sobota 20. dubna 2013

Finanční krize

Počet slov: 379


"Jukkínku?"
"Copak, prdelko?"
"Já... s tebou musím o něčem mluvit."
"???"
"Co se tváříš tak vyděšeně?"
"Máš tragickej výraz a říkáš, že si se mnou musíš promluvit!"
"No... Uznávám, že to je asi důvod tvářit se-"
"Co se děje, Juho?!"
"Ach jo. Víš, jak jsme si vždycky říkali, že se nás finanční krize nedotkne? Že, no, tvůj a Jonneho obličej zaručeně vždycky prodají hromadu cédéček, a Private Line si taky nevedou extra špatně, zvlášť když holky jako divý chodí na koncerty, protože co kdyby tam potkaly Sira Christuse, že ano..."
"Co se stalo?!"
"Jukko..."
"Private Line tě vyhodili?"
"Ne, probůh, jak tě tohle-"
"Negative přišli o smlouvu?"
"No, to se mi nezdá moc pravděpodobný, když jsou velká hvězda Hype. A Hype, mimochodem, stejně vlastní Jonneho bratr, takže..."
"Tak co?! Negative vyhodili MĚ?!"
"A tuhle kravinu jsi vzal kde?!"
"No, já..."
"I kdyby, nedozvěděl by ses to ty dřív než já?"
"Nikdy nevíš."
"A myslíš, že já bych se to dozvěděl na cestě do sexshopu?"
"Jak říkám, nikdy... D-do sexshopu?"
"Tvůj výraz naznačuje, že už tušíš."
"D-DO SEXSHOPU?"
"Jukkí, odvahu."
"Takže..."
"Lásko, přestali vyrábět náš vanilkovej lubrikant."
"..."
"Pusinko..."
"P-přestali..."
"Jo, lásko."
"Ale... Ale já to nechápu. PROČ?!"
"Finanční krize. Nedostatečnej odbyt. Výrobce musel skončit."
"V-výrobce... Takže už ani žádnej jahodovej?"
"Ne, pusinko."
"Čokoládovej?"
"Ani banánovej?"
"Ne, lásko, ne od tohohle výrobce, ne."
"Ale... To je tak NEFÉR!"
"Jo. Já vím. Já vím, pusinko, ale nedá se s tím nic dělat."
"Ale vždyť... Vždyť jen to, co kupujeme my, mu určitě muselo vynášet hrozně moc!"
"Očividně ne dost, miláčku."
"A-ale..."
"No tak, Jukkí. Však si najdeme jinej oblíbenej lubrikant."
"Jak? Tenhle měl nejlepší vůně, nádherně zvlhčoval, byl prostě-"
"Nejlepší. Já vím, Jukkí."
"Zatracená finanční krize, fakt!"
"Jo. To je."
"Takže mi navíc říkáš, že jsme bez lubrikantu?!"
"No, ne tak docela, Jukkí."
"Co? Nechceš mi doufám říct, že jsi vybral novej lubrikant BEZE MĚ?"
"No, jak se to..."
"Vybral?!"
"Kokos, pusinko. Co bys řekl na KOKOS?"

Žádné komentáře:

Okomentovat