatickej, VILLE, buď tak laskav."
"Fajn. TEEMU."
Tender zavrtěl hlavou.
"Jsi fakt nehorázně OTRAVNEJ," konstatoval.
"Takže ty se chceš hádat dál, jo?"
"Já? To ty tady otravuješ! End of us, end of us... Kéž by!"
"Tohle nemyslíš vážně, viď?"
"Ale myslím!" štěkl Tender a vyskočil z gauče. "Takže teď laskavě vypadni z mýho bytu!"
S tím otevřel dveře ložnice a vzápětí je za sebou hlasitě zabouchl.
Zacky si povzdychl a zaklonil hlavu.
Tak tohle se nepovedlo...

O hodinu později Tender uslyšel klapnutí dveří ložnice. Tlumeně zavrčel pár sprostých slov a posadil se.
"Co jsi na tom vypadnutí nepochopil?!" štěkl na Zackyho.
"Teemu, už se nechci hádat," vzdychl Zacky.
"Vážně? To sis měl rozmyslet před tím svým ZASRANÝM End of us!"
"Zlato, prosím."
Tender vyskočil z postele a vykročil k Zackymu. "A už mi NEŘÍKEJ zlato! Já už nejsem tvoje zlato! Maximum, co teď jsem, je bubeník tvý kapely!"
"Přestaň se takhle chovat!" vykřikl Zacky.
"Neječ na mě!"
"A ty ječet můžeš?!"
"Ano, já mám plný právo na tebe ječet!"
"Do prdele, je vůbec možný, že jsi ani za hodinu NEVYCHLADNUL?!"
"Vychladnul jsem! Byl jsem už DOKONALE klidnej, jenže pak jsi sem vlezl a zase mi dokonale ZVEDNUL TLAK!"
"Teemu, sakra!"
"A UŽ MI NEŘÍKEJ TEEMU!"
Tender udělal poslední krok vpřed a prudce do Zackyho strčil. Ten mu vzápětí oplatil tímtéž. Tender napřáhl ruku a pokusil se Zackyho praštit, ale ten pevně chytil obě jeho zápěstí a vzápětí bubeníkem smýkl o zeď, ke které ho celou vahou svého těla přitiskl.
"Uklidni se. Zatraceně se už UKLIDNI!" zavrčel.
"Pusť!" štěkl Tender a pokusil se Zackyho odstrčit. Jenže ten se nedal.
"Až se uklidníš. Teemu. Teemu, zlato, prosím..."
Tender se přestal hýbat a prát. Najednou prostě jen stál a zhluboka oddychoval. A zíral do Zackyho očí.
Pak, zhruba po minutě, kdy se na sebe oba upřeně dívali, Tender natáhl krk a vášnivě Zackyho políbil.
A zpěvák mu znovu oplatil tímtéž.
Najednou pustil Tenderovy ruce a místo toho ho pevně chytil kolem pasu. Tenderovy prsty vklouzly do jeho vlasů a bubeník tlumeně zasténal.
"Ville," zašeptal mezi polibky.
"Já vím..." vydechl Zacky. "Já tebe taky..."
"Hrozně moc, broučku, hrozně moc..." zamumlal Tender.
Přitiskl rty na Zackyho krk, nijak něžně ani opatrně.
Začali se zbavovat svých svršků, tak rychle, jak to jen šlo. Nazí se odpotáceli k posteli, na kterou nakonec Tender dopadl jako první, na záda, a Zacky hned na něj.
"Lubrikant."
"Haló, ten mám požadovat já, ne?"
"Ne, Teemu, můžu ho právě tak vyžadovat já, jelikož já ti nechci ublížit. I když přiznávám, že to je možná částečně i proto, že bys mi pak byl k ničemu... třeba ráno..."
"Ville, víš, ta tvoje užvaněnost je někdy sexy..." usmál se Tender. "Ale v posteli to není právě ono..."
Úsměv, víc polibků a nepříliš sexy natáhnutí se k nočnímu stolku. Vylovení tubičky lubrikantu...
"Ville..."
"Jo, zlato?" zaculil se Zacky, zatímco dva jeho prsty Tendera rychle připravovaly.
"Ošukej mě," kousl se Tender do rtu. "Pořádně. Rychle. HNED!"
Zacky se sklonil a znovu vášnivě přitiskl své rty na ty Tenderovy. Jejich těla se k sobě přivinula.
"Ville!" zakňučel Tender, když do něj Zacky vklouzl.
"Říkal jsi... pořádně?" zamumlal Zacky.
"Jo. Jo, rozhodně, jednoznačně, nepochybně, nezpochybnitelně..."
"A... rychle?"
"J-jo, hodně... hodně rychle. Hrozně rychle. PROSÍM."
"Jsi nadrženej, zlato."
"To by mě ani nenapadlo popírat."
"Moc dobře. Ani kdybys to popřel, nevěřil bych ti."
Tender se krátce zasmál, jen aby vzápětí v rozkoši zvrátil hlavu.
Zacky si olízl rty. Pohled upíral na slastí přivřené oči svého miláčka, na jeho chvějící se bradu a zarudlé tváře, na kapičku potu, která mu stékala po čele, na pootevřené rty, které zvaly k polibku. Vnímal jeho nehty v zádech, jeho kotníky na zadních stranách stehen, jeho kůži proti svojí, horký dech...
"Ville. Proboha, Ville..."
"Jsi neuvěřitelně nádhernej," pošeptal mu Zacky do ucha, zatímco jeho ruka sklouzla k jeho penisu. "Dokonale sexy. V životě jsem neviděl nic erotičtějšího. Dokážu si představit, že bych se udělal jen z pohledu na tvůj výraz právě teď. Jsi dokonalej, Teemu..."
V tu chvíli Tender zaryl nehty hluboko do Zackyho ramenou a na chvíli zapomněl na svět kolem sebe. Byl jen on, jeho Zacky a dokonalá rozkoš.
Když se vzpamatoval, Zacky ležel vedle něj a něžně ho líbal na krku.
"Broučku..." špitl Tender.
"Už se nehádáme?" zadíval se na něj opatrně Zacky.
"Ne, Ville," pohladil ho Tender po vlasech. "Nehádáme. Ty můj krásnej miláčku..."
"Víš, já..." polkl Zacky. "Fakt jsem měl strach, že se rozejdeme, a... tak strašně jsem NECHTĚL, aby se to stalo, že... Za tyhle nervy mi ani takováhle fantastická usmiřovačka nestojí!"
"Já vím, zlato," vzdychl Tender. "Ale někdy ta naše první velká hádka musela přijít, ne? Hlavní je, že... že to nebyla poslední hádka, poslední cokoliv mezi náma..."
"Prosím, jen už NIKDY neříkej, že chceš, aby byl mezi náma konec, Teemu. V tuhle chvíli si fakt nedokážu představit, jak bych konec přežil."
"Blbečku," objal ho pevně Tender. "Neboj. Žádný End of us se konat nebude. Vůbec nikdy, pokud budu mít možnost to ovlivnit..."

Žádné komentáře:

Okomentovat