sobota 20. dubna 2013

Kravata

Počet slov: 315

"JAPÍ!"
"Vydrž, hned jsem u tebe, lásko."
"JAPÍ, já potřebuju pomoc HNED!"
"Tím myslíš hned jako v nejbližších... dvou vteřinách?"
"HNED! Okamžitě! Za dvě vteřiny je pozdě!"
"To je už zase nad postelí pavouk?"
"JAPÍ!"
"Ty nepřestaneš ječet, dokud nepřijdu, co?"
"Ale ano, přestanu! A br...zho..."
"Jukkí?"
"Ja...pí..."
"Zatraceně, co si myslíš, že tu děláš?!"
"Já... já..."
"Sakra, počkej. Nehejbej se!"
"To ani... nebylo..."
"A nemluv!"
"..."
"Vydrž... Hned to bude."
"!!!"
"No jo, vydrž... Hlavně se snaž dýchat, ano?"
"!!!"
"Tak, už to je... Už je to dobrý, lásko..."
"Ty... Ty MAGORE!"
"Ehm, cože?"
"Málem jsi mě nechal... udusit!"
"Můžu za to, že nemůžeš říct, že se škrtíš kravatou?!"
"Řekl jsem, že potřebuju pomoc, a že ji potřebuju HNED! Co jsi na tom nepochopil?!"
"Nic, lásko, já jen, že kdybys řekl, že ses oběsil..."
"Ale oběšení nebylo v plánu!"
"No, to je mi docela i jasný."
"Jen jsem si chtěl tu krásnou novou kravatu uvázat, vyzkoušet, ukázat ti ji..."
"Krásnou?"
"No, je růžová a blejskavá!"
"Ach. Přirozeně."
"Chceš mi snad říct, že se ti NELÍBÍ?!"
"Jak by mohla? Škrtila mýho miláčka!"
"A krom toho je růžová a blejskavá, co?"
"No... to taky."
"Ty jsi ale hroznej zmetek, Japí."
"Ach, fajn... Na co sis ji vlastně pořizoval?"
"No, já..."
"Jukkí?"
"No, chtěl jsem si ji večer vzít... ke kožený minisukýnce a černýmu koženýmu korzetku... a koženejm botám... Ale když tobě se nelíbí..."
"!!!"
"Japí?"
"Ehm... Co když to, že se mi nelíbí, odvolám?"
"Ačkoliv mě škrtila?"
"Ale no tak. Každej někdy udělá chybu, ne?"
"Ach, Japí..."
"Co?"
"Nic. Miluju tě, ty mý malý koťátko..."

Žádné komentáře:

Okomentovat