sobota 20. dubna 2013

Kotě

Počet slov: 637

"Jukkí, lásko, jsem tady!"
"A do prdele."
"Pusinečko, jsi doma?"
"Jo, lásko, jsem! Jasně, že jsem, kde bych taky byl?!"
"Pusinko? Zníš nějak divně."
"To se ti jen zdá!"
"Mňau?"
"Tiše! Zalez tady... sem... do skříně. A ani nepípni, jasno?!"
"Jukkí?"
"V ložnici, mazlíčku!"
"Zníš vážně divně!"
"Říkám, že se ti to jen zdá!"
"Nazdar, Jukkí."
"Juhí, prdelko... Neměl jsi tu být až za hodinu a půl?"
"Chytil jsem dřívější vlak. Skočil jsem ještě na nákup. Něco na večeři..."
"Ty jsi můj ÚŽASNEJ Juhínek!"
"Jsi si jistej, že se cítíš naprosto dobře?"
"No jasně! Proč, prdelinelinenko?"
"Co jsi provedl, Jukko Kristiane Mikkonene?!"
"Nic jsem neprovedl, Juhí!"
"Tak proč jsi tak rudej a pořád se koušeš do rtu?"
"Je tu HROZNÝ vedro, všímáš si?"
"Jukko, ty prostě neumíš lhát, víš?"
"To není žádná pravda!"
"Takže přiznáváš, že LŽEŠ!"
"Přiznávám?"
"Ano!"
"Nepřiznávám! Nelhal jsem!"
"Jukkí, když lžeš, hraješ si s tím piercingem ve rtu, uvědomuješ si to?"
"A-ale..."
"Máš tady jinýho chlapa, Jukkko Kristiane Mikkonene?"
"NE! Jak tě to napadlo, lásko?! Ty jsi přece můj JEDINEJ!"
"Tak s kým jsi to tu mluvil, když jsem přišel?"
"Nevíš, že trpím samomluvou?"
"JUKKO-"
"Když ty budeš strašně naštvanej, Juhí!"
"CO JSI-"
"Mňau!"
"Co to bylo?"
"Nic!"
"Mňáu?"
"To myslíš vážně?"
"L-lásko..."
"Kde je?"
"Mňau!"
"Ve skříni, co?"
"Juhí, NE!"
"..."
"Mňau?"
"..."
"Juhí?"
"..."
"Juhí, broučínku..."
"Neměli jsme JASNOU dohodu ohledně domácích mazlíčků, Jukko?"
"No... měli."
"A máš snad pocit, že rozkošný černý kotě s velkejma očima nespadá do kategorie mazlíčků?"
"Je to kočka. Holka. Říkám jí Salvation."
"Co za jméno pro kočku je proboha SALVATION?!"
"Zkráceně Salli."
"To je stejně úplně pitomý!"
"A není to jedno? Když o ní teď víš, tak ji stejně vyženeš!"
"Mňau?"
"Tiše, Sallinečko. Juhí o tebe nestojí, víš? Pojď sem, beruško. Juhí o tebe nestojí a já tě teď kvůli tomu budu muset dát pryč. Ale to neznamená, že tě nemám rád, já prostě... Ach, Salli..."
"Proboha, proč se tomuhle ani jako gay nevyhnu?!"
"Mňau?"
"Jukko, dej sem to pitomý kotě."
"Ne! Juhí, já se ho nechci vzdávat! Víš, jak je úžasný? Je tak mazlivý a sladký a má mě rádo!"
"Je ještě malý a pitomý. Dej mi ho."
"Ne! Nesmíš mi moji Salli vzít! Prosím, zapřísahám tě!"
"Neberu ti ji. Jen si ji chci taky pohladit."
"N-nebereš?"
"Dej mi ji."
"D-dobře..."
"Mňau?"
"Ale no tak. Něco se ti na mně nelíbí, kotě? Pojď k Jackovi. Ježiš, ty jsi malý a vychrtlý, zlato. Ukaž se mi... No jo, ty budeš naše zlato..."
"J-Juhí?"
"No vážně, ty blbče. Ty sis myslel, že to kotě jen tak vezmu a odvezu do útulku?"
"Doufal jsem, že ne..."
"Pojď sem taky. Nakoupil jsi aspoň všechno, co potřebuje?"
"Jo, Japí."
"Vážně, jak dlouho sis myslel, že ho přede mnou utajíš? Myslíš, že bych si nevšimnul toho, že se mi pod nohama motá černá kočka? Skvělej výběr, mimochodem. Hodí se ke mně."
"Já vím, Japí. Proto jsem chtěl černou. Říkal jsem si, že by ti mohla padnout do oka a..."
"Mám se ptát, proč teď brečíš?"
"Protože... protože je to tak úžasný, že tu teď budeme TŘI!"
"Další věta, co jsem nikdy nechtěl slyšet. Ale varuju tě. Jestli se nám bude motat, když budeme souložit..."
"Tak ji velmi ochotně sám vyhodím za dveře ložnice, neboj."
"Výborně. V tom případě vítej doma, Salli..."

Žádné komentáře:

Okomentovat