středa 24. dubna 2013

Forever 4/12

Někdo je pěkně neodbytný.


Když za dva dny jen tak zavolal a řekl, že by si vážně přál, abychom mohli být aspoň přátelé, byla jsem tak překvapená, že jsem se ani nezmohla na odpor.
Nečekala jsem to. Myslela jsem, že prostě jen využívá toho, že jsme se potkali, a ve skutečnosti o žádnou nápravu vztahů nestojí. Ale když řekl, že k tomu, aby mě kontaktoval, sbírá odvahu už zhruba rok, musela jsem se usmát.
Taky by neřekl, že jsem mu chyběla, ale tímhle mi to dal více než najevo.
Řekl, že si někdy můžeme vyrazit s našimi polovičkami, pěkně ve čtyřech, na nějakou dobrou večeři. Že chce slyšet, co jsem tu dobu dělala. Že ho to vážně zajímá. A že mě by třeba zajímalo, co blbne, že nechal plavat svoji dokonalou Rose Avenue se zářivou budoucností.
Ošklivé poznámky jsem si radši odpustila.
Pak řekl, že má vážně napsanou psíničku, kterou by na svém novém albu chtěl zpívat se mnou, čímž mi už definitivně vyrazil dech.
"Ale já s tebou nechci pracovat," řekla jsem mu. "Ne, vážně. Přátelit se je jedna věc, ale spolupracovat... Je to lovesong, že jo?"
"Ehm, tak trochu," přiznal. "Trochu hodně, abych řekl pravdu."
"A na tom chceš spolupracovat SE MNOU? Co ta tvoje Jenna, neumí zpívat?"
"Leda ve sprše," zasmál se Jani. "Riikko. Prosím. Chci si k tomu songu moct napsat jméno Poppy Starley."
"Ani omylem, drahý pane Wilde."
"Riikko..."
"Řekla jsem ne."
"Proč NE?"
"Protože je divný zpívat se svojí bejvalou přítelkyní romantickej duet, proto!" zavrčela jsem.
"Kdybys nedělala scény, byla bys dost možná moje přítelkyně pořád ještě TY," neodpustil si.
"Jako bys o to vůbec kdy stál."
"Samozřejmě, že jsem o to STÁL!"
"Vážně to tak vypadalo!" frkla jsem. "Hlavně z tý rychlosti, jakou sis za mě našel náhradu!"
"To nebylo tak, jak si myslíš," vzdychl. "Nejdřív jsme byli jen přátelé. Fakt. Až po době jsme se-"
"Nelži, Jani," zašeptala jsem.
"Tak fajn," zamumlal. "Hele, prostě jsem byl přejetej z toho, jak jsi mě vyhodila. Absolutně mimo. A ona na mě byla tak hodná a... Zajímala se. O moji skupinu. A... Já nevím. Miluju ji, Riikko, prostě jsem se do ní zamiloval. Nesouvisí to s tím, jak moc jsem miloval nebo nemiloval tebe, protože pokud chceš něco slyšet, tebe jsem miloval VÍC. Ale... nefungovalo to tak, jako s Jennou. A... ty sis taky našla chlapa, nebrečíš kvůli mně do polštáře. Je to za náma, tak proč... Proč se mnou nemůžeš zpívat? Víš, že naše hlasy jdou k sobě. Vždycky šly."
"Jo, to... To vím."
"Tak do tohohle pojď se mnou. Riikko..."
"Pořád je to divný. Co si pomyslí tvoje skupina?"
"Až na Tendyho nikdo neví, že jsme spolu kdy byli," řekl. "Taky spousta lidí, co to věděli, to už zapomněla. A Jenna to ani netuší, pokud by tě chtělo trápit to. A ten tvůj asi taky ne. Riikko, prosím."
"Pošli mi text. Promyslím si to."
"Pořád máš stejnej mail?"
"Jo, pořád..."

Žádné komentáře:

Okomentovat