sobota 20. dubna 2013

Fanynky

Počet slov: 434


"ÁÁÁ!"
"...?"
"Kurva, kurva, kurva!"
"???"
"Pusťte mě! Koukejte mě pustit! HNED!"
"!!!"
"Kurva, klíče! Kurva, kde mám-"
"Můžeš mi vysvětlit, CO SE TO TU DĚJE?!"
"Dovnitř! ZAPADNI DOVNITŘ!"
"!!!"
"Fuj! Fuj, fuj, FUJ!"
"Co to bylo, sakra?!"
"To, Juho, bylo to největší zlo na světě."
"Největší... Cože?"
"Fanynky, Juho. FANYNKY!"
"COŽE?!"
"Fanynky! Nevím, jak nás našly, ale našly nás! Vědí, kde bydlíme! A kempujou dole v domě! Málem jsem se přes ně ani nedostal domů, Juho, málem mě ani nepustily za tebou!"
"Proboha. Co budeme dělat?!"
"Já nevím. Vážně netuším, prdelko. Bojím se. Co když se sem vloupou a... ZNEUŽIJOU NÁS?!"
"Nemyslím, že zrovna tobě by to nějak abnormálně vadilo."
"No dovol! Já jsem buzna! Nechci se nechávat zneužít ŽENSKEJMA! Krom toho tě nechci podvádět!"
"Ehm..."
"Mlč! To se nepočítá, jelikož to jsi odsouhlasil, a krom toho ses v tu chvíli nechával šukat od rudovláska!"
"Ehm, jasně. Dobře. Jak je libo."
"Ale... Juhí, co budeme dělat?! Jsme v háji! Nemůžeme vyjít z bytu! Jenže nemáme skoro nic k jídlu, k pití máme krom vody z kohoutku jen vodku, dochází kafe, ale co je nejhorší, máme hrozně málo lubrikantu!"
"Promiň, ale máme tři... ČTYŘI tubičky."
"Vždyť říkám, že ho máme hrozně málo!"
"Promiň, ale jak dlouho předpokládáš, že tu budeme zavřený?"
"Jsou to FANYNKY, Juho! Neodejdou, dokud nenajdou byt někoho lepšího! A jaká je pravděpodobnost, že najdou byt někoho lepšího než JÁ?"
"Pravdu, Jukko?"
"NAJDOU?!"
"Ale kdepak, na světě není nikdo lepší než ty. Teda, pro mě. Ale PRO NĚ..."
"Na co bereš ten papír, Juho?"
"Ale na nic. Máme tužku?"
"JUHO?!"
"Nic. Ignoruj mě. Nevšímej si mě. Jako bych tu nebyl."
"Co to tam píšeš?"
"Vůbec nic."
"JUHANO... Počkat. To je JONNEHO ADRESA!"
"Ehm... ano."
"Nechceš mi říct, že těm šílenejm holkám dáš Jonneho adresu, ŽE NE?!"
"Jasně, že ti to nechci říct."
"JUHO! To nemyslíš vážně!"
"Hele, věř mi, že stokrát radši bych jim dal Wildovu adresu a ještě jim zaplatil za to, aby mu znepříjemňovaly život hodně, hodně dlouho, ale myslím, že na Wilda se nalákat nedají. Takže... Jo, je to krutý, ale je to nutný. Víš, že olivovej olej prostě používat ODMÍTÁM!"
"Ale... ale... ale..."
"Drž mi palce, Jukko. Jo, a kdybych se nevrátil... Pamatuj si, že tě miluju, pusinko."
"P-prdelko..."
"..."
"!!!"
"Hej, holky! Něco pro vás mám! ÁÁÁ!"

Žádné komentáře:

Okomentovat