sobota 20. dubna 2013

Fretka

Počet slov: 468

"JUKKO!"
"..."
"JUKKO MIKKONENE!"
"..."
"JUKKO KRISTIANE MIKKONENE! Přestaň se laskavě tvářit, že tu nejsi, jelikož já vím, že jsi!"
"Ne, nejsem!"
"Ha! Teď ses prořekl!"
"Zatraceně!"
"Jukko Kristiane Mikkonene, musíme si zcela vážně promluvit!"
"Ne, to rozhodně NEMUSÍME!"
"Ale ano, musíme!"
"Já nechci!"
"Jukko, otevři ty dveře."
"NÉÉÉ!"
"Otevři je, nebo od tebe odcházím!"
"To bys nedokázal!"
"Fajn, otevři, nebo si se mnou už nikdy nezašukáš!"
"To bys už VŮBEC nedokázal!"
"FAJN..."
"Vidíš? Mám pravdu! Znám tě!"
"Jukko Kristiane Mikkonene, pokud neotevřeš, poškrábu ti tvoji růžovou kytaru!"
"!!!"
"Nazdar, lásko."
"P-prdelinko..."
"PUSINEČKO, myslíš, že bysmi mohl nějak LOGICKY vysvětlit-"
"NEMOHL!"
"-proč máš na počítači otevřenou hromadu stránek o tom, jak se starat o fretky, obchodů, kde se pro ně dají koupit věci, a inzerátů lidí, co prodávají fretky?!"
"Asi mi neuvěříš, že Matti chce fretku, co?"
"Ne. Matti má kočku. A kdyby snad chtěl fretku, najde si všechno sám, protože tebe by něco nechal hledat jen MAGOR!"
"A že Jonne s Juhou..."
"Ty nepotřebujou zvířátko! Maj jeden druhýho!"
"Ehm... Wilde?"
"Toho bys leda uškrtil vodítkem na tu fretku! A krom toho má potkany!"
"Aha, tak... Máma? Jasně, tu fretku chce máma!"
"To by bylo uvěřitelný pouze v případě, že by to nebyla čtvrtá možnost, kterou zmiňuješ!"
"SAKRA!"
"Jukko Kristiane Mikkonene, ty sis pořídil FRETKU?!"
"Ehm, ne."
"Jsi si jistej?"
"No... Jo. Nepořídil jsem si fretku. Zatím."
"MIKKONENE!"
"Japí, no tak! Viděl jsi je?! Jsou tak sladký, rozkošný, miláčkové... A můžeš je vodit na vodítku!"
"Ach, bože..."
"Christus-"
"Jukko, myslel jsem, že o zvířátku jsme se nedávno JASNĚ dohodli-"
"A můžeš tu dohodu nějak doložit?"
"CO?!"
"Podepsal jsem ti něco?"
"To myslíš vážně?"
"Smrtelně."
"Tak víš co? Pokud si pořídíš fretku, podepíšu ti něco já. ROZVOD!"
"Lásko? My nejsme-"
"Jo. Jasně. Sakra. Já věděl, že tu knížku od tvý mámy číst nemám."
"Prdelinko, PROSÍM!"
"Jen přes moji mrtvolu!"
"Ale... Zlato, jsou tak rozkošný..."
"Ne! Nemám rád fretky!"
"Ale... můžeš je vodit na procházku..."
"Zlatíčko, když necháš fretku fretkou, můžeš si na vodítku klidně vzít na procházku mě!"
"..."
"Jukkí?"
"Co je to fretka?"
"Výborně. Tak se mi líbíš."
"Ehm, a... Japí?"
"Ano?"
"Až se vrátíme, můžu ti to vodítko nechat?"
"Hej, tak počkat..."
"A můžu k němu přidat i pouta a koženej roubík?"
"Tohle se mi přestává líbit!"
"Hm, Japí... Moc tě miluju..."
"C-co chceš?"
"Buď hodnej kluk a jdi se převlíct, ano? Jdeme na procházku!"

Žádné komentáře:

Okomentovat